Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 106 .. 210 211 212 213 214 .. 467 .. 720
PrinzessinN

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: s andere föteli hani au herzig gfunde und du hesch gar nöd fett usgseh uf dem *tzzz*

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja Ja ich weiss- amel für eu ned Aber das isch eis vo mine Lieblingsfotos vo üs zwei Da gsehnd mir beid GEIL us-

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



jusi  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

do isch jo wider einiges gloffä...

also mir häi im mom. getrennti kontänä, wärdä aber nach dr hochzit ä gmeinsams lohnkonto und ä gmeinsams sparkonto machä... also angiyves und trinidattli, dir sit nit älläi

und i schliäss mi sehr gärn bi dä frauäsücht a... täschä und schuäh... wenn mi gg frogt öb ig jetzt scho wider ä nöi täschä ha säg ig immer, nä näi, diä hesch du nur noni gseh

gaaaaanz ä angeri frog, was schänket dir öichem gg zum geburtstag, resp. wiähnacht... bis jetzt hani immer tolli gschänkli gfungä, aber das johr will mir partout nüt in sinn cho het öbber ideä?

Zuletzt bearbeitet am 13.12.11 16:24



PrinzessinN

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi: Min GG het mir e Wunschliste gmacht, was er wot. Vo dere Liste hani denn paar Sache kauft...oder mim Mami und mim Brüeder gseit, was sie ihm schenke chönd. Das wo ich nöd kauft han .

Er het z.B. druf gha...Parfüm...en Rucksack...e Regejacke...Skihandschuhe...Pantoffeln für dahei...schwarzi Socke für im Gschäft...DVD....Skischuhe...

Du gsiehsch...min Ma het no viel Wünsch

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



sniffi  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ihr sind würklich zu geil han so kei Lust zum schaffe hüt und ihr heiteret voll dä Tag uf!!

Ich han das Jahr absolut au kein Plan gha was ich mim GG schenke söll - mir hend zwar gseit, mir schenket üs nüt tüürs die Wiehnacht, hend nöchst Jahr einiges vor won recht köstlich isch.....han jetzt am Wiehnachtsmert in Stuttgart cooli Gschenk gfunde won er nie erwarte würd hett was mit sim Hobby Büächer ztue...........was ich mal no gern schenke würdi wäri än Paar-Massagekurs. Fänd ich total lässig - machsch öppis mitenand und chasch immer wieder awende diheime

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



jusi  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

prinzessin, das mit dr wunschliste find ig super, aber är will mir äifach nüt sägä, är het gmäint ig dörf ihm das johr nüt schänkä und sell sparä aber är weiss genau, dass ig das nit mach wiähnacht wär mir jo no "egal", bi das johr eh voll nit in wiähnachtsstimmig, aber geburri find ig ebä schon no schön...



nimbini  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ach was, au ich han mini tüüfs! aber sit es paar wuche hani ebe es grausams höch und chume irgendwie nüme abe.... ich glaube, das sind d'hormon, ehrlich!

jetzt hät mer grad min arbeitskolleg bichtet, dass er im magic-x gsi isch es gschänkli go chaufe für sini fründin! hani natürlich welle gseh... jetzt sind die zwei meeega jung, sie isch 20i und er 3 jahr älter und er hät so es spieli kauft, dänn hani müesse säge, läck eui gsehni au nöd i 10 jahr zäme, wänn ihr jetzt scho müend so es spieli go chaufe, hehe! bi eus im büro gspüred glaubs sowieso alli de früehlig.... letschti hät er mir vo some neue netzwerk im internet verzellt... badoo! ich nichtsahnend det druf klickt, mit fb-profil amälde und schwuppppp häts mer es profil kreiert und alli föteli vom fb übernoh (han es paar hochzytsbilder uf fb) und dänn seit mir de penner, dass das e so e plattform ich wie ashley madison, also wo meh chan affärene kännelerne! hey nei, ich schier us allne wulche keit, ui nei, wänn mich da öpper sgeht wo mir kännt und ich seig am affäre sueche und was weiss ich und ädnn no mit de hochzytsföteli (verhürateti fraue sind ja eh immer spannender als freiwild).... und dänn hani grad x-afrage übercho und ich voll die panik gschobe und welle das profil go lösche und das isch eifach nöd gange, hey nei, am schluss simer uf em bode gläge vor gröhle, mir händ nüme chönne im fall... isch eifach zviel! suuuuper oder und min maa seit mer immer, ich söll mich nöd immer und überall registriere im internet



Proeschu  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Ou, das chani mer grad vorstelle, wie du dich da schnell hesch welle abmelde

@Livipivi
Ha dich au ofem andere Föteli schön gfonde, imfall

Geschenk
De GG ond ich händ ois no nie öppis of Wiehnachte gschänkt... esch ergendwie bi ois en "stummi" Abmachig... weiss au ned aber er hed morn Geburi ond denn schänk ich ehm en DVD-Sammlig vom Loriot (weiss ned öb de öpper kennt, aber er fendet de no cool)
Ich lose meischtens so sGanze Johr, was mini Frönde ond Verwandte sich so wönsched (esch amigs no loschtig, wenn sie amigs gar nömme wössed, dass sie das mol gseit händ, dass sie das wend). Mache mer denn emmer Zetteli woni alles drufschriebe (ha jo es grauehafts Hirni) ond denn hani amigs es paar Idee....
Aber das Johr send mini Eltere chli en "härte" Fall gsi... ha lang müesse stodiere....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



angiyves  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
do isch jo wider einiges gloffä...

also mir häi im mom. getrennti kontänä, wärdä aber nach dr hochzit ä gmeinsams lohnkonto und ä gmeinsams sparkonto machä... also angiyves und trinidattli, dir sit nit älläi

und i schliäss mi sehr gärn bi dä frauäsücht a... täschä und schuäh... wenn mi gg frogt öb ig jetzt scho wider ä nöi täschä ha säg ig immer, nä näi, diä hesch du nur noni gseh

gaaaaanz ä angeri frog, was schänket dir öichem gg zum geburtstag, resp. wiähnacht... bis jetzt hani immer tolli gschänkli gfungä, aber das johr will mir partout nüt in sinn cho het öbber ideä?

Juhuuuuu, zu 3 mir kömme vorwärts

Haha bi 2 Täsche wird das bi mir schwer

Ich mach immer e Adväntskaländern und s 24 isch denn chli grösser aber das Joor hämer uns eigentli nü Grosses wölle schänke wäg de Hochzit. Aber mi Schatz haltet sich nit würkli dra und i ha jede Dag e rise Gschänk im Adväntskaländer

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



PrinzessinN

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

so eine hani au daheime...mir hend das johr gseit, dass mir üs es chlises geburtstagsgschenkli machet wege de hochzit. wil das scho tür gnueg isch usw...ich han mich dra ghalte und min ma nöd (er het vor mir geburi)...super...denn stoht me au wie en depp do

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



 1 .. 106 .. 210 211 212 213 214 .. 467 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.