Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 107 .. 211 212 213 214 215 .. 468 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ui nei Nimbini- krass- da het ich au Panik becho- ja mine seit au immer- ich söll vorsichtig si und ned all Date frei geh und so Naja bin ja vorsichtig- meistens
ui aber so e Affäresuechdings- nei das wär jetzt gar ned mis. Brrrrrr irgendwie grüslet mich die Lüt eifach- isch halt scho na anders wend öper triffsch wo du aziehend würdsch finde- da het ich me verständnis- aber eifach mal so online nachere AFFÄRE sueche- Ne, das gaht gar ned

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu han regelrächt panik übercho, hehe! weisch und dänn no voll mit dene ganze föteli, hihi! so dumm aber au.... übrigens, min maa hät geschter geburi gha, schütze sind gueti, gäll



nimbini  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, hehe ja guet, duuuu wo so gern bildi postisch und d'homepage und so, hihi! also ich finds eignetlich no luschtig mit dene plattforme.... wobi ich früehner mini affäreli au andersch gfunde han min maa isch ja au mal mini affäre gsi, hihi! det weiss meh wenigstens, dass me seinesgleichen findet.....



jusi  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

proeschu/nimbini: au so halbi wiähnachtschindli min het am 24.



livipivi

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ah betreffend Gschenkli: Mir schenked üs nur üsi Liebi

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



angiyves  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

PrinzessinN:
so eine hani au daheime...mir hend das johr gseit, dass mir üs es chlises geburtstagsgschenkli machet wege de hochzit. wil das scho tür gnueg isch usw...ich han mich dra ghalte und min ma nöd (er het vor mir geburi)...super...denn stoht me au wie en depp do

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

Dis Joor ha ich bitz was bstellt zum uns e schöne Wiehnachtsobe mache

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



livipivi

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

So mini Liebe Dame und Herr

Bin jetzt drü Täg ned im Büro- drum au leider ned im Forum- viel Spass und nimbini falls mir üs nüme lesed- lass die Sau raus und geniess es.

Allne anderne e gueti Ziit und bis gli

Livipivi

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Jep, Schütze send suuuuper
Aber ich fendes chli schad, wemmer Geburi ond Wiehnachte so nöch binenand hed... be froh hani im Sommer Geburi

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Proeschu  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Was NUR, das esch sBeschte

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



juni07  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: So schad. Malta würd ned davo laufe :)
jo, da hätti :)

@nimbini: uii nei, jetzt ben i voll ufgfloge. ha doch denkt, dass ich warte bis öppe 6 johr ume sind (sit ich am see gschaffed han) und du verhürotet bisch. so en mischt. jetzt chan i mi grad so guet uslogge... oder ich versuesch be de nägscht.... livipivi wo bisch :)

so fies. chöntsch mi jo würkli au ilade wenn im jackpot günnsch.

bisch du uf speed oder ähnlichs. wie de stimpy and the brain wo ad weltherrschaft wänd. welle vo dene bisch du? :)

hey, ich bin aargauer. met emne richtig blaue fahrzüg wie es sich für de aargau ghört...

hejo, chas nümme verheimliche. hallo, welle normale maa chattet au imne hochzitsforum, klar ben ich e susi :)

aber ich muess dir recht gäh, de met em rosegarte weiss würkli jedes chind, au das nur 50 isch :) das isch die einzig strecki wo ich au berguf bremse muess :))

@prinzessinn: danke. cha mer au grad vorstelle wer gschuld isch das kei manne online sind :)
i de citiy isch au cool, aber ned wen met em auto gohsch :)

@livipivi: sind den all do ine in ZH tätig???

@nimbini: ich glaub du hättisch freud a mir. ha zwar kein knackarsch, aber dafür es six pack. guet iverstande, has ned be mir, has eifach im chüehlschrank. trinke bier nume chalt :)
jo moment. i de ferie häsch sicher au internet wo ab und zue is forum chasch, oder?

@proeschu: jo, gibs dene zürcher. ich sto hinder dir und tue dich mental understütze :)

@jusi: ich schenke - und das isch kein scherz - miner fründin en fahrkurs :) also eine uf schnee und iis. es giht spezial agebot i de schwizer berge und det cha sie sich den met eusem 4x4 go ustobe :) und das isch es gschenk, wo ich au freud dra hätti.

@nimbini: ben grad uf badoo, wie isch nomol din nutzername det :) ich gange abe. so wie me weiss, dass me bem rosegarte über 50 blitzt wird, weiss me au für was badoo do isch :)))

@livipivi: dir au e gueti zit



 1 .. 107 .. 211 212 213 214 215 .. 468 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.