Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 107 .. 212 213 214 215 216 .. 468 .. 720
Proeschu  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Juni
Nei, ich be en Aargauerin ond schaffe au im Aargau!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07: jo klar, id city gohsch nöd mit em auto...und vom pöstele her isch es in zh-altstette weniger verlockend. me chan meh spare do

@Proeschu: Finds au doof, wenn me am 24.12. Geburi het. E gueti Fründi vo mir het au denn ihren Geburtstag...das Johr wird sie 30 und sie macht denn es Festli (guet vo 1-5i). Aber trotzdem...wer chan denn scho go? So en Seich

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

Zuletzt bearbeitet am 13.12.11 17:22



juni07  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu: das nennt sich mol e patriotin. nur in ZH verdien ich öppe 10% meh als wenn i im schöne aargau bliebe würd.

@prinzessinn: klar, mer hättet aber de letzi (was für es shoppingparadies) und de hät au en magicX :))

lg juni07



trinidattli  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ui do isch Jo hüt Nomi richtig was Los. Chume jo chum noch mit läse!
Beträgt Wiehnachtsgschänk: mir Schänke e nand ou nüt unser villecht es Chärtli u e schöne Obe. Göi lieber einisch meh zäme go schiifahre.
Wie z . B. Das Wocheändi, fröi!!



juni07  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@trinidattli: ou ich wot au id berge :) wohere gönd ihr?

lg juni07



trinidattli  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mir göi uf d Riederalp. Bisch du dämfau ou e Schnee u Wintersport liebende.



PrinzessinN

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07: Sorry, ich tue echt gern shoppe...aber im Letzi bini fast nie, obwohls jo s einzig Ikaufscenter do isch....aber das gfallt mir ganz und gar nöd...han gar nöd gwüsst, dass es en magicX het, viellicht mueni dämfall doch öfters verbi go

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

Zuletzt bearbeitet am 13.12.11 21:48



dia

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi
Ich sehe immernoch dein altes avatar...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



juni07  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@trinidattli: ah so cool. ich finde mich i jedere johreszit zrecht :) aber da johr hät de chef vo mim frölein ihre d'ferie gstreche (will er selber hät welle go) susch wäre mer über wiehnachte/neujohr nach sils-maria gange.

@prinzessinn: das isch es ichaufscenter so richtig ohni stil :) aber mängisch guet zum gschnell sis zmittag zhole. jo weisch, das vom magicX weiss ich au nur vom höre/säge ;)

guete start in tag mädels

lg juni07



nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

guete moooorge mini dame und min herr *g*

uf und munter? guet, ich au nöd... aber eeeegal, no 16 stunde schaffe und dänn adios! min chef hät aber hüt de letscht, drum bini scho grad chli sad! defür gits hüt no apero, au nöd schlächt! aber wird ihn also scho vermisse *sniff*

@juni07 hey nei, ich schaffe im fall grad näbed em letzipark! ich HAAAAASSSSSE das gschissne ichaufscenter! hett lieber s'glatt näbeddra *grummel*! und de magic-x, sorry, wer bruucht de scho?! han e kollegin, wo det gschafft hät, hehe! dörfed drümal rate, was sie mir an flughafe bracht hät, wo mir uf vegas gfloge sind *g*! sorry altstette isch ja wohl s'übelschte zum shoppe und zum zmittagässe grad au..... schreeeecklich! ich säge immer, ich schaffe in züri-bronx......

haha so vo wäge aargauer, min maa hät im fall au es blaus auto und er fahrt definitiv wie en richtige aargauer i de gägend ume, zum glück hät er jetzt sit es paar jahr e zh-nummere

und hey juni07, wieso häsch mer jetzt e message über badoo gschickt? wie häsch mich jetzt i dem fremdgänger-netzwerk chönne usfindig mache?! unglaublich so öppis.....

lg nimbini



 1 .. 107 .. 212 213 214 215 216 .. 468 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.