Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 108 .. 213 214 215 216 217 .. 469 .. 720
PrinzessinN

nicht registriert

am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Ich wär au froh, wenn statt de Letzi, s Glatt do stoh wür...aber ebe...ZH-Bronx isch die richtig Beschriebig

@juni07: Das nimmt mi jetzt au Wunder, wie du d nimbini gfunde hesch

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



juni07  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: oh, das tuet mer leid weg dim chef. aber veränderige sind mängisch gar ned so schlecht.
jo, dafür chasch 3 stund gratis parkiere :)
be dene gstalte mängisch, wärs mer lieber ich wär i de bronx :)
so cool. dini fründin söll mer au öppis an flughafe bringe :) häsch kei gepäckkontrolle gha i de usa? :)
so lässig, fahrt er au en subi :) de aargauer porsche :)
be ned ume suscht en IT-mensch :)

@prinzessinn: sie heisst uf baddoo au nimbini :)

lg juni07



PrinzessinN

nicht registriert

am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07: ok, das isch dämfall eifach gsi

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, na ja, ich glaube, die veränderig bringt nur schlächts mit sich! so en tolle chef gits selte und de de neu isch sin alte und de hockt in london und na ja, es wird wohl en andere wind pfiffe da inne... aber ich bin ja flexibel und drum gits nächst jahr öppis neus ;o)! hey ich chan immer gratis parkiere im letzi, han e parkcharte, s'gschäft zahlt

hehe sie schafft nüme im magic-x, aber din trauzüge bringt der sicher au ganz tolli sache mit, hihi! also ich han das ding ime päckli übercho und müesse i de schwiz durch d'sicherzeitskontrolle sause lah und dänn hät mer die dame gseit, ich sölli doch bitte das päckli ufmache aber ich han eeeh scho gwüsst, was es isch

hehe nei kein subi, aber suscht es blaus auto, hihi!

@badoo ich chan nüme.....



juni07  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

han au e prinzessinn uf baddoo gfunde :)



juni07  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: ich verstoh dich scho. aber slebe wär langwillig wenn eifach immer alles guet laufe würd.
cool :)
ou, das hätt i welle gseh a de sicherheitskontrolle :)

schad :)

@badoo: han i demfall falsch grote :)

lg juni07



nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, ach was, mis läbe isch suscht scho gnueg ufregend momentan, da wär chli konstanz im job scho no erwünscht... aber ja, chasch nöd alles ha!

hehe mir händs uf video, kollegin hät alles gfilmt! mir händ nüme chönne, isch so luschtig gsi... händ de video nach eme halbe jahr zum erschte mal gluegt.... häsch eifach e halb stund oder so es gekreische und fertig, hihi! ou mann, muess mine mädels chli en tritt in arsch gäh, damit mir im früehlig au wieder gönd...

lg nimbini



jusi  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

juni07:
...
@jusi: ich schenke - und das isch kein scherz - miner fründin en fahrkurs :) also eine uf schnee und iis. es giht spezial agebot i de schwizer berge und det cha sie sich den met eusem 4x4 go ustobe :) und das isch es gschenk, wo ich au freud dra hätti.
...

haha, do muäss ig jetzt mega lachä, genau so öbbis hani letscht johr vo mim gg übercho

apropos auto fahrä, mi hets geschter blitzt *grrrrr*

PrinzessinN:
...
@Proeschu: Finds au doof, wenn me am 24.12. Geburi het. E gueti Fründi vo mir het au denn ihren Geburtstag...das Johr wird sie 30 und sie macht denn es Festli (guet vo 1-5i). Aber trotzdem...wer chan denn scho go? So en Seich
...

mi gg macht au jedes johr vo 10 bis 17 dr geburriapéro und denn chönnä alli gchäppelet an d wiähnachtsässä... das het scho luschtigi gschichtä gäh...



juni07  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: ach wie ich das nachvollzieh chan...
ou, das video würd i gern gseh :) muess mol uf youtube under nimbini go sueche :)

@jusi: ich gange jetzt schön diplomatisch nur uf de blitzer i :) ... wo isch den de gstande?



nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, glaub mer, das video und vor allem d'föteli würded vieli anderi au no gern gseh! aber das bliebt halt unter eus 13 wiiber.... mir haltet eus dra mit what happens in vegas stays in vegas



 1 .. 108 .. 213 214 215 216 217 .. 469 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.