Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 108 .. 214 215 216 217 218 .. 469 .. 720
PrinzessinN

nicht registriert

am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07: Also ich han kei Konto bi badoo.

@nimbini: das glaubi dir...obwohl...bi 13 lüt isch es viellicht schwer, dass all sich dra haltet. wenns so isch, denn isch natürlich super! finde, gwüssi gheimniss chame oder söt me au für sich bhalte

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, glaub mers die haltet sich dra! es git vermuetlich vo ziemlich jedere es belastends föteli



juni07  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: wenn ich dich 6 johr stalke chan, den wird ich wohl wüsse wer met dir in vegas gsi isch. :)

@prinzessinn: :) bevor sich d'grüchteküche zu gross macht, ich ha au kein account dete und so wie ich es richtig glese han, hät nimbini ihre erfolgrich glöscht :)

lg juni07



PrinzessinN

nicht registriert

am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: ah denn isch jo guet, wenns vo jedere es belastends foti git. denn isch d wohrschinlichkeit gross, dass niemert was seit oder d fotis zeigt

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, ja wer mit mir in vegas gsi isch, isch eigentlich nöd so es gheimnis, aber was mir alles gmacht händ, bliebt wohl doch eher unter eus..... und ja, ich han nach mega schweissusbrüch das blöde konto chönne lösche bi badoo, wobi, irgendwie hettis scho no spannend gfunde zum luege, was sich det so ergit, hihi....

@prinzessinn, ja für das hani scho gsorgt, dass jedi dra chunnt, wänn sie sich verplapperet *g*



juni07  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: ich be mir am überlege ob ich mine kollege verbüte söll e kamera met in usgang znäh. :)



nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, nei das chasch nöd bringe! bi eus sind im fall d'föteli das, wo eus a trischte tage wieder ufbaut *g* nei im ernscht, mir händ es halbs jahr nach vegas en video- und fotiabig gmacht und es isch soooo luschtig gsi..... ich gröhl mer hüt no eis ab, wänni d'föteli aluege!



juni07  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: kennt din maa die fotene?



nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, nei er hät sie nöd gseh! ich hett sie ihm zeigt, aber er hät nöd welle de weiss dänk scho warum.... hey und kei angscht, ich nimme dänn a ostere d'fotikamera scho mit in usgang



jusi  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni: also wäg em autokurs machts mir gar nüt, ig bi froh um dä, muäss en denn nur no machä will ig fahr nit so gärn auto und dämnoch halt au nit so sicher, ämel nit bi schnee und is… so autobahnfahrä isch käi thema, aber süscht ischs nit mi liäblingshobby

är isch nöimä gstangä wos do au jedä weiss region bs... aber ebä… bis jetzt hets mi no niä gno dört, ä mol hets jo müässä cho...



 1 .. 108 .. 214 215 216 217 218 .. 469 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.