Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 110 .. 217 218 219 220 221 .. 471 .. 720
Sony

nicht registriert

am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:

Verliebt: 14.05.2008 - verlobt: 22.02.2011 - verheiratet: 13. und 14.04.2012



nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, hehe gsehsch jetzt bescher ich dir sogar no es paar lacher über d'strass übere (oder über d'strasse oder wie au immer).... und das i dem trischte huere düstere altsette, han vorher dänkt, d'welt göch scho unter, wär dümmer gsi, wär nonig ready gsi... huere mischt!

und hey, ich bin kein zauberer, würd mich eher als gueti häx bezeichne oder fee... oder nei wart, no besser, schneeeeekönigin



juni07  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: jo säg nüt, danke velmol.
jo würkli, dafür muess i mis auto usse ned wäsche :)
wotsch d'welt übernäh, bisch aber nonig ready. gihts keis forum wo dir hilft :) z.B. www.wahnvorstellungen.ch oder www.neurosen.ch oder www.ich-bin-nicht-ganz-dicht.ch :))))

met de hex ben i iverstande

lg juni07



nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, gsehsch jetzt, ich han defür immer es warms auto, wils im letzi änestaht :o)! das isch natürlich vor allem dänn praktisch, wänns schneit oder haglet....

nei also hüt wär ich nöd ready gsi,w änn sie untergange wär, fritig wär mer lieber gsi, dänn wäri ebe im flüger ghocket.... hett ja gar nöd chönne überläbe im büro! hmmm chunnsch wieder nöd drus? ou mann.... du ich bin überzügt, ich finde uf badoo oder ashley madison no es paar ahänger für mini plän.... ich bau mir mis eigne gefolge uf, in vegas gits sicher au no so en elvis-lebt-typ, wo debi wär....

phaaa ich finds dänk cool, e häx z'si! aber da häsch du ja mal wieder kei ahnig als normalsterbliche....



juni07  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: jo, sit vele johre isch das mol en parkplatz veruse. naja, ben froh han i überhaupt no eine becho. be eusi isch permanent alles zueparkiert.
hehe, du bisch die bescht :)
ou ashley madison, vo dem spot tuet sich radio energy distanziere. mer chund jedes mol swürge wenn ich die beide dame plaudere ghöre. ich wähle de werbespot zum schlimmschte werbespot i dem johr....
wieso söt de elvis ned lebe?

wenn du wüsstisch nimbini. ich chume dich mol im letzi cho bsueche :)

lg juni07



nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, hey ich chan nüme, ich au, mir chunnt schier s'chotze ab dem blöde werbespot! und ich ghöre de jede verfluechti morge *grrrrr*, muess dänn immer umstelle! also ich als maa würdi mich det nöd amälde, wänni zwei so fraue ghöre rede, ui nei, die sind gaaaanz übel!

hey klar, gisch mer bscheid,w änn nächst mal im letzi bisch, dänn chumi mit mim bäse übere z'flüüge

ich weiss grad nöd, ob ich söll lache oder brüehle! han grad abschiedsgspräch gha mit mim chef! er hät mich mega in himmel ufeglobt und mir no gseit, ich seig ja eh i de falsche branche und ich wüssi ja scho, wo ich aneghöre! und dänn hät er mir no gseit, dass öpper andersch, mit dem ich sehr eng zäme schaffe, au kündt hät... isch aber nonig offiziell! läck, ich glaub, ich suff mer jetzt grad no eine a bim abschiedsapero....



juni07  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: jo au als frau würd i mi ned amelde :)
wenn die ubs ned wär würd i dich jo direkt gseh :)
i wellere branche müesstisch den si? giht kei branche wo weltherrschaft heisst

asufe isch immer guet. löst alli problem :)



nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, aber villicht hettis ja no es paar netti manne drunter mit sixpack und knackärschli, hmmmm

ääähhhm also wänn zu de ubs gsehsch, bisch scho mal nöd schlächt, wobi, ubs häts da wie sand am meer! er hät gmeint, ich müesst was kommunikativs mache und nöd da i mim eggli versuure und am beschte wieder zrugg id reisebranche, aber eigentlich hani das ja scho sälber gwüsst....

ja gäll, emal für hüt lösts d'problem und morn hani so en hangover, dass ich au nöd a anders dänke und am fritig gangi id ferie und dänn isch ja scho nächst jahr



livipivi

nicht registriert

am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey ihr hübschä

bin na ganz kurz im Büro- hüt abig bim KKL am Spende- hoffe chume im TV- bin ja so e Rampesau Jaaaa Juni07 würd gern mit uf Vegas cho- aber woher nimm ich s Geld- au ohni Malta

Und ja ich ha bim Bleicherweg gschaffet grad ob de Almodobar im erste Stock Isch amel e geili Ziit gsi, nachem Schaffe an See und Chille

übrigens find ich au 6-Packs überbewertet - bim Knackarsch bin ich allerdings anderer Meinig

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

lääääck livipivi, wie chasch mer nur so in ruggef alle? häsch scho mal so es richtigs sixpack i de hand gha? das isch im fall mega yummy



 1 .. 110 .. 217 218 219 220 221 .. 471 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.