Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 372 .. 720
chiccalina  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

s'lustige isch, dass miar no geld überko hend gschäftlich vom astra, nöd privat leider, und min chef het denn a de sitzig gfroget wer no geld brucht für unterhalt odr so, het aigetlich nachden denn bim lade sölle sägä, ich könni au no paar tuusig bruche :-))))


***03.06.2011***



Proeschu  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Höt am Obig esch mer jo weder öppis passiert.... typisch Pröschu.....
Be bide Eltere deheime gsi ond sMami hed mer no Himbeeri ond Heidelbeeri vom Garte metgeh emene sone chline Schäleli.... ha denn das Schäleli ofe Biifahrersitz gleid ond be heigfahre.... ha emmer schön glueget, dass ich Kurve langsam fahre, damet das Schäleli schön a sim Platz blibt....
Bide letschte Kurve hani de nömme so guet glueget ond das cheibe Schäleli esch doch tatsächlich metem ganz Inhalt kippet ond hed sich im ganze Auto omeverteilt........ so öppis schaff au nome ich.....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hi hi Proeschu das macht dich na viiieeel sympathischer.

übrigens- ich wär wahrschindlich na selber druf ghockt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Ich ha mich aso gaaaaar ned bewegt, woni sAuto parkiert ha, dass mer ebe gnau DAS ned passiert.....
aber muesch der's mol bildlich vorstelle.... vor allem dHimbeeri send so rechtig riiiiiif, das heisst, wenn sie alangsch, denn send so schön weich ond vergönd im Muul... bi mer ebe ned im Muul, sondern im Auto...... ich ha nome dänkt: zom Glöck gseht mich niemert

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ha Ha meinsch het dis Auto jetzt en neue Astrich? hi hi- du bisch so lustig. Ich het au gfluechet wie en Bürstebinder

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
nei, kei noie Astrich, en noii Innefarb.....
zom Glöck esch mis Auto enne schwarz.....
ich flueche sälte öber mech, well denn chiemti ned zom flueche us.... ich schöttle amigs nome de Chopf ond frog mich, wien ich das alles stand brenge..... ich be amigs eher fassigslos ab so vell Pröschu.....


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich find das würklich herzig- ich mag Dolpatschä, bin mengisch au einä

Ich ha vorig e soooo müese brüele bi minere peinliche Suchtserie- ha einisch demit agfange und chan gopf nüme ufhöre. GZSZ..., da isch dini Story grad guet cho- hani wieder lache chöne... ich steigere mich au immer i die Schicksal ine... ts ts ts...

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

läck han ich en verschissne tag gha hüt! mini einzige ufsteller sind ihr hüt gsi und min schatz.... aber suscht eifach nur gschisse! bin froh, wänn morn isch.... oder weekend oder ferie oder oder oder....



nimbini  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ja genau, die dumm story bi gzsz hät au no grad zu mim tag passt! findi huere dumm und dänn lönds no das lied laufe und dänn isch bi mir sowieso fertig.....



Proeschu  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Ou, met so Soaps chani nüd afange... aber ich luege för mis Läbe gern Navy CIS oder The Mentalist
Beni froh, dass ich dich ha chönne ufmontere! Mach ich doch gern

@Nimbini
was esch denn höt alles so versch... gsi?? Sapperlot, zom Glöck esch scho Obig ond bald morn!


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



 1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 372 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.