Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 111 .. 219 220 221 222 223 .. 472 .. 720
nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, du häsch doch kei ahnig, vo was du redsch! thailand isch schön ja, aber vegas?! das chan meh mit nüt anderem vergliche ja wenigstens bisch suscht amigs minere meinig..... gopfriedstutz! so chan das nöd witer gah, suscht muess ich no mini mutante überrede, is forum z'cho!



nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

tschühüsssss livipivi.... happy weekend, schöni wiehnacht und en guete rutsch! ich mäld mich dänn nächst jahr wieder.... sofern ich nöd de jackpot hole



juni07  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: jo well i mi ned ha chöne entscheide han i denkt das i beides mache.
hmm, das isch mer ned emol ufgfalle. hät nimbini dich bestoche?
wuchenend? am mittwuch? bin ich im falsche film?

@nimbini: isch au echli gwogt, thailand met vegas zverlgiche, meinsch ned au?
was für mutante, ha gmeint ich chatte scho met em mutant :)

du holsch kein jackpot, de losch artig sto bis ostere. ich muess e hochzit finanziere :)

lg juni07



livipivi

nicht registriert

am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hi hi Juni07 doch doch meistens oder ziemlich oft hend d Nimbini und ich scho ähnlichi Asichte Ohni Bestechig! So bin vo dihei namal kurz ine cho. D Schnubel und ich gönd jetzt zum KKL und evtl. het sie es Plakat gmacht zum all Forums-Brüt (sorry Juni07) z grüesse- ich lass mich überrasche

Ja bin ja na nie in Vegas gsi, aber glaub au das Vegas und Thailand zwei Paar Schuhe sind und sicher jedes für sich voll geil.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Schlumpf79  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi: viel Spass in Luzern! Oh sones Plakat wär au cooooll!!

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



layonie  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich warte ufs Plakat! Luege nämlich di ganz Ziit immer wieder JRZ. Am Beschter würdet ihr no Ziit duregäh!



angiyves  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Viiil Spass Livipivi!!! Gniess es au für uns

So vowäge 6-Pack: Mine het das und isch überhaupt perfekt duretrainiert. S Einzige wo mi stört: hehe, ich seh näbedra naja us und muess mi immer mega astränge zum mithalte



Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



juni07  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: hmmm, ich glaube ned immer alles :)
vel spass im kkl. (ich wirds überlebe - schubsed mich nur ume) ;)

@angiyves: hmmm, jetzt han i grad es schlechts gwüsse :( aber ich ha 30 min powerplate gmacht :)



nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07 und livipivi, was ächt vegas und thailand chan meh nöd vergliche?! händ ihr hangover 1 und 2 nöd gseh?! hät doch irgendwie no passt?! übrigens, han ghört, dass s'3 nächst jahr in LA dreiht wird... aber es gaht nüme um Bachelor Party sondern de Allen isch im Irrehuus und die andere versueched, Ihn z'rette... ja da bin ich ja mal gspannt....

und ja juni07, d'livipivi und ich ticked i viele sache ziemlich ähnlich, drum verstöhnd mir eus au so guet



juni07  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: warum heisst es wohl bangkok :)
sicher nöd, scho? ich ha ebe ghört das es in amsterdam dreit wird.
das isch jo super, de chönd ihr beidi uf mich umetrample und umeschubse. wenn ihr zzweite sind, macht das für eu sicher au meh spass ;)

lg juni07



 1 .. 111 .. 219 220 221 222 223 .. 472 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.