Registrieren | Suche | ![]() |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 111 .. 219 220 221 222 223 .. 472 .. 720 | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, du häsch doch kei ahnig, vo was du redsch! thailand isch schön ja, aber vegas?! das chan meh mit nüt anderem vergliche | ||
| ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) tschühüsssss livipivi.... happy weekend, schöni wiehnacht und en guete rutsch! ich mäld mich dänn nächst jahr wieder.... sofern ich nöd de jackpot hole | ||
juni07 ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi: jo well i mi ned ha chöne entscheide han i denkt das i beides mache. | ||
livipivi nicht registriert am 14.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hi hi Juni07 doch doch meistens oder ziemlich oft hend d Nimbini und ich scho ähnlichi Asichte | ||
Schlumpf79 ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi: viel Spass in Luzern! Oh sones Plakat wär au cooooll!! | ||
layonie ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ich warte ufs Plakat! Luege nämlich di ganz Ziit immer wieder JRZ. Am Beschter würdet ihr no Ziit duregäh! | ||
angiyves ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Viiil Spass Livipivi!!! Gniess es au für uns | ||
juni07 ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi: hmmm, ich glaube ned immer alles :) | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @juni07 und livipivi, was ächt vegas und thailand chan meh nöd vergliche?! händ ihr hangover 1 und 2 nöd gseh?! hät doch irgendwie no passt?! übrigens, han ghört, dass s'3 nächst jahr in LA dreiht wird... aber es gaht nüme um Bachelor Party sondern de Allen isch im Irrehuus und die andere versueched, Ihn z'rette... ja da bin ich ja mal gspannt.... | ||
juni07 ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: warum heisst es wohl bangkok :) | ||
1 .. 111 .. 219 220 221 222 223 .. 472 .. 720 |