Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 111 .. 220 221 222 223 224 .. 472 .. 720
nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, ja das hät mer de arbeitskolleg au gseit wäge amsterdam, aber ebe, hüt hani das mit LA ghört und dass es ebe nüme um en bachelor gaht, hani au scho ghört, vo dem her tönt d'story eigentlich scho no cool... da chan meh scho no was drus mache! na ja, mir werdeds gseh, lömer eus überrasche... s'1 chan eh nöd topt werde.... (usser vo eus, hehe)....

du also ich nimme gern unterstützig a zum uf dich umeschupse, aber ich schaff das suscht au allei, bisch nöd de erscht, wo unedure muess



angiyves  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

juni07:
@livipivi: hmmm, ich glaube ned immer alles :)
vel spass im kkl. (ich wirds überlebe - schubsed mich nur ume) ;)

@angiyves: hmmm, jetzt han i grad es schlechts gwüsse :( aber ich ha 30 min powerplate gmacht :)

Haha, Powerplate

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



juni07  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: jo s'1 isch würkli cool. lönd mer eus wegem 3 überrasche, bliebt eus nüt anderes übrig. jetzt weiss ich au wieso es do kei männer hät. die händ be dir all undedure müesse. aber min trick isch de, dass ich dich eifach im glaube lone :)

@angiyves: das isch no cool :)



nimbini  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, haha bisch du ächt min maa?! de seit das nämlich au immer, hihi! er lössi mich im glaube, dass ich d'hose a han und bla bla bla... übrigens, hät scho mal en maa gha, de chosen one, aber de isch für 9 mönät abhaue id flittermönät.... de isch übrigens au in vegas gsi go poltere



livipivi

nicht registriert

am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Lüüüt s isch geil gsi- leider ohni Plakat defür x mal gfilmet worde au wo mir mit em JONAS tanzet hend - mer gseht üs wo mir direkt vor em Glashuus mit ihm stönd, ich bin links vo ihm mit em Alt- Männer- Chäpi gönd mal go luege isch geil gsi: www.jrz.ch

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



juni07  am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: nei sicher ned! das tuen ich mir ned a ;)))
vegas isch be allne männer de erst gedanke zum poltere, aber die wenigschte ziend das au dure...

@livipivi: cool, ha erst jetzt nochli iezapped. ha müesse how I met you mother luege :) wär jo eh ned uf em plakat gsi ;)

lg juni07



livipivi

nicht registriert

am 14.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Es isch eifach en super Stimmig gsi- am Fritig gang ich am Nami namal go Kinderbüecher verkaufe und für jedes Buech gits 4.- für JRZ

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



juni07  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: so cool. voll ambitioniert - find i super

vel erfolg scho mol

lg juni07



layonie  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi ich han also dänkt ich heg dich gseh, aber wägäm Chäpli bini nöd sicher gsi!



angiyves  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also ich seh Di jo nit, Livipivi- woooo bisch denn?

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 111 .. 220 221 222 223 224 .. 472 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.