Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 112 .. 222 223 224 225 226 .. 473 .. 720
nimbini  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

also schnubel, dich hab ich auf dem video gesehen, aber livipivi hab ich irgenwdie nicht gefunden?!

es freut mich, dass es dir den umständen entsprechend gut geht! es braucht halt alles seine zeit, aber es wird besser.... und es kommen gute zeiten (so wie gestern, hihi) und dann kommen auch wieder die schlechteren! aber du packst das schon....

lg nimbini



livipivi

nicht registriert

am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich bin die mit dem alt-männer- chäppi gleich neben Schnubel- NIMBINI ts ts ts so guet erkennsch du mich Bim Jonas-Video gseht mer mich besser. Wo er vor de Glasbox d Ladys vo de Glaxbox atanzt stand ich grad nebed ihm ca. 1min 36 glaub

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ja gopf, ich han dich würkich nirgends gseh! häsch e wissi jacke a?! han eigentlich dänkt, ich erkänn dich eher als d'schnubel



nimbini  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

aaaaahhh deeeet, jetzt hani eu erkännt dänn hani aber d'schnubel au nöd rächt erkännt, han e anderi gmeint, hehe! übrigens, wer isch de jonas *g*?! ich han kein plan, hehe....



livipivi

nicht registriert

am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

de het letzt Jahr zmitzt i de Nacht ganz elai ufem Bundesplatz im Schnee tanzt und de nik hartmann het denn ufgruefe da tanzi eine mega guet ganz elai und d lüt sölled doch cho und mit tanze - am endi hets e chlini gruppe vo ca. 15 lüt gha wo abgfestet het.ja und well er so begeisteret het hend sich all gwünscht das er das jahr wieder chunt und tataaaa gest hend mir mit ihm tanzet

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini- hesch mich näbäd em jonas gseh? schwarzi jacke und graus chäppi und sietäschwanz

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ach sooooo, hm das hani nöd mitübercho! da bini wohl zmitzt i de hochzytsvorbereitige gstande und han kein chopf gha für so zügs ja ja, jetzt hani dich erkännt



sniffi  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

juhuuuuu....han Eu au gseh isch ja geilio dä Jonas

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



angiyves  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jööö, Livipivi, voll härzig! Find Du sehsch in natura voll härzig us (ui, wobi binere Frau isch jo das Wort 'härzig'nit so beliebt )

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



livipivi

nicht registriert

am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jööö danke Angiyves- doch doch ich mag das

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 112 .. 222 223 224 225 226 .. 473 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.