Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 113 .. 224 225 226 227 228 .. 474 .. 720
sniffi  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hett vom geschtrige Tierarzt-Bsuech eis chönä mache - wäri dä Hit worde hans i dä Nacht au scho ghört dusse miaue und fauche.....das tönt teils scho ziemlich gfürchig, vorallem wenns am striite sind.....üsi Chatze hend sich dänn vor Schreck unters Bett verzoge - Weicheier

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hihi.... ich glaube, dNimbini esch voll im Seich ond hed gar kei Ziit meh för ois.....
oder dued sie ächt ofem Hüsli echli "Power-Napping" mache?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo zäme!
Ich bi krank im bett hoff goht mir gli besser, mir gön jo am wucheänd nach luzern...
@livipivi
ich als anti facebookler, kasch du mir dr link per pn schicke, möcht auch au am feste seh...
@nimbini
ich wünsch dir gaaaanz schöni ferie, gniess es im ami land. Wird an dich dänke! Viel spass!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: oje gueti Besserig!!! Lueg eifach uf JRZ - het s Video uf de Frontsiete echli abescrolle- Jonas tanzt wieder heissts glaub- denn bi ca. 1min 36sekunde sind mir druf- links vo ihm

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia
Ou nei, was hesch denn?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hahaaa jöööö proeschu, vermissisch mich scho nei nei, bin nöd so im seich, scho no paar sache zum tue... aber zum schlafe langeds mer dänn doch nöd hüt

@dia oh je, scho weider chrank? du arms, wünsche dir gaaaaaanz gueti besserig und heb dir sorg! jö danke, ja ich wird d'ferie in volle züüg gnüsse, bin scho ganz chribblig und mache s'ganze büro verruckt drum wird ich wohl müesse am 4i gah, hihi

lg nimbini



dia

nicht registriert

am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke ihr beide!
Ich ha eifach gliederschmärze, schüttelfrost und halsweh. Aber mit vick medi night gohts mir scho hli besser....

Ah livipivi, ich ha denn im seehotel hermitage reserviert am samstig zoobe. Bi de andere 2 hers kei platz ka, oder erst am 9i, bis denn bin ich jo verhungeret!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



sniffi  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia - wünsche Dir auch ganz gute Besserung und dass Du am Weekend wieder fit bist für Euren schönen Abend!!!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



dia

nicht registriert

am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ohh gott, die schriebfehler wo ich mach....

Danke nimbini, bi aber scho lang nüm krank gsi, glaub afangs joor....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia neeeeiii du bisch mal chrank gsi i de letschte zyt, nach de ferie oder so?!



 1 .. 113 .. 224 225 226 227 228 .. 474 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.