Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 114 .. 226 227 228 229 230 .. 475 .. 720 | ||
nimbini am 15.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, oh je, ich han mini mandle au müesse usenäh vor 10 jahr! aber sit det hani gar kei problem meh, vo dem her hät sich's glohnt.... | ||
| ||
PrinzessinN nicht registriert am 15.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Dia: Stimmt, ich han das Rusche im Ohr gha | ||
PrinzessinN nicht registriert am 15.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: Jojo, scho guet . Ich wär au gern selber in Coach gange...aber so hani wenigstens trotzdem paar USA-Sache übercho das Johr...isch au schön | ||
Proeschu am 15.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @PrinzessinN | ||
nimbini am 15.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @prinzessin ja sicher, isch doch immerhin öppis! meh chan ja leider nöd immer alles ha suscht hetti jetzt nämlich es halbs jahr ferie | ||
PrinzessinN nicht registriert am 15.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) min gg het nur gmeint: jetzt hesch aber gnueg täschene, oder? hmmmm han ihm kei antwort druf geh | ||
livipivi nicht registriert am 15.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ah ha erst jetzt gseh das du dich doch erinnerisch | ||
Carmile am 15.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Dia: wenn ihr scho über Täschä diskutieret, denn mues dr doch au no sägä dass i wäg dir mich mol han afange umeluege noch Coccinelle. Han mer denn letschtis selber es Gschenk gmacht wo i endli mis Masterdiplom vode Uni ide Hand gha han, obwohl i scho lang fertig bin, und han mer im Feldpausch sones hübsches Baby gleistet finde leider online keis Foto dävo. Isch aber vode Linie http://www.thelook.com/de/produktdetail/...1&styletip= eifach mit Glattleder und sonen Büntel | ||
Proeschu am 15.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Carmile | ||
PrinzessinN nicht registriert am 15.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Carmile: Grautliere au zum Masterdiplom! Und natürlich zu dem hübsche Baby..wow...mega schön. Gfallt mir au | ||
1 .. 114 .. 226 227 228 229 230 .. 475 .. 720 |