Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 373 .. 720
chiccalina  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

han au gzsz gluaget abr tränli werdet ersch morn ko, han bi so sache aifach immer än klumpe im hals obwohls nu ä serie isch, abr ich stell miar denn immer vor was wenn ich ade stell vom leon wär ............ das muan huare schlimm si


***03.06.2011***



nimbini  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, ach ich weiss doch au nöd, am morge scho stau gha, dänn hani im gschäft mal wieder d'schuld übercho für öppis, woni gar nüt defür chan und hans langsam satt! würd am liebschte de bättel anewerfe und künde.... dänn hani erfahre, dass eine vo mine indische arbeitskollege hüt de letscht gha hät, ich han mega guet mit ihm chönne zämeschaffe (wer mit inder ztue hät, weiss wie schwierig das isch) han ihn im april au mal bsuecht in indie und ja, jetzt gaht er und dänn hät nomal eine kündt und dänn isch no so e gschissni änderig durecho vom hr und dänn hani mega gluscht gha uf en schoggidrink und dänn no das gschissne züügs bi gzsz und ja ich weiss doch au nöd, isch eifach nur schlächts gsi hüt! klar, im gägesatz zu anderne problem isch es peanuts, aber ebe, es nervt und min job chotzt mich so dermasse a..... ich han echt kei bock meh!



livipivi

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hmmm Nimbini- was isch denn hüt gsi? Also ich ha au scho besseri Täg gha, ja gopf und denn stirbt na die coolst Schauspielerin vo de Serie _ ts ts Rotz und Wasser brüelet und vor allem stell ich mir immer vor wie das mues si wend de parnter verlüre würdsch- schrecklich.
Ha mim GG grad Sms gschickt obs ihm guet gaht- typisch ich wieder

Proeschu- Navy CIS lueg ich au u gern und na es paar anderi Sache- GZSZ passt eigentlich gar ned zu mim Gschmack- aber wend mal agfange hesch chasch nüme höre- sogar min Maa fragt amel nache, wenn er mal debi hockt... echt doof und Suchtpotential...

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini Was mached mir nur mit dir??? Da mues mer doch öpis ändere? Da wirsch ja depressiv oder???

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Hach, denn chasch jo wörkli froh si, dass de Tag verbi esch... wenn de Worm denne esch, denn esch er denne... ich versueche denn emmer, mer ergendöppis usz'dänke, woni no chönnti Froid dra ha (ond segs au nome öppis winzig chlises ond wo wohrschindli nome ich Froid dra ha...) ond denn dueni fescht a das dänke, denn gohts amigs... aber ich dröck dich fescht ond wönsche der no vell Energie "di letschte paar Mönet dorezhebe"

@Livipivi
Mer weiss jo nie... ond mol nochefroge wies em GG god esch doch en schöni Geschte!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



chiccalina  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini äs kann abr dämfall morn nu besser werde ( evtl. hilft das äs birebizzeli as ufmunterig)



***03.06.2011***



nimbini  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ja das nervt mich, han sie doch au die coolst gfunde und finde das abläbe vo ihre eifach nur doof! ich dänke immer, die wo das schriebed, händ doch kei ahnig und händ so öppis no nie müesse duremache, bi mir chömed dänn immer alli gfühl ufe, selbst nach 15 jahre no! da chan ich mich amigs au nüme zrugghalte.... ich weiss, sött halt umschalte, aber das gaht dänn amigs au nöd....

ja ich weiss au nöd, schisst mich echt a wägem job! irgendwie wär mer no dient, min chef würd künde, dänn würdi nämlich au grad gah! oder sie würded eus gwüssi leistige chürze, dänn würdi au grad öppis neus sueche, aber ebe, isch halt würklich chli doof momentan! und dänn ebe gönd no all die guete lüüt und die wo scho sit jahre det sind und ja, isch nöd würklich so de hit... und zudem hani s'gfühl, ich chämti dänn nächstens emal en rüffel über, wil ich ständig im internet hocke, die gsehnd doch das au bi eus i de it-abteilig....



nimbini  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, jö bisch herzig, ich hoffe würklich, dass es nur no es paar mönät gaht *seufz*

@chiccalina, ja da häsch wohl rächt! und suscht gangi morn eifach hei, wänns eso witer gaht...



dia

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ohhhh neee was ha ich hüt vepasst bi GZSZ???
Luegs sunst ebbe au meistens....

Oh je nimbini, viellicht hets jo au chli mit dinere Ernährigsumstellig z tue. Jetzt isch jo gli Wucheänd, denn duesch dir öbbis guets und dini Lune stiegt wieder...
"ganzeliebsufstell smily"

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja das chunnt vermuetlich no dezue! will ich immer nach em schaffe so mega glüscht han, das macht mich halbe wahnsinnig!



 1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 373 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.