Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 115 .. 228 229 230 231 232 .. 476 .. 720
PrinzessinN

nicht registriert

am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07: Jaja genau...war sowas von klar
Ich habs im Photoshop gemacht...damit ich das Programm Mal benutzt habe.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



juni07  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessinn: :) wollte nur sicher gehen :)
dann kannst du das ja in zukunft auch in deinem cv schreiben :)



Schlumpf79  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Carmile: Wow, schöni Täsche!! Gratuliere au nu ganz herzlich zum Diplom. Da hesch du der die Täsch redlich verdient!!

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



Tara  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Carmile: Ha gad müsse schmunzle wo I glese ha wäg dinere Täsche Die isch mega cool I ha mir nämlich gad geschter au was gleistet wo i scho sit Johre ha wölle und geschter isch de Zeitpunkt endlich do gsi. Han mer endlich a LV Täsche kauft. Be mitemene riese Grinse dur Bahnhofstross glofe. So freud han i cha
Gratulier dir au no ganz herzlich zum Diplom

Grüssli
Tara

Zivil 31.07.2008 / Kirchlich 02.08.2008
Chelsea 26.10.2009



nimbini  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Soooo, min Koffer isch packt, morn gahts id USA, first stop NYC!

Wünsche Eu allne e gueti Zyt, schöni Wiehnachte und en guete Rutsch is neue Jahr! Hebed Eu Sorg und wänni Zyt han, lueg ich dänn mal ine... Nöd dass gwüssi Lüüt dänn no uf Nimbini-Entzug chömed bis nächst Jah (gäll Juni07, Livipivi, Proeschu, Prinzessinn und co.)

@Bride81, Dir wünsch ich e wundervolli Winterhochzyt am Samschtig mit viel Schnee und Sunneschii, ich wird fescht a Dich dänke.... und wils so schön isch, da no öppis chlises für Dich zum Dich istimme und für mich zum träume und zum mich es Jahr zrugg z'versetze... Ich wirds dänn am Sunntig mit mim Schatz lose, wänn mir Euses erste wedding anniversary fiired

http://www.youtube.com/watch?v=1mBxF4xDC...feature=related

Alles Liebi
Nimbini



juni07  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: gueti reis und vel spass bem shoppe. luegsch das es kei dollar-inflation giht :)
freu mi bis mi weder chunsch go umeschubse :)



PrinzessinN

nicht registriert

am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Ich wünsche dir en guete Flug und viel Spass in NYC. Und nochher natürlich au in Vegas...ach...so geil!!!! Wünsche eu en wunderschöne 1. HZ-Tag. Danke für de Link...bins grad am Lose...so schön

Dir au schöni Wiehnachte und en guete Rutsch is neue Johr. Freu mich, wennd wieder ume bisch...s Forum wird sicher recht ruhig so ohni dini Biträg.

Take care!
PrinzessinN

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Schlumpf79  am 15.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini: Gniess euchi Reis, lass es Krachen!!!!
Schöne erste Hochziitstag, schöni Wiehnachte, en guete Ruth is neue Jahr und eifach alles Gueti. Chömet guet weider hei. Bis bald!!!


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



jusi  am 16.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ooooh, ich liäbä täschä... diä gfallt mir aso au sehr guät, carmile... au wenns nit genau diä isch mis letschtä sahnestückli isch vor braun büffel... ha über 40 stück und "leider" gits immer wider schöni wo mir gfallä... gg chunnt immer fascht ä krisä über, wenn ig wider mit ärä nöiä häichum

@nimbini: schöni feriä und vill spass in amerika



livipivi

nicht registriert

am 16.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Bye bye Nimbini- hesch dir de best Tag usgsuecht zum verdufte- da isch hüt Sturm agseit Gnüsses und bis gli Und bitte kauf ned z viel Täschä ned das de Tread zume Täschätread zerfallt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 115 .. 228 229 230 231 232 .. 476 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.