Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 115 .. 228 229 230 231 232 .. 476 .. 720 | ||
PrinzessinN nicht registriert am 15.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @juni07: Jaja genau...war sowas von klar | ||
| ||
juni07 am 15.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @prinzessinn: :) wollte nur sicher gehen :) | ||
Schlumpf79 am 15.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Carmile: Wow, schöni Täsche!! Gratuliere au nu ganz herzlich zum Diplom. Da hesch du der die Täsch redlich verdient!! | ||
Tara am 15.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Carmile: Ha gad müsse schmunzle wo I glese ha wäg dinere Täsche Die isch mega cool I ha mir nämlich gad geschter au was gleistet wo i scho sit Johre ha wölle und geschter isch de Zeitpunkt endlich do gsi. Han mer endlich a LV Täsche kauft. Be mitemene riese Grinse dur Bahnhofstross glofe. So freud han i cha | ||
nimbini am 15.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Soooo, min Koffer isch packt, morn gahts id USA, first stop NYC! | ||
juni07 am 15.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: gueti reis und vel spass bem shoppe. luegsch das es kei dollar-inflation giht :) | ||
PrinzessinN nicht registriert am 15.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: Ich wünsche dir en guete Flug und viel Spass in NYC. Und nochher natürlich au in Vegas...ach...so geil!!!! Wünsche eu en wunderschöne 1. HZ-Tag. Danke für de Link...bins grad am Lose...so schön | ||
Schlumpf79 am 15.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini: Gniess euchi Reis, lass es Krachen!!!! | ||
jusi am 16.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ooooh, ich liäbä täschä... diä gfallt mir aso au sehr guät, carmile... au wenns nit genau diä isch mis letschtä sahnestückli isch vor braun büffel... ha über 40 stück und "leider" gits immer wider schöni wo mir gfallä... gg chunnt immer fascht ä krisä über, wenn ig wider mit ärä nöiä häichum | ||
livipivi nicht registriert am 16.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Bye bye Nimbini- hesch dir de best Tag usgsuecht zum verdufte- da isch hüt Sturm agseit Gnüsses und bis gli Und bitte kauf ned z viel Täschä ned das de Tread zume Täschätread zerfallt | ||
1 .. 115 .. 228 229 230 231 232 .. 476 .. 720 |