Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 116 .. 229 230 231 232 233 .. 477 .. 720
Proeschu  am 16.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Danke, dass du mich chli onderstötzisch met de Täschene... fendes wörkli schöni Täsche... aber dass mer sooooo fescht Froid dra hed dass mer grad öppe 40 Täschene deheime hed... schief... (ned bös gmeint, gälled Mädels!! )

Ich ha Froid, well ich geschter för mini Schwöschter es Wiehnachtsgschänkli poschtet ha (es Chriesisteisäckli). Sie hed ebe weder en Wärmefläsche no soscht öppis deheime, das werd es suuuper Gschänk! (sorry för de Ego-Bitrag, aber ich ha grad Froid, well de Lade, wo die verkauft (so en Naturprodukte-Lade) esch of mim Arbeitsweg, nome hani de bes jetzt nonie gseh..!)

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 16.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Nimbini - au ich wünsch Dir ganz tolli Ferie und gnüsses - vorallem Eue erschti Hochziitstag viel Spass in NYC und Veeeeeeegas

lg
sniffi

@all - guet Sturm hüt

_________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



PrinzessinN

nicht registriert

am 16.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi: WAAAASSSSSSSSSS 40 Taschen
Da bin ich geradezu harmlos

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Carmile  am 16.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Tara: thx soso, welli häsch der kauft? :-) mer gfallet amigs va. di lackige Pumps döt im Schaufenster. Und sus Gucci Täschänä sind au ganz manierlich, aber halt prislich wie au LV scho sehr hoch agsetzt. Do blibi momentan lieber bi Coccinelle. Nur schad hani keis Bild gfunde vo minere neue Errungeschaft, denn die vo Coccinelle ufem Bild gseht scho nomol es Stück anderst us.
Was mer sehr gfallt isch die unte in brun vo Navyboot, eifach in grösser:

http://www.schweizer-illustrierte.ch/sit...-ipad-73453.jpg


oder sowas i dem Stil, i mag die Prägig eifach, han dävo au jensti Gürt:-)
http://www.lieblingsladen.com/wp-content..._Tasche_002.jpg

aber LV hät ganz tolli Pumps im Schaufenster :-) va. die rote findi dä Hammer, aber bin eh en Fan vo Lack Pumps, do schloht mis Herz eifach höher.

Grüsslis und viel Freud mit dim neue Baby ;-)

Carmile



jusi  am 16.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi, prinzessin, vo mini bis riesig, vo schwarz bis wiss, vo sportlich bis elegant, alles drbi... ich liäbs äifach und cha amigs fascht nit widerstoh, wenn ig eini gseh wo mir gfallt... hihi, muäss mol genau zellä, wiä vill dass es effektiv si... ha zwar angscht ab em resultat



Proeschu  am 16.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Jusi
... aso of das Resultat beni au gspannt... ich tippe eher of Grösser als 40.... wenn du "nie" chasch wederstoh.... das esch jetzt dini Wochenendufgab!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Franziska

nicht registriert

am 16.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini,ou i wönsche deer ganz en tolli Zyt ond en superschöne erschte Hochzytstag!
Gueti Reis ond chömed gsond ond monter hei s nöchschte Johr.

lg Franziska
26.Juni 2010,unser schönster Tag.....



PrinzessinN

nicht registriert

am 16.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi: Genau bin auch auf die genaue Anzahl gespannt...und ein Foto von allen Taschen, das wär cool

Ich hab nicht sooo viele Taschen (14 oder so) aber muss ehrlich sagen, dass ich meistens immer die gleiche benutze. Mir ist es jeweils zu doof, den ganzen Inhalt auszuwechseln...bin zu faul, dann bleibts immer bei der gleichen Tasche und die anderen fristen ihr Dasein im Schrank

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Proeschu  am 16.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN

Ou, da hätte ich das PERFEKTE Weihnachtsgeschenk für dich! Hast du noch jemand, der bei dir nicht weiss, was er dir schenken soll????

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 16.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu: Nein, hab glaub alle meine Lieben mit meinen Wünschen versorgt

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



 1 .. 116 .. 229 230 231 232 233 .. 477 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.