Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 117 .. 232 233 234 235 236 .. 478 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hoi Zämä

juhuuu es Schneit- ich bin au mit em Auto unterwegs, chan übrigens au guet im Schnee fahre- ha anno Dazumal sogar im Tüüfschnee d Prüefig absolviert

@Juni- ui nei du arme 45min Sorry- aber du hesch es ja erwartet

@all- bin hüt voll fit- bin scho am 6.00 go jogge 30min und jetzt richtig es Energiebündel- na 4 Täg schaffe das Jahr- juhuuuuiiiii.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Was, no 4 Täg schaffe? Spinnsch?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu: Ja nur na bis und mit Donnstig s Erst mal sit Jahre hani Ferie über Wiehnachte und Neujahr- freu mich riesig

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



juni07  am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sony: jo, die Zite sind be mir ume wo ich mich für d'SBB versklavt han als Chund :)

@Schlumpf: Jo wenn d'Strosse volle sind, den han i au ned würkli luscht. Aber wenn ich sie für mich han, den wirds luschtig. mis auto isch jo es winterchind :)

@livipivi: Danke, wenigschtens öpper verstoht mich, chchchchch :)
bisch masochistisch veralagt am 6i ufzstoh? :) dafür dörf ich hüt obe 60 Min gol seckle :) de Höhepunkt vo miner Wuche :)
No 4 Täg schaffe grenzt echli anere frechheit, aber ob ich meh als Presenz markiere nägscht wuche, das weiss i nonig so gnau :)

lg juni07



Proeschu  am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livivpivi
Das glaub ich der, dass du Froid hesch! Muess ebe schaffe bes am 30., denn hani aber 2 Woche Ferie! Händer scho Plän för oii Ferie?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu: Ja freu mich mega- also und ich ha aber elai frei- also min Maa mues die normale Täg go schaffe- er het ebe au nur 4 Wuche Ferie und ich 5 Ich wirde regelmässig Jogge, Lerne und eifach echli d Ziit gnüsse- au wiedermal en ganzi Hüttehusputz mache, chume i letzter Ziit nur immer mal det und da dezue und wett wiedermal alles z glänze bringe

@Juni07 (zha ha jetzt hani zerst 007 tippt gha) Nei masochistisch eigentlich gar ned, aber chume ebe hüt abig nüm dezue und i letzter Ziit halt ich mich wege de Festtäg ned so a min Essensplan und wett ned wieder alles druf was ich sit am Sommer abgno ha- drum hani das gmacht- min Maa het sich au an Kopf glanget
Aber het im Fall huere guet tue
übrigens ich bin früher au immer ÖV gfahre ha s längste au pro Weg 1.5 h gha (wie d Sony) und jetzt schaff ich im Nachbarsdorf und ha mit em Auto 5min und mit em Bus 30min- also und natürlich en Gratis Parklpatz und gange au mit em Auto. Het ich ja früher nie denkt aber so chani min Maa zum Bahnhof bringe und mir umgönd de vollgstopfti Bus wo voll Schüeler isch und mer chum chan schnuufe well er so pumpävoll isch.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Sony

nicht registriert

am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Livipivi: i däm Fall würd ich ou ds outo näh aber da ich hiä ke Parkplatz ha, und nur 5 min mitem Bus, nim ich dä vollgstopfti bus. sind ja würkläch nur 5 minutä

Verliebt: 14.05.2008 - verlobt: 22.02.2011 - verheiratet: 13. und 14.04.2012



PrinzessinN

nicht registriert

am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: Du machsch das richtig...gnüss dini frei Zit i volle Züt. Es tuet guet, wenn me paar Täg frei het und au kei grossi Plän ume sind...so chame sich erhole.

Bin scho chli niedisch..ich schaffe au die ganz Zit...han kei Ferie. Jenu..han dafür nächst Johr gnueg...ganzi 7 Wuche

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Proeschu  am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Denn hesch so zäge stormfrei
Wie laufts eigentli met de Schuel? Esches guet?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



juni07  am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: Was machsch de du für e schuel?
hihi, ich be grad am martini schlürfe, gschüttled natürlich :)
de vollgstopfti bus isch seinte, s'andere isch natürlich die 25-30 grad wärmi i mim auto dine :) ned zunterschätze i dere jahreszit, im summer isch es den d'klimaalag :)
das jogge um die zit guet tuet glaub ich dir ufs wort. sovel jogge chönt ich gar ned, wie ich mini kalorie momentan asammle :(
ich glaube ich wird weight watchers aluege zum 1. Januar. das isch so e mischig us nüt mache und Metabolic, und ich han mini fründin für das no am eheste chöne begeistere...
ajo, be eus hättis de au z'putze falls dir langwillig wird :)

@Sony: jo, be 5 Minute wär de Fall für mich au klar.

lg juni07



 1 .. 117 .. 232 233 234 235 236 .. 478 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.