Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 120 .. 237 238 239 240 241 .. 481 .. 720
bergeri  am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Juni07: So sind die Menschen halt verschieden. Bei uns ist das irgendwie anders. Wir sind uns einfach nichts anderes gewohnt. In unserem Umfeld wird das irgendwie so gehandhabt. Also nicht dass du jetzt denkst, wir heiraten weil wir müssen oder uns gezwungen fühlen die Tradtion weiter zu führen. Das überhaupt nicht! Aber bei uns haben irgendwie alle so früh geheiratet und deswegen stimmts für uns auch so.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



livipivi

nicht registriert

am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Juni07 - endlich mal öper i mim alter hi hi und übrigens ich bin au mit 14 oder 15-i ned so gsi, ich ha immer Platz gmacht- sicher wenn öper ine cho isch und en Platz gsuecht het- glaub au das das viel mit Erziehig z tue het

Heieiei nur na 3 Täg und 1h

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



bergeri  am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Livipivi, das denk ich auch, Erziehung spielt da schon auch mit.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



dia

nicht registriert

am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@all

Guguseli, ich bi au wieder do!
Bi wieder gsund, es isch mega schön gsi in Luzern, hän super gässe im Hermitage und leider isch scho wieder Mäntig!!
Hey livipivi, isch bin denn au in dim alter, bisch do nid elei..

Uhhhh, ich möcht e chli Energie vo dir livipivi, ich ha hüt uf nüüüüd lust! Isch ganz schlimm, bin no chli schlapp vo minere Grippe...
Und ich ha sooooooo lust uf Schoggi!
Dä SchlemmerDAAG in Luzern het mir nid guet do, jetzt muess ich mi wieder mega behersche!!

Lg, dia


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

wow ihr sind ja flissig hüt! ich mälde mich mal churz us NYC min maa isch grad am packe und ich muess wie immer waaaarte.... gönd nachher no chli in macys go gügsle und dänn flüged mer witer uf san diego... also i d'wärmi... da in nyc isch e iischälti, aber schön und sunnig und mit de richtige chleider au keis problem.....

händ geschter en wunderschöne erschte hochzytstag dörfe gnüsse da! emal d'chälti und d'sunne händ gstumme, de schnee vom letschte jahr hät leider gfehlt! isch aber uh schön gsi, wieviel vo eusne fründe a euse erschti hochzytstag dänkt händ

übrigens juni07, jöööööö 31i wie herzig isch dänn das (han irgendwo drus usegläse, dass du mis umegeschupse vermissisch, hehe)

liebi grüessli und gnüssed de schneeee.... ich hoffe, ihr händ gnueg! übrigens, ich liiiiebe autofahre bim schnee (isch nöd ironisch gmeint) finds würklich cool! aber de 1. schnee isch immer chli müehsam uf de strasse i de schwiz, bi gwüssne lüüt isch es dänn besser, wänn sie s'auto i de garage stah lönd und uf d'öv umstieged



bellastella  am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Juni07+livipivi: Oh ja, das hät definitv mit Erziehig ztue! Aber üsi Chind wärdend ja dänn mal anders, oder?

@livipivi: dänn bin ich di einzig alti Schachtle da?

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



Proeschu  am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Hooooooooooooiiiiiii
Schön, händ er sone traumhafte erste Hochzigstag döffe erläbe! Wönsche der / oi vell Spass ide Wärmi

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey nimbini, schön vo dir z ghöre! Vermissisch uns scho??
Ha fest an di dänkt, öb de am Fritig ächt hesch könne pünktlich abfliege bi däm Wätter!
Mini Eltere sind uf London und ihre Flug am Nomidaag isch gstriche worde, sie hän erst Zoobe könne fliege..
Hey gniessets no, schön San Diego....
Und viel Spass bim shoppe im Macy's...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, daaaanke vielmal!

@dia, hehe ja min maa htä müesse de laptop mitnäh id ferie (han en scho zämegschisse) und wil er jetzt am packe isch, muess ich mich ja chli verwiile und han drum dänkt, cih gügsle bi eu ine (obwohl ich mit em iphone vor em schlafe gah amigs au no inegugge, hehe).... ja mir händ zum glück chönne pünktlich flüge, wil euse flug am morge gange isch! händ dänn aber ghört, dass die soviel flüg gstriche händ... phuuu schwein gha!

lg nimbini



dia

nicht registriert

am 19.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

do händ ihr wirklich Schwein ka...

Klar, ich würd mich au do ine chli verwiele, bis GG fertig isch. Isch spannender wie ihm zue zluege, wie er packt...Gsehsch, het doch no öbbis guets, dass er dr Laptop mitgnoh het...


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 120 .. 237 238 239 240 241 .. 481 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.