Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 12 .. 22 23 24 25 26 .. 373 .. 720
dia

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Äähhh die glüst sind gemein, ich hoff du kasch se verdränge!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja es fallt mer amigs extrem schwer, vor allem ebe nach em schaffe, wänni so gfrustet bin, dänn würdi amigs am liebschte alles inehaue... schlimm....



nimbini  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

übrigens livipivi, wieso chan meh dich im fb nöd afröge?!



Proeschu  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Momol, das chonnd guet!
Das met de "Gfühl ufecho" chani voll ond ganz verstoh... bi mer esches au eso, chum luegi ergendöppis met chli Emotione (segs jetzt eifach öppis schöns, oder ebe wenns mol ned so schön esch) denn hüli amigs wie en doofi... die wo mi känned verstöhnts jo denn scho, aber ich cha das amigs au fascht ned begrife....


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, ja ich bin ebe au so, vor allem wänn dänn öpper stirbt, das isch amigs de horror! bi mine geliebte bollywood-filme chani amigs au hüüle wie gstört oder bi de büecher vom nicholas sparks, uh schlimm!



chiccalina  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini was schaffsch denn du? und wo? aso ich main was würsch denn suache?

evtl. ghöri odr liesi jo mal was?

***03.06.2011***



chiccalina  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich han mängisch sogar träne ide auge wenni äs schööns liad im radio ghöre voll gstört abr isch halt so :-)

***03.06.2011***



nimbini  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@chiccalina, danke das isch lieb! ich hett jetzt nöd so angscht, zum öppis neus finde, bin en bürogummi und schaffe in züri, da isch es nöd so schwer, en andere job finde! aber wil mir ja familie planed, isch es ebe drum grad chli en doofe zytpunkt zum en neue job sueche....



chiccalina  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ah ok denn söllis diar nöd melde wenni öppis gseh wür?

stimmt wen ihr familie planet isches "kli blöd" denn wechslisch und denn nach 2-3 mönet am neue ort schwanger bisch, au wemmer jo nie waiss wenns klappet

***03.06.2011***



nimbini  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja oder no blöder wär, ich würd i de kündigungsfrischt schwanger werde nei nei, drum muessi dänk no chli durebisse, aber ich bin zueversichtlich!



 1 .. 12 .. 22 23 24 25 26 .. 373 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.