Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 122 .. 242 243 244 245 246 .. 483 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 20.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

So es Pech Juni07- wend mir tuuschä bi eu Männer machts ja eigentlich attraktiv hä

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



jusi  am 20.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

uuh, denn bini jo "s gsundä mittelmass" drfür het mi gg scho bald s dopplete vo dä "jungä"

haha juni, graui hoor si toll, aso nur bi dä männer

Zuletzt bearbeitet am 20.12.11 13:48



layonie  am 20.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ livipivi, in löv und lofiu kennsch die nöd?

@all, ich han also no kei graui Haar, aber däfür au es paar Krähefüess, aber das isch ja es Zeiche das mir oft lached und das find ich sehr positiv!

@juni07 was sich bindet soll geprüft sein (oder so....) Min Götti isch mit 18 mit sinere Frau zämä cho, sind 15 Jahr zämä gsi und händ dänn ersch ghürate und jetzt wiiteri 17 Jahr scho verhüratet. Isch also es guets Zeiche! (nume warum mach ich das anderst??? , grad namal hinder Büecher )



layonie  am 20.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, wenn ich eusi Liste aluege, simer also guet drinne vom Alter her!



juni07  am 20.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi & jusi: jo ich wot scho ned verschwiege, dass dfraue be mir in reih und glied stönd weg mim graue hoor :)))) nei seich, ich muess jo nüm attraktiv si, ha jo mis frölein gfunde :)

@layonie: hihi jo genau, das isch genau de grund gsi wieso mer wartet :) und ned öppe well ich mich mit händ und füess gwehrt han und eifach zfuul gsi bin de nägscht schritt zmache :))
jo ich denkes au. wenn ich mich aluege, so erlebe ich jede tag en gwüsse umkehrte altersprozess:
morge am 6i: ich fühl mich wie 80gi
mittag am 12i: knoche die knacksed immerno aber me lebt demit
nommitag am 4i: meh fühlt sich jung und agil
zobig am 10ni: so richtig pubertierend, d'nacht hät jo nonig mol agfange
zobig am 11i (die einzig usnahm): ou man, ich be scho 31i und ben total müed vom tag aber ich gange glich erst nach 1 is bett - susch wär i jo kein richtige informatiker ;)))

lg juni07



layonie  am 20.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07 zwüschedn 10 und 11 häsch aber en schnelle Prozess!



livipivi

nicht registriert

am 20.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ALSO JUNI07 öpe s schlimmst wenn mer sich inere Beziehig kei Mühe me git für sin Partner *schimpf* und denn wirft mer das immer üs Frau vor Ich ha uf jede Fall ned vor nur na im Trainer und ungfärbt ume z laufe "nur" well ich vergeh bin uuund ich findes au toll wenn mir mal en andere nacheluegt- eifach für d Selbstbestätigung. SO- also drum dörfsch denn scho na es paar graui Haar me ha

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



angiyves  am 20.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
uuh, denn bini jo "s gsundä mittelmass" drfür het mi gg scho bald s dopplete vo dä "jungä"

haha juni, graui hoor si toll, aso nur bi dä männer

Ich indäm Fall au mit 28ig

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



juni07  am 20.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@layonie: nei d'realität hät mich igholt :)

@livipivi: grad in grossbuechstabe :)
versproche, ich lueg dir noche :) klar ich be den schmuddelig und im trainer, weiss drum ned ob das selbstbestätigung isch, aber ich lueg dir noche ;)



layonie  am 20.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07 jetzt han ich grad gläsä, dass ihr eues Shooting gha händ.... und wo bitte bliibet d`Fotene für eus????
So chöntet mir beurteile, obs du dir in Trainerhose chasch leiste dä Livipivi nahzuluege!



 1 .. 122 .. 242 243 244 245 246 .. 483 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.