Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 123 .. 244 245 246 247 248 .. 484 .. 720
nimbini  am 20.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

trarira, d'nimbini isch wieder da scheiss jetlag! sind geschter abig vo new york uf san diego gfloge und jetzt hämer natürlich 9 stund zytverschiebig zu de schwiz und wie immer bin ich scho früeh wach und min maa pfused näbeddra selig witer... aber nett wie ich bin, lahn ich ihn schlafe

aaaaalso ich muess säge, ich mach eu tatsächlich de sitz stritig mit mine immerhin bald 13 jahr lebenserfahrig, hihi! und jaaaa juni07, ich würd das dänn grad mit minere weltherrschaft verbinde... du gsehsch, ich bin uf beschtem weg dezue!

@livipivi, du machsch das super, halt de chli juni07 nur chli uf trab, de bruucht das irgendwie! han s'gfühl, de chunnt dehei nöd gnueg dra, drum suecht er sich das da....

zum glück hani de thread nöd zu mine favorite dezuegfüegt, suscht wär mis mail scho platz! de schwangerschafts-thread hät mer mini mail-azahl hüt scho ufegjagt *g*! schlimm... ich gseh scho, ihr möged alli nüme schaffe so ufs jahresendi zue aber jetzt bringts ja au nüme viel, alti gwohnheite sött meh nöd ändere, hehe....

lg us san diego
nimbini

p.s. für alli shopaholics, nyc lohnt sich echt vor de wiehnachte, die händ da so pre-christmas-sale und zum teil uf die ganze läde 50%, isch de hammer... im esprit hani natürlich ad sniffi und dia dänkt... ich meine, es teil, wo in chf mit 180 agschriebe isch, chostet in usd grad emal 99 und dänn no 50% off... ja chönd ihr eu sälber usrächne, was ich gspart han! und geschter im macys simer au grad in chaufruusch cho... zum glück hämer müesse uf de flüger, hehe! wobi min maa hüt gmeint htä, oh, mir müend go shoppe, han kei unterhose meh er ghört zu dene, wo mit 4 paar socke und unterhose id usa reist und alles da chauft.....



angiyves  am 20.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

bellastella:
mir sind halt typisch schwizerisch, immer schön neutral ide mitti

Angiyves: das ischs beste Alter oder?

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

Jop

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



PrinzessinN

nicht registriert

am 20.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Cool, wieder vo dir z ghöre. Und danke, dass du üs dra erinnerisch, dass es s Beste isch i de USA z shoppe...aber ich mags dir gönne. Gnüss es witerhin...viel Spass!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



sniffi  am 20.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini

Hey so cool, dass Du a üs denksch ohhhhh Esprit - ich beam mich grad mal nach NYC und verwiile chli dettä inne mir hettät Dir ja üsi Wunschliste chönä mitghe


__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



trinidattli  am 20.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

U eg mache dämfau d Mitti vor Mitti was s auter abelangt



dia

nicht registriert

am 20.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
du bisch im esprit und dänksch an uns, so cool!! (bi aber grad niedisch)
Uiii das sind jo krassi priisunterschiede, do würd ich au zueschloh!!
Mi maa goht au miteme leere koffer immer in d usa, ich ka das nid, ich kum drfür mit 1 köffere zrugg..

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



juni07  am 20.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: den mach ich doch witer eso :)

@layonie: ich ha mich no jedere herusforderig gstellt ;)

@nimbini: lohsch ihn schlofe oder chasch ihn ned wecke :)
ich decke dini diktatur uf... :)
jo diheime chum ich voll drunder und ben mega de pantoffelheld, darum muess ich mich jo i de wite sphäre vom internet ustobe :)

lg juni07



Sony

nicht registriert

am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Morgen zämä. bi o wieder.... isch gester nid so dr hammer tag gsi.... Todesfall ir Familiä, und das innerhalb vo 3 Monet dr 2... und no vor Wiähnachtä,.... bi froh we das Jahr ds änd geit, und mir äs neus afö.

Ewig dein, Ewig mein..... 13. & 14.04.2012



juni07  am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo Sony
Ou, das tuet mer Leid zghöre. Den wünsch ich Dir und Dine Liebschte natürlich vel Chraft und hoffe wirds neue Johr so wie Du Dir das wünschisch.

lg juni07



Sony

nicht registriert

am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

juni: dankä viu mau. mir hoffä ds beschtä.

Ewig dein, Ewig mein..... 13. & 14.04.2012



 1 .. 123 .. 244 245 246 247 248 .. 484 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.