Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 374 .. 720 | ||
Schlumpf79 am 11.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ich ha au GZSZ gluegt, übrigens Livipivi, bini au süchtig nach dere(und das mit 32gi) Ich nimm sie sogar uf, falls ich mal nid drbei bi, dassi ja nüd verpasse! Einisch agfange, chunnt mr nümme drvo los! | ||
| ||
PrinzessinN nicht registriert am 11.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Uiiii nei, ich bin sowas vo hinedri. Ich luege GZSZ sits die Sendig git...also scho x Johre | ||
dia nicht registriert am 12.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hihihi ich bi jetzt im bus mit mim hochzytskleid, will ichs äntlich in dreinigung bring!! | ||
livipivi nicht registriert am 12.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Dia: Aaahh das müest ich au mal mache- aber ich glaub ich gang denn mitem Auto | ||
Proeschu am 12.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ehr send mer es paar... z'erscht rededer öber Täsche ond ich cha ned wörkli metrede... jetzt rededer öber GZSZ ond ich ha weder kei Plan..... wo füehrt das nome hii..... | ||
livipivi nicht registriert am 12.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hey Proeschu, gib mal es Thema vor wo dich brennend interessiert Weisch ich glaub ich chan überall minä Senf dezue geh- - bin vielsietig interessiert und ha immer öpis z sägä- wie mer sicher scho gmerkt het | ||
layonie am 12.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) livipivi du bisch köschtlich!! | ||
Proeschu am 12.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hmm.... ich warte jetzt emol no, was bi oi so usechonnd... esch jo rächt en "dynamische" Threat | ||
livipivi nicht registriert am 12.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ich lah mich au na überrasche- liegge hüt dihei, ha so Migräne- eigentlich mag ichs gar ned verliede in Bildschirm ine z luege- aber gopf ich cha das Forum eifach ned lah..., das liet au a eu liebä Mädels und es tuet guet mit es paar guete Lüt echli schwätze. Sogar bi Migräne und zwüscheziitliche Erbrechafäll | ||
Proeschu am 12.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi | ||
1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 374 .. 720 |