Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 374 .. 720
Schlumpf79  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich ha au GZSZ gluegt, übrigens Livipivi, bini au süchtig nach dere(und das mit 32gi) Ich nimm sie sogar uf, falls ich mal nid drbei bi, dassi ja nüd verpasse! Einisch agfange, chunnt mr nümme drvo los!
Bi mega truurig gsi bidr Sendig, ha ghület wiene Schlosshund! Mi GG isch soo süess gsi, het am 20.15 aglüte zum frage wies mr gaht nach GZSZ! (Er het gester mit mer mitgluegt und het gseh was hüt chund!)!

@Nimbini: oje, zum Glück isch dr Tag bald zend! Wünsche dier ganz fest dass morn e viel bessere Tag für dich isch!!

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



PrinzessinN

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Uiiii nei, ich bin sowas vo hinedri. Ich luege GZSZ sits die Sendig git...also scho x Johre
Ich tue d Serie ufneh, wil ich nöd jede Tag dezue chume, die z luege. Und ich bin no gar nöd so wit wie ihr...ich bin no bi de Sendig vo Mitti Juli...oje...aber han scho glese, dass d Verena stirbt .

@nimbini: Mir gohts genau glich wie dir...bin im gliche Tüfelskreis. Uf die eint Site woti unbedingt öppis ändere...aber uf die ander Site....ebe, wenn me Familie plant, denn mues me sichs scho überlegge. Oje...chan dir leider au kein gschiede Rot geh...han hüt mit mim GG drüber gredet...aber witercho bini au nöd. Es isch so en Seich

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



dia

nicht registriert

am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihihi ich bi jetzt im bus mit mim hochzytskleid, will ichs äntlich in dreinigung bring!!
D lüt luege mi komisch a, wenn ich mit däm sperige wisse kleidersack kum...


Allene e schöns dägli!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: Aaahh das müest ich au mal mache- aber ich glaub ich gang denn mitem Auto

@GZSZ Fans: Schön das ich ned die Einzig bin. Ich ha mich am Afang immer degege gstreubt und ned verstande wieso mini Kollegin jede Obed de Seich lueget, wo ich denn elai gwohnt han, isch amel um die Ziit nüt anders glaufe und ja.... wie d Schlumpf seit: Eimal agfange und nie me wegscho. Bi mir sit 2003 ca.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ehr send mer es paar... z'erscht rededer öber Täsche ond ich cha ned wörkli metrede... jetzt rededer öber GZSZ ond ich ha weder kei Plan..... wo füehrt das nome hii.....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Proeschu, gib mal es Thema vor wo dich brennend interessiert Weisch ich glaub ich chan überall minä Senf dezue geh- - bin vielsietig interessiert und ha immer öpis z sägä- wie mer sicher scho gmerkt het

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



layonie  am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi du bisch köschtlich!!

Nimbini dir wünschi en bessere tag als geschtet!



Proeschu  am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hmm.... ich warte jetzt emol no, was bi oi so usechonnd... esch jo rächt en "dynamische" Threat


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich lah mich au na überrasche- liegge hüt dihei, ha so Migräne- eigentlich mag ichs gar ned verliede in Bildschirm ine z luege- aber gopf ich cha das Forum eifach ned lah..., das liet au a eu liebä Mädels und es tuet guet mit es paar guete Lüt echli schwätze. Sogar bi Migräne und zwüscheziitliche Erbrechafäll

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Ou nei... sapperlott... wönsche der schnelli ond gueti Besserig, damet sWeekend weder chasch gnüsse! *Drück dich*

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



 1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 374 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.