Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 125 .. 248 249 250 251 252 .. 486 .. 720
Schlumpf79  am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Dä Satz mete liebe Lüü um sech ume hesch wirkli schön gschriebe, Livipivi!!!

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



jusi  am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jö livipivi, dasch wirklich schön. ig ha an dr beärdigung vom mim grosi dötzumol ä art gedicht vorgläsä... isch um s läbä als reis im zug gangä... das mä mit gwüssä lüt lang zämmä reist, bi denä duäts äim weh, wenn si usstigä, anderi bemerkt mä nit mol, will si imänä andärä abteil oder waagä si... uf jedäfall ischs ändi au gsi, dass mä sich am schluss, quasi bim hauptbahnhof, wider trifft isch jetzt bitz d churzversion, aber gfallt mir immer no...



PrinzessinN

nicht registriert

am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sony: Mein herzliches Beileid. Ich wünsche dir viel Kraft in diesen schweren Stunden.

Uiii das 2011 ist echt heftig. Die Freundin meines Bruders hat 3 Menschen verloren...zuerst den Vater, dann die Grossmutter und vor drei Tagen die andere Grossmutter. Oje...

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Proeschu  am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Jusi
Wow, wonderschön! Wenn du das Gedicht ergendwo no hesch (Langversion) chönntisch mer das ächt per PN schicke?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu, jaaa also d Gugge hend en saudoofs Thema für üsi Bar usegsuecht das Jahr. s Hauptthema wär hammer- nämlich Hollywood, jetzt hend die für d Fraue Bar s Thema Wiessä Hai usegsuecht- voll dämlich- jetzt kaufed mir so sexy Minikleider in Wiess und beschmiereds mit Bluet und d Haar so en Nasseffekt hindere Gele und Verschmierte Kajal wie unter Wasser und d Huut so wiesslich wie e liechä und so wunde und Bluet ade Huut - voll doof- mer hetted ja alles chöne si- Cat Women oder Monroe oder eifach ALLES aber Wiessä Hai- Männer sind mengisch scho ifallslos

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Oje... (döf ich ächt jetzt säge "typisch Ma"?? )
aber ich be mol gspannt of dFöteli, so wie du das beschriebsch chani mer das no guet vorstelle

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hi hi ja gell- mir mached s besti drus- wirde denn sicher es Foti da poste Und JA TYPISCH maa - falls das de Juni liest dörf er mich gern vo öpis anderem überzüge

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



juni07  am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

de Juni lisst alles :)
de wiisi hai isch au e doofe film, dafür glich alt wie mir :)))
aber nach dem abschnitt met de sexy minichleider isch min verstand echli durenand cho (oder no meh durenand cho).
naja, statt das ich dich vo öppis anderem überzüge, tuen ich nur no meh klischees bestätige :)

wo isch den das guggefest?

lg juni07



juni07  am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi: ich finde de verglich also au no guet.

lg juni07



Lula  am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi: Tönt wunderschön Die Gedicht. Dörfti äch wie Proeschu um dLangversion bitte, sofern se no hesch, ha mega gärn Gedicht! I ha ou gäng wenn i bi mim Grosi am Grab stah, zGfüehl i segire uuu näch, u ou süsch, wenn irgendöbbis wichtigs isch, oders ä spezielle Moment isch, dänki a si...


*offiziel no nit verlobt, aber bereits es Datum...*



 1 .. 125 .. 248 249 250 251 252 .. 486 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.