Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 126 .. 249 250 251 252 253 .. 487 .. 720
trinidattli  am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sony:ou vo mir ganz vöu Chraft i dere schwäre Ziit. S sich nie eifach wenn öpper muess goh. Zum Glück cha eim niemer die schöne erinnerig a die Person wägnäh u im Härze hei si sicher ou immer es Plätzli.


Dänke ou dass das Mega schlimm muess si für nes Mami oder e Papi wenn me muess miterlebe wies eigene chind stirbt. Wenns schwär chrank sich chames sicher ou aus erlösig gseh, aber wenn's eifach usem nüüt chunnt findis extrem schwierig. Hät vor einehaub Johr bimene Höörli mi Brüetsch verlore.



Leanda  am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Sony au vo mir no mis härzliche Beileid und viel Chraft. Hoff es goht der scho bitz besser...

Livipivi, i find das au, das mini beide Grosspapis und de Papi vo mim GG uf uns alli ufpassed und unseri Schutzängel sind



*** 30.06.2012 ***

Zuletzt bearbeitet am 21.12.11 19:51



livipivi

nicht registriert

am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

So - ha mich grad für de nächsti Luzerner Stadtlauf agmeldet- mues doch öpis ha zum druf hieschaffe

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wow livipivi, "hut ab"!!!!
Due dich denn geistlich afüre! Lieber du wie ich! Ich renn gar nid gärn!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



juni07  am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: cool, wie lang isch de lauf? ich mache vorussichtlich erst bem neujahreslauf in dietike weder mit.

lg juni07



livipivi

nicht registriert

am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Dia- hani bis im Sommer au immer gseit

@Juni07: 3.850 km also gar ned sooo lang- ich ha immer gmeint unter 10km gäbis nüt und ich mües mit mine 3.17- 3.65km na lang üebe bis ich so e gueti Kondition ha- aber wo ich hüt gseh ha das es sogar voll i mim Rahme isch- hani denkt- los grad mache! jetzt na echli a de Schnelligkeit üebe und denn los

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



juni07  am 21.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: besser als nüt :) schlussendlich isch es eifach das me debi gsi isch. gohsch den elleige? jo mini schnelligkeit isch au ned die bescht :( da johr ben i a 3 läuf gsi. hoffe das nägscht johr no de eint oder ander meh dine lit...

lg juni07



livipivi

nicht registriert

am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

also Juni07- so schlecht in Form wie du da dich immer anestellsch chasch ja chum si wend du a so Läuf teilnimmsch Ja ich gange elai - also mit allne anderne wo ich ned kenne-Stöpsel ine und los

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



jusi  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi: bi wellärä gugge bisch du denn? für das dass d vorlag nit so gäbig isch, häit dr öich ämel öbbis guäts überlegt

proeschu/lula: ig muäss mol luägä, öb ig das no find, mi laptop isch ebä kaputt gangä, ha vill vrlorä, aber villicht chanis bi dr tante no uftribä… müesst öich äifach ä chli geduldä...



livipivi

nicht registriert

am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Jusi: bin i keinere Gugge- aber mir (d Schwö und ich) sind sit ich 18-i gsi bin all zwei Jahr in Mosnang (Toggenburg) bei dem Maskenball den die Guggen von Moslig organisieren an einer Bar. Macht voll Spass und man kennt sich fängs. Mein Gotti hat dies früher gemacht und mir das so zu sagen mit 18-i übergeben und 2 Jahre später kam meine Sis dazu.
Gibt ein bisschen Kohle und macht Spass

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 126 .. 249 250 251 252 253 .. 487 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.