Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 126 .. 249 250 251 252 253 .. 487 .. 720 | ||
trinidattli am 21.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Sony:ou vo mir ganz vöu Chraft i dere schwäre Ziit. S sich nie eifach wenn öpper muess goh. Zum Glück cha eim niemer die schöne erinnerig a die Person wägnäh u im Härze hei si sicher ou immer es Plätzli. | ||
| ||
Leanda am 21.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Sony au vo mir no mis härzliche Beileid und viel Chraft. Hoff es goht der scho bitz besser... Zuletzt bearbeitet am 21.12.11 19:51 | ||
livipivi nicht registriert am 21.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) So - ha mich grad für de nächsti Luzerner Stadtlauf agmeldet- mues doch öpis ha zum druf hieschaffe | ||
dia nicht registriert am 21.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Wow livipivi, "hut ab"!!!! | ||
juni07 am 21.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi: cool, wie lang isch de lauf? ich mache vorussichtlich erst bem neujahreslauf in dietike weder mit. | ||
livipivi nicht registriert am 21.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Danke Dia- hani bis im Sommer au immer gseit | ||
juni07 am 21.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi: besser als nüt :) schlussendlich isch es eifach das me debi gsi isch. gohsch den elleige? jo mini schnelligkeit isch au ned die bescht :( da johr ben i a 3 läuf gsi. hoffe das nägscht johr no de eint oder ander meh dine lit... | ||
livipivi nicht registriert am 22.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) also Juni07- so schlecht in Form wie du da dich immer anestellsch chasch ja chum si wend du a so Läuf teilnimmsch Ja ich gange elai - also mit allne anderne wo ich ned kenne-Stöpsel ine und los | ||
jusi am 22.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) livipivi: bi wellärä gugge bisch du denn? für das dass d vorlag nit so gäbig isch, häit dr öich ämel öbbis guäts überlegt | ||
livipivi nicht registriert am 22.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Jusi: bin i keinere Gugge- aber mir (d Schwö und ich) sind sit ich 18-i gsi bin all zwei Jahr in Mosnang (Toggenburg) bei dem Maskenball den die Guggen von Moslig organisieren an einer Bar. Macht voll Spass und man kennt sich fängs. Mein Gotti hat dies früher gemacht und mir das so zu sagen mit 18-i übergeben und 2 Jahre später kam meine Sis dazu. | ||
1 .. 126 .. 249 250 251 252 253 .. 487 .. 720 |