Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 127 .. 251 252 253 254 255 .. 488 .. 720
Proeschu  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf



.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



bergeri  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf, das mach i imfal amix au, wenni amol nüd z'tua han, was momentan leider nia isch.

@Livipvi: Wenigstens muasch du nor hüt Nomitag. As git dertig (z.B. i und Proeschu) wo au no dia nögscht Wucha müan.

Aber i muass zum Glück au nur no bis nögscht Mittwuch Mittag und nocher hani....i törfs fast nid säga, sus chömen viellicht einigi do dinna nidisch ....3 Wucha feria und gohn uf Thailand.


Sorry, mädels. het eifach usa müassa.

@Proeschu: hesch du au no Wiahnachtsferia oder gär nüd?

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



sniffi  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@all

Ich bin au no ume und han au absolut gar kei Lust zum schaffe muen au no hüt und morn und nöchst Wuche dänn Dunnstig und Friitig - min Maa hett ab morn Ferie...........voll fies aber freu mich riesig uf äs paar Freitäg obwohl die mit Familiebsüäch fast wieder volle sind............aber hauptsache nöd schaffe

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Bergeri

Mol, ich ha deför di erste 2 Januarwoche frei
Ich schaffe gern zwöschet Wiehnacht / Noijohr, well denn esches chli ruhiger im Büro ond es händ (fascht) all gueti Luune Mer chasch du scho säge, dass du of Thailand gosch, be absolut keis Reisefüdli ond blibe es paar Mol lieber ide Schwiz

@Sniffi
Denn dued din Maa das mache, wo do enne dFraue of frei händ mached? Aso dWohnig vo obe bes onde putze??

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu - er hett scho ä gfüllti Agenda
- mit Kater zum Tierarzt
- Abholdienst vom Brocki empfange
- wäsche
- putze

:laugh:

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi
Jo, denn... heschen guet verplant
Chonnd sBrocki go Züügs hole, wo ehr nömme bruched ide andere Wohnig? Wenn düend ehr eigentli zögle? Ond wieso muess sBüsi zom Tierarzt?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



bergeri  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu: Ach so okay. Nein ich bin ein Reisefüdli. Nicht so wie Nimbini aber doch schon. Ich würde am liebsten jedes Wochenende in eine andere Stadt fliegen. Aber eben, das liebe Geld....und mein GG. Er ist da genau gleich wie du.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



sniffi  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi - isch ebä guet erzoge ich stürze mich defür no is Ikaufsgetümmel und denn hemer nachher s'ganze Weekend Rueh vor Huushalt

Mir hend no Sache, won mir am flohmarkt nöd los worde sind und hend jetzt s'Brocki agfröget. Die chömed sogar verbi - voll cool. Jetzt hemer grad chli usgmistet....aber alles Ware won guet zweg isch und kein Müll!

Dä ein Kater muen än Zah abschliffe...de chunt immer ufs undere Zahnfleisch und säb isch scho entzündet. Und de Leukosetest wird au grad gmacht.........

Mir züglet am 28.01.2012 *juhuuuuuuuuuuu*





__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi
Hesch guet gmacht
Fendi au cool, dass sBrocki grad verbi chonnd!
Du wohnsch ergendwo zWinti, gäll? Soscht hätti secher no es paar Fraue chönne uftriebe do enne wo chömed go hälfe

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ all

Ich bi au no ume und die ärmsti do inne!!
Ich ha gar kei ferie und ich schaff sogar am samstig und erst no länger wie mir normal offe hän!! So e sauerei!!!!! Grrrr.... Jetzt schaffe mir bis am 4ri anstatt wie normal bis am eins!!!

Leider ha ich nüm so viel zyt zum do inne si, bi uns isch es immer sträng an dr wiehnachtszyt!! Aber ab de 3 denn, denn ha ich bürodienst!! und morn au dr ganz daag! Juhuuuu, wenigstens kei schalter...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 127 .. 251 252 253 254 255 .. 488 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.