Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 127 .. 252 253 254 255 256 .. 488 .. 720
Proeschu  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Ou nei... das esch gar ned schön! Ich drück dich!!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu

Danke, das isch lieb!
Ha sogar sälber mitleid mit mir!! Hahaha

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Ihr- juhui ich chume usem Mittag und da isch was los

@proeschu: Ja es gaht guet, eifach für Recht mues ich ebe echli büfflä- de Rest isch bis jetzt easy

@Dia: Ui nei du mega Armi, hend gaanz fest verbarme mit dir

also ich weiss mir gahts guet- aber die letzte Täg ziehnd sich ja amel echt id Längi

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



juni07  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: hehe, den muess ich nur no mis schmuddelige loswerde :) aber mis one-pack dörf würkli chliner werde :)

@proeschu: den leischte ich dir nägscht wuche gsellschaft - muess nämli au schaffe.

@bergeri: cool, ich gange endi januar au uf thailand - aber nur für e gueti wuche :(

@proeschu: häsch ebe ned ganz unrecht. ha mir 2 schwizer-reiseführer kauft und bem durelese han ich denkt ich lisse vomne land wo ich no nie gsi bin :)

@sniffi: so luschtig. vor 2 monat simmer zum erste mol be eus im dorf amne flohmarkt gsi, händ eus total wie die amateure verhalte. händ eifach no es schildli gmacht (u.a. met mim profilbild) und händ lüt damet ufgfordert eusi hochzitskasse zunterstütze :) händ doch no en nettoertrag vo chf 200.- gha, was mich überrascht hät :)

lg juni07



sniffi  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu - Ja genau, ich wohne in Winti - meinsch Du hettisch äs paar Fraue bi mim Maa verbi gschickt?

@juni07 - jetzt weiss ich, was mir am Flohmi falsch gmacht hend - super Tipp nöchstmal machemer au äs Schildli und setzet dä Hundeblick uf

@dia - ich drück Dich au male!!! Bisch würklich äs Arms. Han mini Schwöschter amigs au nöd beniidet gha, sie schafft oder hett im Verkauf gschaffet. Bis am achti am Abig und so Gschichte. Verstahn ich nöd........weigere mich amigs, so spaht no gogä poschte gha oder au gahn ich nöd ad Sunntigsverchäuf....wenns wenigstens chli meh verdiene würdet und besseri Arbetsziitene hettät....

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



juni07  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi: jo gern, jetzt muesch mi aber am umsatz beteilige ;))

lg juni07



livipivi

nicht registriert

am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Voll de Verkäufer üse Juni07

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



juni07  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: Muesch luege wod bliebsch. Häsch scho mol e Hochzit müesse finanziere (wohlwissend kenn ich d'antwort )

lg juni07



PrinzessinN

nicht registriert

am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu: Ich schaffe au die ganz Zit...

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



sniffi  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07 - so e Hochziit isch doch nöd tüür

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



 1 .. 127 .. 252 253 254 255 256 .. 488 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.