Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 128 .. 254 255 256 257 258 .. 489 .. 720
sniffi  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bellastella - genau muen ich grad mim GG verzelle......so eifach chan äs Gheimniss vonere lange Ehe si

@proeschu - ja genau - min Maa seit immer, mir machets wie am Hochziit, er kümmeret sich ums administrative und ich ums Farbkonzept jetzt isch er für die schwere Sache zueständig und Frau fürs dekorative scho fast wie i dä Steiziit

@livipivi - sautüür? Ach chum

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



jusi  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi, juni, sorry, stimmt scho, aber ig ha halt glich ä chli fröid, dass ig ändlich (nach fascht 1 ½ johr) feriä ha
uh sorry, i glaub so wit würds mir denn doch nit längä…

haha, bellastella, denn wird öisi au lang müässä hebä… s budget wird immer grösser

sniffi: no bessr, zügelunternähmä i bi so froh müässä mir das mol nüt schleppä...



dia

nicht registriert

am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi


Ohhhh jo kum mit glüehwyy verbi!! Do hätte mir alli freud!!
Sorry juni07 bis dä bi dir isch in altstette isch er scho kalt....

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia voll Ego igitt Glüehwii- ich ha lieber Punch

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sniffi  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi - lönd ihr demfall zügle? würd au am liebste aber üses Budget isch zur Ziit ziemlich eng gschnallt mir lönd scho putze und säb chostet au nöd grad wenig........hach mer sött chönä mit dä Finger schnippe und alles isch gmacht

@livipivi - glögg isch im Falle au fein - kennsch das?

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi
Ned Steiziit - gewusst wie

@Livipivi
Beni aso au eher of dinere Siite! Obwohl ich woni metem Mami de Christbaum gholt ha, bi dere Buure-Frau en Glüehmost öbercho ha (trinke jo kei Alkohol ond das esch be Glüehwii amigs "eh" dinne). dBuurefrau hed en Glüehwii anstatt met Wii met Süessmost gmacht ond nochli "pimpt" ... DAS esch denn fein gsi
Aber Punsch trinki meeega gern! Verosse go laufe ond nochher heicho ond en heisse Punsch met Guetzli trinke... mhh....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wääääääääääähhhhhhh Sniffi- alles mit warmem Alk find ich ekelig Mini Schwägerin liebt so fest hinkelstei und ich chönt amel nur scho chiesä vom dra schmöcke

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi

Wenn ich scho muess schaffe, denn bin ich wenigstens bi de tolle Sache voll EGO!!!!
Ich ha au lieber Punch, oder no lieber d Wiehnachtsschoggi mit Amaretto vo unserem Wiehnachtsmärt!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi: mir würdä das au nit machä, wenn sis öis nit würdä zahlä si käie öis ebä quasi us dr wohnig... mir wohnä imänä bürogebäude wo jetzt umbaut wird, das isch ihnä in sinn cho, 2 mt nach däm mir izogä si... drum häi mr das jetzt äifach vrlangt

hihi, dia, denn wüsset dir jo gar nüm wo obä und ungä isch...



jusi  am 22.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Proeschu:
...hed en Glüehwii anstatt met Wii met Süessmost gmacht ond nochli "pimpt" ... ...

mmmh, so toll, das macht mi mami au für öisä wiähnachtsbaumvrchauf...



 1 .. 128 .. 254 255 256 257 258 .. 489 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.