Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 129 .. 256 257 258 259 260 .. 490 .. 720
sniffi  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves - übrigens, herzigi Chärtli hesch aghänkt

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi

Guete Moooooooooooooorgeeeeeeeeeeeeeee

Ich ha s'poschte scho hender mer!
was hesch denn "müesse" go poschte?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu - hach mir hend dä Chüälschrank chli müässä fülle, sodass er sich nöd so einsam fühlt über d'Festtäge und hend no än Koffer kauft im Migros, sind grad Action. Äs spontans Gschenkli für d'Schwiegermuetter, sie wott scho lang mal än neue Koffer *freu* a dä Kasse hend mir scho alli schöni Ferie gwünscht gha

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi
Jäso... hesch du guet gmacht... ned dass sich denn din GG gaaaaaanz elei ond verlasse fühlt...
Ond en Koffer - das nenn ich jetzt mol es suppppper Gschänk! Fendes ebe emmer guet, wemmer sich öppis öberleid, wo de ander chönnt Froid dra ha OND au no brucht werd (ha ned sooo gern Sache zom Ufstelle....)

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu - sie hetti ebä üse alti Schalekoffer gnah won mer ufem Flohmi hend wellä verhöckere. Jetzt holt ihn s'Brocki ab. Hend ihre de nöd wellä zuemuete, mer chan ihn nöd guet zieh. So en Trolley isch ebä scho praktischer zum zieh. Bin gspanne uf ihres Gsicht jetzt isch nur no die Frage; wie ipacke?

Jaja min liebe GG - dä Tierarzt wäri scho abghagget, dä süäss Chli isch jetzt ganz alleige dettä dä Tag hett hüt scho am vieri agfange, er hett ständig gmaunzt will er Hunger hett.....dörf doch nüt fresse.......*gähn*

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oje, de Armi chli Kater.... aber denn hed ers wenigstens nochher dore händ ehr demfall müesse notfallmässig go?
Wie chönnt mer en Koffer ipacke... mol öberlegge.... nehme jo ned a, dass du sone grossi Schachtle deheime hesch.... chönntisches chli loschtig imene Kissi-Bezug (oder Duvet) ipacke.... denn gseht mer ned grad vo Afang a wases esch... oder esch denn de alti Koffer grösser als de noi? Denn chönntisch de noi in alte ine due ond ehre de schänke


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Schlumpf79  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi: gueti Besserig am Büsi! Mmh Koffer ipacke...ich wurds mer glaub seeehr eifach mache und e Schleife drum ume binde, packe nid soo gern Gschänkli ih!
Ich muess zum Glück nid i Trubel, send meh odr weniger die 3Täg ned drhei, und wemmer mal drhei send, het dr Mage glaub au mal Freud echli Pause vom esse zha!

Sodeli, nu hüt und de Ferie!!! Freu mi richtig druf!!

Glg

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



Proeschu  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf
Wo triibed ehr oi denn ome? Mer send nome morn fix be mine Eltere (mini Schwöschter chonnd au no) alles anderi erget sich spontan

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

mmmhh...han grad ä anderi Idee - mir chöntet natürlich au alli Gschenkli in Koffer innepacke und ä so bi dä Familie uftauche. So nachem Motto, mir hend grad dä Koffer mitgnah für Euri Gschenkli. Und am Schluss giits denn dä Koffer no als Gschenk

neinei, isch kein Notfall, isch planet. Sie müänd en Eckzah abfiile will de immer ufs unteri Zahfleisch chunt. Isch recht entzündt wege dem.......hend mir gar nie gmerkt gha

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Schlumpf79  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi: das wär e super Idee, vorallem dänkt niemer dass dr Koffer au nu es Gschänk esch!

@Proeschu: morn simmer bide Schwiegis, am 25.bi mine Eltere, mi Papi wird de nu grad 60gi, und am 26. Semmer bim Göttemeitli vom GG.

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



 1 .. 129 .. 256 257 258 259 260 .. 490 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.