Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 130 .. 257 258 259 260 261 .. 491 .. 720
sniffi  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@schlumpf - üses Programm gseht öppe ähnlich us wie bi Eu am 26.12. lieg ich dänn flach diheime und mag nüt meh vo Esse gseh und freu mich ufen Fernsehabig han grad gseh, morn chunt "drei Haselnüsse für Aschenbrödel" und ich chans nöd luege aber zum Glück han ich dä Film uf DVD

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Schlumpf79  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi: am 26.simmer zum Glück erst ufe Abig iglade, so chamer Sofa chli gniesse, das ghört halt für üs au drzue. Nur umestresse findi doof!
Oh cool wegem Film, muessi grad ufnäh, guet seisch du das, häts sicher verpasst!


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



bergeri  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf und sniffi: Denn gohts eu jo no guat, mit Familiafester. Bi üs gsehts so us, dass miar mora bi mina Eltera sin (zum Glück erst abem 4i), do i aber mora morga am 8.30 zum Coiffeur muass, chani z'Kutschi glich nid dr ganz Tag gnüssa. Am 25. simmer bi da Eltera vu mim Schatz und am 26. het sin Neni Geburi und miar sin abem morga am 10i wieder döt dr ganz Tag. Und denn sin dia drei Täg schu verbi und i muass wieder go schaffa....


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



sniffi  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

die Tage gönd amigs viel zu schnell verbi - vorallem mit soviel Programm. Bi üs gahts am 27. grad no wiiters.......mini Oma wird 80gi und denn lad sie uf dä Zmittag i........das wird au dä ganzi Nami gha.....zum Glück hemer am 28. au no frei, chan ichs denn chli gnüsse. Resp. mir söttet mal afange mit packe

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Schlumpf79  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bergeri: wow, das esch mal es Programm. Also ech bi ja mega froh, hend mer ned soo es gstopfts Programm. So umehetze magi nämli ned. Für mech wärs ja weniger tragisch, ech ha naher nu Ferie, aber mi GG darf wiedr drahi am Zistig

@Sniffi: wird sicher nu härzig bi dinere Grossmueter, stolzes Alter


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



bergeri  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@schlumpf: Ich mags eigentlich auch nicht. Aber was will man machen....ich hab einfach gesagt so lange wir keine Kinder haben ist es mir egal. Wenn wir mal Kinder haben sind wir am 24. bei uns zu Hause und wer will kann bei uns essen und mit uns feiern (ab dem Abend!) Am 25. wollen wir dann für uns sein und mit unserem Kind / unseren Kinder etwas unternehmen und am 26. ist dann der Geburtstag, den kann man ja nicht einfach auslassen.

Ich finds einfach mega doof, dass immer alle an Weihnachten etwas von einem wollen. Ich meine man kann doch unterm Jahr einander mal etwas schenken wenn man gerade etwas sieht, dass jemandem gefallen würde und mann kann doch auch unterm Jahr mit den Verwandten feiern. Oder halt mit den einen eine Woche vorher - wenn dann Kinder da sind, sieht es ja wirklich anders aus, dann geht das nicht aber wenn alles Erwachsene sind....


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



Schlumpf79  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bergeri: da ben ech genau diner Meinig. Ups, han das au scho mal useglah, und bi mega schief agluegt worde! Tztztztz, es gaht ja eigentlich bi Wiehnachte um mitenand zäme sii, e schöni Ziit mitenand zverbringe- und nid im Züüg umezstresse!
Aber äbe, bald hemers wieder fürnes Jahr verbi

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



bergeri  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@schlumpf: eigentlich liab i d'Wiahnachtszyt. dr Schnee, dr dekoriart Baum, d'Liachter überall. I liabs würklich. Aber eifach dä Stress mit da Familia magi nid. Und jetz ischs bi üs afang okay, dass miar ei obet döt sin und ei obet bi da andera. aber wo min fründ und i vor zwei johr zemma zoga sin het das as riiiiiiiiiisa Theater geh.

Miar hen schu gwüsst dass beidi Eltera üs wenn bi sich ha und hen üs natürlich nid wella entscheida zu wellna miar gön. denn hemmer alli gfrogt obs wenn zu üs cho go fiira, damit miar alli zemma sin und am afang hen alli gseit das seg a schöni idee. und alli hen zuagseit zwei-drei täg vor wiahnachta (miar natürlich schu alles grüstet kha) lütet sini mama (brüalend) ah und haltet ihm an riiisa Vortrag so quasi das chön er doch nid macha, wiahnachta seg as familiafest wo nur ihri familia drzua khöri (mini quasi nid, obwohl si sich alli kennen und mögen und miar bald sowiso ei familia sin) und si seg enttüscht vu ihm und bla bla bla.....a stund spöter lütet sini schweh und genau z'glicha. und nocher sin eifach alli uf mi verruckt gsi well i ihna quasi dr sohn an wiahnachta weg gnoh han. Jo ufjedafall hen si denn abgseit si chämen nid zu üs an wiahnachta.....miar sin denn zu mina eltera well miar gfunda hen miar wenn jetz nid alles absäga nu well sini eltera nid wenn und mini chön jo au gär nüd drfür. aber as het as riiiiisigs theater geh und miar hen üs das no lang müassa alosa. Und min Schatz isch denn naütrlich au abiz inera verzwickta situation gsi well er einersits jo gära mit miar und minera familia fiiirt und anderersits aber au bi sinera si wet. er isch denn mit miar zu mina eltera cho und i han irgendwia glich as schlechts gwüssa kha. aber miar hen eifach gseit jetz wo miar schu zemma wohnen wenn miar au amol wianachta zemma fiira. i meina as git soooo viel päärli wo das au im stand sin am 24. döt und am 25. bi da andra.

jo das isch üsers Gschichtli zu wiahnachta. has jetz müassa los werda.

Und wenn miar amol chinder hen, wenn miar üs eifach nid müassa entscheida zu wellna Grosseltera gön miar go fiira wells sus wieder z'glicha theater git (miar wenn dr enkel bi üs, nei miar wen dr enkel bi üs und so witer) drum söllen dia wo wenn zu üs cho und beidi hen d'möglichkeit zum dr enkel gseh und fertig!


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



Schlumpf79  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bergeri: wow das esch grad e Story! Findi schad. Wenn dini Schwiegis zu üch cho wäret, hätets secher es tolls Fäst erlebt. De hends abgseid, aber dr Sohn hends a dem Abig glich ned bi sech gha!
Mer hend, sit dem mer zäme sind, Wiehnachte immer zäme verbracht, ei Abig bi mine und ei Abig bi sine Eltere und ei Tag nur für üs! Zum Glück het das immer allne eso pässlet!!

Glg

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



bergeri  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@schlumpf: miar sin jetz 6 Johr zämma und wohnen sit zwei Johr zämma und 4 Johr hemmer immer getrennt gfiiret und sit miar zemma wohnen hemmer eifach gseit wemmer au zemma fiira. dass das sona riiisigs Theater git hemmer au nid denkt. aber as isch zum glück nur z'ersta mol aso gsi und jetz wüssen au sini eltera dass miar das so machen und chön sich amix druf vorbereita dass miar nid bi ihna sin.


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



 1 .. 130 .. 257 258 259 260 261 .. 491 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.