Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 131 .. 260 261 262 263 264 .. 492 .. 720
dia

nicht registriert

am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@tumi

Ohhhhh die sind knuddelig!!!!!
Wir mussten leider unser Labrador Boomer letztes Jahr einschläfern lassen...
Ich liebe Hunde und deine sind mega toll!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Proeschu  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia
Oje... ich fende das guet, dass du MB machsch, well mer cha jo grad ufhöre, falls mer schwanger esch... ond wemmer ned esch, denn nemmsch wiiter ab. Aber ich glaube, wenn mer das ned vo dere Siite wetti gseh, denn chamer das ned verstoh... wönsche der vell Nerve


@Tumi
Danke vell mol för dWönsch ond das super Foti

@PrinzessinN
Cha mer vorstelle, dass das einisch cha nerve... typisch Müettere, wörd ich säge... esch holt früehner so gsi, hürote ond denn schwanger.... au der vell Nerve!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN

Hahaha, ha ich scho dänkt...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu

Dämfall wirdsch du mit dere frogerei verschont??
Es brucht scho amigs närve, aber zum Glück wohne sie nid grad ume Ecke, so seh ich sie nid immer...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Proeschu  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Nei, es haltet sich sehr in Gränze... mer händ au nie gseit, wie oisi ganzi Zuekunftsplanig usgseht, vo dem her cha niemert cho ond säge so à la "jetzt müessts denn öppe sii"... Beni scho no froh... ergendwenn esches denn so wiit, denn werdets das denn erfahre...
Aber di bescht Methode esch emmer no, en dommi Antwort geh of die Frog... (eine vo mine Favorite esch "wieso, hesch sGfühl ich seg dicker worde? --> DAS esch de amigs de Lüüte peinlich )

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu

Ich (mir) händ ebbe au gseit, dass mir nach der HZ nid grad schwanger wän wärde... Villicht luegt sie 1 Joor nach der HZ nüm als GRAD NACH dr HZ a... Egal, wie du seisch, e blöde Spruch uf so e Antwort muess ich mir au überlege... hihihi

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Schlumpf79  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu: geile Spruch! Mängisch muemer eifach so umegäh, de schnallets de dLüüt allig!

Ich finds schad, wemmer ade Fraue nachem Hochziit permanenent ufe Buuch muess luege!
Vorallem tschegget die Lüüt allig ned, dass sie eso ev au chli Druck vertrilet. Betrifft jetz vorallem die, wo am üebe send, aber es ned grad so schnell ischlaht!!

Ech schliess mech gern ah und wünsche üch ganz schöni Wiehnachte. Gniessets met üchne liebste!!


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



sniffi  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Mädels

Ich verabschiede mich langsam und wünsche Eu ganz äs schöns Wiehnachtsfest mit Eune Liebe, ohni Ärger, Stress und Chrämpfe......mit viel Freude, Liebi, feinem Esse und eifach äs gmüätlichs Biisamesii!!!

No 25min. und ich han endlich Fiirabig - freu mich scho üse Kater vom Tierarzt chönä zhole....das arme Ding.....hüt Abig giits ganz viel Streicheleinheite........wahrschinlich hett er weniger Müäh bim Tierarzt gha als ich immer die überfürsorgliche Müättere

lg
sniffi

_________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



dia

nicht registriert

am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich ha jetzt au Fürobe!!! (muess aber morn no)
Allene schöni Wiehnacht!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Proeschu  am 23.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Schöni Wiehnachteeeeeeeeeeeeeeee

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



 1 .. 131 .. 260 261 262 263 264 .. 492 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.