Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 132 .. 262 263 264 265 266 .. 493 .. 720
Schlumpf79  am 27.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Schön, dass ier all schön gfieret hend!!
Am 24.hemmers ganz gmüetlich gha, am 25.simmer bi mine Eltere im VS gsi, dr Papi het nu dr 60.gfieret. Das isch es Gaudi gsi. Mega viel Schnee, super Wetter, mega Stimmig. Die chline Kids wo drbii gsi send, hend mega Freud am Schnee gha! Und gester hemer üs chli erholt und am Abig numal glänzigi Äugli gseh(GG Göttemeitli)!

@Juni: drfür gasch hüt gu Sport mache??

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



juni07  am 27.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves: ich würd alles lieber mache als hüt im office hocke :) dafür isch es schön ruhig (hoffentli ned ruhe vorem sturm :) )

@bergeri: da häsch jo glück gha. die prellig verschwendet be 28 grad und strand :)

@schlumpf79: ich has fascht selber ned glaubt aber mini woog hät sgliche gseit wie letscht wuche :) aso keis gramm zuegno, obwohl das jeglichem gsetz wederspricht :)
be echli uf em hometrainer gsi i de letschte täg und die wuche gang i sicher weder echli go renne :) muess mi uf de neujahreslauf vorbereite :))

lg juni07



PrinzessinN

nicht registriert

am 27.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf79: Wir hatten auch gemütliche Weihnachten. Nur leider ist mein Mann krank...hat Fieber usw...am 26.12. musste ich deshalb alleine zu seiner Familie gehen...die Feier war schön, aber ohne ihn nicht das Gleiche.

Irgendwie hab ich gar nicht das Gefühl, dass Weihnachten war...so wenig Weihnachtsstimmung wie dieses Jahr hatte ich echt noch nie. Unglaublich....dabei finde ich diese Zeit sonst immer so schön...

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Schlumpf79  am 27.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Juni: hut ab, das zeigt doch, das Sport echt nützt! Oh ja, jetz scho alles Gueti füre Lauf.

@PrinzessinN: oje, ganz gueti Besserig dim GG! Also mini Wiehnachtsstimmug esch ja irgendwo hange bliebe, aber ja nu. Bi nid soo bös, isch sGstürm wiedr ume

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



angiyves  am 27.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

juni07:

@schlumpf79: ich has fascht selber ned glaubt aber mini woog hät sgliche gseit wie letscht wuche :) aso keis gramm zuegno, obwohl das jeglichem gsetz wederspricht :)
be echli uf em hometrainer gsi i de letschte täg und die wuche gang i sicher weder echli go renne :) muess mi uf de neujahreslauf vorbereite :))

lg juni07

Hesch Du e Glück! Ich iss eigentli nit soo viel süscht und au nit Zobe. Dähär ha ich grad 2 Kg zuegno und bi gescht schwowider 2h ufem Velo gsi. Morn au nomol und denn hoffi hani s letschte KG au no dunde vooooll de Stress und ich muess mi ächt zwinge...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Proeschu  am 27.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN
Och nöö, wönsche dim GG schnelli gueti Besserig!
Das esch aber schad, dass du kei Wiehnachtsstimmig gha hesch das Johr... was händer an Silvester so vor?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 27.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu: Jo irgendwie isch die cheibe Stimmig eifach nie cho...jenu.
Am Silvester simer daheime...min Schatz wot öppis feins für mich koche . Und ihr?

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Proeschu  am 27.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN
Ou, das tönt fein wenn din GG öppis feins för dich chochet !
Mer flüged am 31. för en Woche nach Hamburg zom Trauzüüge ond sinere Fröndin (es esch de beschti Frönd vo mim GG ond mer gönd emmer einisch im Johr zo ehne ond si einisch em Johr zo ois "id Ferie" ). Froie mich mega druf, die beide wederemol z'gseh!! Mache mer ned so vell us em Silvester (be au scho go schlofe bevors 12 gsi esch ) aber met liebe Lüüt de fiire fendi mega!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



bergeri  am 27.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Juni: jo genau. Das hoffi. Chunnt schu guat.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



juni07  am 27.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessinn: das met de stimmig chan ich absolut nochvollzieh. ha 2 täg lang wiehnachtsmusik gloset und das häts ned gförderet... naja. neujohresstimmig werde wenigschtens durch de alk echli beiflusst :)

@schlumpf79: jo merci, chan alles bruche für de lauf :)) aber mer händ no sovel reste und silvester bringt weder fondue chinoise, d.h. ich has nonig überstande :)

@angiyves: du bisch mer au eini. ich ha sfötteli vo dir im gäle chleid gseh und nüt für unguet, aber met dir über das diskutiere - do ben ich völlig uf em falsche level :(
damet ich min super-body weder han muess ich den no es paar stund go renne und velofahre und v.a. uf esse verzichte. :(
aber trotzdem chan i nachvollzieh was du meinsch :))

@bergeri: hehe, das denk ich doch :)

lg juni07



 1 .. 132 .. 262 263 264 265 266 .. 493 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.