Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 133 .. 264 265 266 267 268 .. 494 .. 720
PrinzessinN

nicht registriert

am 27.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Kate82: Danke dir! Genau, mir fieret s zweite. Ich hoffe aber scho, dass mir um Mitternacht no uf sind, zum uf s neue Johr astosse. Eigentlich hend mir das bis jetzt immer gschafft

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 28.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Juni: Ha Ha Ha de isch guet gsi mit em Auto und Fluechä, das chani au guet Kein Sietehiib- nur e wiet verbreiteti Tatsach

Ui bin hüt sit sm 7-i uf. Min Maa go schaffe bringe und denn Rechnige izahle am PC nacher 2h putzt und jetzt machi grad mal e Pause und nacher mues ich na lerne und mit de Nachbarn und ihrem Wuffi en Spaziergang mache (drum jogg ich nüt mal ned) jaaaaa- mir wirds ned langwielig....

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 28.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Wow, das nenn ich mol Isatz!
Muesch eifach luege, dass di warm aleisch bim spaziere... be höt am Morge fascht verfrore, es esch sone chalte Wind gange.. brr....
Hesch eigentli scho verzellt, was du a Silvester machsch?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 28.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hi Proeschu, ich has gern wenns so frisch isch- bim springe bini amel ja au ned so dick igmummelet Aber danke für de Tipp Ne hani na gar ned, aber bi üs isch das jahr Kinderprogramm agseit, mir hend die Chli und fiered bi fründe vo üs mit üsne Verwandte und Fründe und denn hets 4 Kind und eis Käferfäscht. Mir lönd Thailändisch liefere- usnahmswies- söss hend mir immer Tischgrill gha, aber das jahr wend mir echli weniger Ufwand..., ja und nacher wird Singstar und Guitar Hero gspielt. Und echli Alk gsüfflet, isch amel lustig und d Kiddis chönd go pfüsele wenns müed sind.
Was mached ihr Proeschu?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 28.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete morge zäme!
Ich ha au gsündigt über die däg (ha mi nonig getraut uf d woog z stoh) und gang hüt und morn au grad ins fitness!!
Ich machs glaub glich wie du d livipivi, im jan 2 entschlackigsdäg und nomol 2 wuche ohni öl! Ha scho chli e schlächts gwüsse, leider ha ich im jan 2 geburtsdäg und no 3 ässe.... Uiiiii, das hört jo nie uf...
Mir fiere silvester miteme kollegepärli und em göttimaitli vo mim gg!
Mir hän au scho es paar mol elei gfiert, sind sogar schomol am elfi ins bett!! d fläsche rotwyy het soooo müed gmacht...
Ich ha soooo kei bock zum schaffe, kum immer miteme stei go schaffe, vorallem bin ich sooo müed! Ich hoff scho, dass ich am fürobe no mag ins fitness z go! Hihihi...
Wünsch euch allene e schöne gmüetliche daag (vorallem die wo frei hän, gäll livipivi)!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 28.12.11 10:34



juni07  am 28.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: mini lieblingsbeschäftigung bem fahre :) komisch, gspür de hieb nämlich immerno :)))
wow, bisch jo voll glade hüt.
dafür isch bi mir hüt jogge und velofahre agseit :) muess für silvester vorschaffe :)

@proeschu: drum mach ich hüt homeoffice :))) isch nämli schön 22 grad warm :)

lg juni07



livipivi

nicht registriert

am 28.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: Danke he he he sorry- tuet mir leid für all wos so akäcklet!

@Juni07: Jogge UND Velofahre- wow du spinnsch Aber Chapeau wenn das echt düre hebsch. Mir langet jogge und hüt fang ich na mit Buchtraining a..., süferli und easy, eifach immer es biz me.

Aaaahhh das Wetter du, da in Cham isch es me Nebel als hell

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 28.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Mer flüged am 31. för en Woche noch Hamburg ond düend dete mim Trauzüüge ond sinere Fröndin ei Woche Ferie mache (mer gönd emmer einisch im Johr zo ehne ond sie chömmed einisch im Johr zo ois go Ferie mache ). Esch zemli en spontani Sach gsi, ergendwie händ min GG ond ich trotz 4 Woche Flitterwoche ond no Ferie im Früehlig ond Herbst nochli Ferie womer müend neh, denn hämmer gseit möchemer di erste 2 Januarwoche frei, denn hed eis sandere geh ond jetzt gömmer di ersti Woche (inkl. 31.) of Hamburg
Aber Silvester an und für sich seit mer ned allzu vell, muess das ned omedingt fiire (send au scho eifach is Bett gange vor der 12...) aber so met liebe Frönde mach ich das gern. Was mer gnau mached weissi nonig, loh mi loh öberrasche

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 28.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

WAAAS ned fiere Proeschu, uiuiui da mues doch Partyyyyy si Aber Hamburg wird sicher super- gnüsseds!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 28.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Nö, ich be det dore zemli en langwiligi... s'noie Johr chonnd au wenn ich im Bett be



.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



 1 .. 133 .. 264 265 266 267 268 .. 494 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.