Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 134 .. 266 267 268 269 270 .. 495 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 28.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Au doof Trinidattli, aber ebe- er machts ja ned extra und denn find ichs ned ganz so schlimm Und so en coole Mädels- Silvester chan ja au mal wieder glatt si oder? Ich wünsches dir uf jede Fall

@Juni07 phuuuu bin jetzt grad heicho- bin na 1.5h gsi go laufe- zügig mit mega müesamem Hundi (müesam well er die gaaaanz ziit voll am zieh gsi isch- isch en Schlittehund) Aber isch au mega schön gsi wiedermal echli schnörele mit de Nachbarin und die frisch Luft (wie Trinidattli scho seit) isch super schön und frisch gsi.

chum bini dihei gsi, bin ich wieder is Auto grennt und na go poste, also für hüt hani definitiv gnueg gmacht- phuuuuu lerne isch uf morn verschobe :-)

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Schlumpf79  am 28.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Trinidattli: schad muess din GG schaffe, aber e Silvester mit Mädels isch secher super und er hend mega dr Plausch!!

@Livipivi: wow, dini Energie sötmer ha!!

Glg

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



livipivi

nicht registriert

am 28.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ha ha Schlumpf, bin au tillt jetzt und d Füess tüend mir sooo weh

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



trinidattli  am 28.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Livipivi ui das gloubeni, dass nach däm Program if de Schnurre bisch, wieme so schön seit.

Jo mi Gg isch völlig unschoudig ou wenner öppis defür chönnt, wärer gäng no de bescht.

Uf jedefau mache mer nis am Silveschter e lässige obe cha no heiter wärde si drum fasch aui Mädels wo debi si singel.

@ schlumpf: wie verbringet dir Silveschter, so letschtemou ohni eigeti chind?



sniffi  am 29.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@all - bin au wieder im Büro - muen no hüt und morn schaffe und han absoluuuuuut gar kei Bock

Hend ihr alli schöni Wiehnachte gha? Min Maa liet no diheime im Bett und isch mit üsne Büsis am kuschle......

Wer isch no alles am schäfferle?

lg
sniffi

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 29.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi

Ich!
Aber nomene höt, denn hani 2 Woche Ferie!! Ha sehr schöni ond loschtigi Wiehnachte gha, ich gnüsse das jedes Johr met minere Family z'fiire! Wie esches bi der gsi? Met de Schwöschter ond em Chline gfiiret?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 29.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu

Halloooo!!! ahhh Ferie - so schön!!!! Ja denn vergaht dä hütigi Tag ja sowieso wie im Fluge oder?

Isch herzig gsi mit äm Chline - obwohl er isch grad am zahne und hett chli Fieber gha und isch nöd so zweg....und dänn grad so äs Marathonprogramm. Aber er hetts super gmacht und isch soo än friedliche. Bin denn gspanne wie's imene Jahr wird mit ihm zum Wiehnachte fiire

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 29.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi
Oje, de Armi! Be au gspannt, wie ehr nöchst Johr düend Wiehnachte fiire, well denn händ ehr jo au es chlises Schätzi Das weiss ich ganz genau
Ich hoffe, dass de Tag schnell verbi god, vor allem well min GG ganz spontan geschter de Chef gfrogt hed öb er höt scho cha frei ha ond jetzt deheime esch ond ich muess no schaffe....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 29.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Na den simmer ja gliich wiit mit üsne GG's

Jööhh Du bisch herzig - bi sovielne Lüüt won üs Düüme drucket chans ja nur guet cho Es wäri sooooo dä Hammer

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 29.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi
Seeeeeeeecher
Wössed denn vell Lüüt vo dem? Händ ehr amigs Spröch ghört vo wäge "jetzt send ehr ghürotet, wenn chonnd de Nachwuchs"?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



 1 .. 134 .. 266 267 268 269 270 .. 495 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.