Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 135 .. 267 268 269 270 271 .. 496 .. 720
PrinzessinN

nicht registriert

am 29.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@all: Kuckuck, ich bin auch noch hier. Hab zwar das Gefühl, dass ich eine der wenigen bin, die arbeitet. Im Bus...Zug...und allgemein in der Stadt hat es fast keine Leute...richtig unheimlich...

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



sniffi  am 29.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

äs wüsset die engste Lüüt devo - so Sprüch hend mir selte ghört, da die meischte Lüüt wüsset wie's bi üs usgseht und dass äs so eifach nöd funktioniert. Vo dem her haltet sich die meischte mit so Sprüche zrugg.....

@PrinzessinN- das Gefühl hatte ich heute Morgen auch - keine Autos auf der Strasse, einfach herrlich

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 29.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN
Hooooooooooooiiiiii ha das höt am Morge au gmerkt of de Stross... ond geschter beni metem Zug ond Bus go schaffe, esch au herrlich "leer" gsi

@Sniffi
Denn esch jo guet, dass ehr vo dem verschont blibed! Mini Düüme händer

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Schlumpf79  am 29.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Schöne guete Morge ier Liebe!!!

Wie gahts üch?
Ooh isch das schön gsi, bis am 9ni zschlafe! Jetz lieg ich nuchli ufem Sofa ume, de gahts i Cheller, de söt mal entrümplet werde, de Wösch mache und am Abig gu Pizza esse! Mmhh

@Livipivi: oh da beni froh dass au du naher mûed besch, esch beruhigend für mech!!
@Trinidattli: mer dönd immer met Kollege zäme Fondue Chinoise mache und Lotto spiele. Richtig professionell, jede organisiert Priese und mi GG haut allig dLieferante um Lottopriese ah. Isch immer es riese Gaudi! Mer möchet das immer bi Kollege wone Bäckerei met Kaffee hend. Da chömmer au nächst Jahr metem Schätzi drbii si. De düemer wie Kollegin sReisebettli id Bachstube stelle, nehmet sBabyfon und lönd die Schätz lah pfuuse ob das de wirkli eso gaht, luegemer de

@all wo schaffet: lauft bi üch überhaupt öppis, jetz wo sWetter obeus so e Traum esch?

Glg

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



Proeschu  am 29.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf
Au es Hooooooooooi för dich!
Das metem Fondue chinoise tönt guet am Silvester, möched das emmer ade Wiehnachte! Ond din Plan för nöchst Silvster fendi aso voll de Hammer!! Vor allem stell ich mer grad sReisebettli inere Backstube vor... aso so voll Lebensmittelprüefer-fröndlich... oder so ähnlich... aber wenns wörkli machsch, denn wetti gern es Foti gseh, das Reisebettli zwöschet Gipfeli ond Berliner ond Guetzli
sWätter esch bi ois mometan sonnig met es paar Wolke, laufe dued bi ois bes jetzt nonig so vell, aber drom schaffi gern zwöschet Wiehnacht / Noijohr, well denn esches ned sone riise Stress

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 29.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@schlumpf - au vo mir es HALLLOOOOOOOOOOOOOOOOO also bi üs lauft überhaupt nüt. Sunne wooooo? Bin am falsche Ort hend am 1. Januar welläg gogä Skifahre gha, d'Wetterprognose sind leider nöd so dä Hammer!!! Mir spielet an Silvester übrigens au Lotto - aber mir machets mit Münz

@Proeschu - danke fürs Duume drucke

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Schlumpf79  am 29.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke üch fürs begrüesse!!

Waaaas Sunne, Proeschu?? Ich gseh nur grau wenni use luege!!! Gseht au nid so us, als obs nöchstens würd uftue!!

Due dier de es Foti vom Reisebettli idr Bachstube schicke! Natürli isch dr Betrieb lahmgleit über Silvester, sus chöntemer das scho ned mache!

Also wenni ehrlich ben, ben ich lieber drheime zum öppis mache, als im Gschäft ohni Arbet. Ech hasse das allig wenn die blöd Ziit ned umegaht!

@Livipivi: scho am jogge odr nu sm Füess schone???


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



angiyves  am 29.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also bi mir dufte grad Muffins usm Ofe, denn gangi mol mit mim Kleid zur Schniderin und denn gangi no chli go schaffe... so am 14.30 Uhr .
Ich schaff jo i de Stadt und die isch mehr als voll mit Lüt (Usverkauf)! Bääääh!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



PrinzessinN

nicht registriert

am 29.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves: Mhhhh jetzt heti grad gern sonen Muffin....han soooo Hunger

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Proeschu  am 29.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves

Ou, da läuft mir grad das Wasser im Mund zusammen und ich habe ein knurrenden Magen

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



 1 .. 135 .. 267 268 269 270 271 .. 496 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.