Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 138 .. 274 275 276 277 278 .. 499 .. 720
jusi  am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

da kann ich mich dia anschliessen, ist ja cool so würde ich auch gerne in die usa, resp. zurück fliegen



Proeschu  am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Wie esch eigentli din Start i din noie Job gsi? Besch lieb ufgno worde? Oder hesch emmerno di gliche Lüüt om dich ome?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



juni07  am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: fühl mi grad echli usgschlosse, dass nur alli andere begrüessisch ;)
jo, be de gspannt uf dini tipps. zudem rechne ich fescht damet, dass du dich über ostere in vegas blicke lohsch ;)

guete heiflug.

lg juni07



livipivi

nicht registriert

am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ha Ha Nimbini- geili Sach du und Vegas Schön bisch bald wieder da! Für üs amel

@Juni07: bisch hüt echli empfindlich
Also lueg zum dich ufzbaue:

Liebä Juni07: wie gahts dir denn so? s Neue Jahr guet gstartet? Sind ihr scho wieter mit eure Hochziitsvorbereitie? Liet dir söss na öpis ufem Herzli?

Phuuuu und das mit mim Kopfweh hüt- fühl dich geehrt- söss wäffälä ich eher d Lüt a wenns mir so schlecht gaht

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Schlumpf79  am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini: welcome back!!!

@Livipivi: jöh, hesch jetz aber ganz lieb gschriebe füre Juni07


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



Franziska

nicht registriert

am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini, schön wieder von dir zu lesen.....keine Angst am Mittwoch wirst du noch in Erinnerungen schwelgen....

ich habe mit meiner Freundin das neue Merys- Hochzeitsbuch angeschaut am letzten Donnerstag, und was sah ich 3 toole Bilder deiner Hochzeit....sooo schön...willkommen zu hause...Lg Franziska

26. Juni 2010, unser schönster tag....



juni07  am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: hehe geil :) wenn ich diheime so umetäubele, den tuet mich mini allerliebschti eifach ignoriere ;)
jetzt ben ich natürlich völlig überrumpled und jetzt muess ich en antwort gäh :)
klar ben ich empfindlich, ha hüt weder agfange schaffe, zudem fot de titel vo mim aktuelle buech met "weight watchers..." a :( und ned emol es paar wuche her han ich imne andere thread gschrebe was für e hohli idee doch WW isch. Nun ja, d.h. au mis zmittag isch (scho weder) en nüsslisalat gsi. und du frogsch ob ich empfindlich bin ;)
Ich has neue Jahr gstartet wie jedes andere, liecht agheiteret und überrascht das es scho do isch :) mini Vorsätz häsch jo uf FB au scho kommentiert :)
Witer met de vorbereitige isch übertrebe gseit. Mer sueched grad fotene us und müend no en text gstalte und die no übersetze.
oja, da gihts no einiges wo mer uf em herze lit, han aber nur no 4120 Zeiche zur verfüegig ;)

wie häsch du so gstartet ussert dass du chrank bisch und sarkastischi text an meh oder weniger einzige männliche Forums-Mitglied schicksch ?

@schlumpf79: gäll ich find das au mega flott vo ihre. jetzt gang i grad selbstbewusst in obig inne :)

lg juni07



livipivi

nicht registriert

am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ha Ha Juni07- i like it wenn ich mich mit öpertem chan föpplä

Mir gahts jetzt au besser- d übelkeit isch weg und ich ha mich bis uf zwei Kaffis direkt nachem Esse a min MB-Plan ghalte- d.h. ich ha grad mal es Rührei us Zwei Eier und echli Champignons und Lauch gha- naja ich ha au scho es bessers Rührei gmacht gha Aber das ich jetzt die zwei Entschlackigstäg und de ersti MB-Tag trotz Kopfweh und Übelkeit überstande han, motiviert mich wieder megamässig.

Leider hani vergesse das mini Lieblingssis mich am Samstig iglade het is Aparthotel uf Rotkreuz go esse- da sie bi Deindeal en Guetschii kauft het wo endi Januar verfallt- chani sie jetzt ned hange lah. Kackt mich zwar echt a das ich so mini zwei Strenge Wuche ned düre halte- aber sie het s Geld usem Fenster gschmisse wenn ich sie hange lah.... , da gaht Schwöstereliebi über Figurproblem
Die restlich Ziit vo dene zwei wuche werd ich aber strengstens dürezieh und bin zueversichtlich das mich de eimalig Usrutscher ned riesig hindere rüert.

So das ghört zwar alles in MB Tread, aber passt halt grad zu dine WW- Problem.

WW- isch ja voll Schoggi mit MB verglieche- also da dörfsch ja Nudle esse bis gnueg und ich Liebe Nudlä Das schaffsch sicher Juni07!

Söss gahts mir super, morn isch s Vertriebsupdate und denn wirds öffentlich gmacht das ich eigentlich scho sit afangs Januar en neue Job ha im Gschäft- bin gspannt wie d Lüt reagiered.

Bin echt guet druf optimistisch und ufgstellt- jetzt wo d Übelkeit weg isch. Supi! Werde glaub doch ned krank!

Also mini liebä Fraue und MANNÄ- en schöne Fierabig und viel Erfolg bi was au immer ihr eu vorgno hend!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hallo ihr liebe

ich bin also au wieder im lande *seufz*! bin no beschäftigt mit wäsche und poscht mache... de flug isch super gsi, sind sogar e drüviertelstund zfrüeh glandet, das isch mer no sälte passiert! business class isch cool gsi, muess allerdings säge, dass min maa und ich gfunde händ, wänn meh müessti de volli betrag zahle, lohnt sich's definitiv nöd! 5300 stutz pro person wärs eus echt nöd wert gsi! wil mir aber de flug mit meile buecht händ und eh nur taxe händ müesse zahle, händ mir jetzt easy no das upgrade chönne mache und händ immer no unter 1000 franke zahlt für de flug

@franziska, jö danke dir vielmal! ich hans leider nonig gseh, han de katalog nöd i de poscht gha, wird dene mal müesse alüte, sie sölled mer au eine schicke... ich weiss nöd emal, welli föteli dass sie gnoh händ, ich han mich ja sälber nöd chönne entscheide und darum hani ihne es paar gschickt und gseit, sie sölled sälber luege

@juni07 oh je, simer hüt chli empfindlich? machsch jetzt eine uf susi oder was? ich han dich doch immerhin i mim bitrag erwähnt und mich bedankt bi dir für de tip mit de show! pffff, also dir chan mehs scho nöd rächt mache... muess ich morn no bi dir is büro cho go dini füess küsse ?!

so ich glaube, ich wird mich nüme allzu lang chönne wach bhalte, bin müed und es stinkt mer, morn so früeh ufstah, ich dänke, es git morn wieder mal e wc-schlaf-session im büro

liebi grüessli
nimbini



dia

nicht registriert

am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hello nimbini, welcome back!!
Schön, dass ihr wieder guet ako sind!Ha au scho mit buisness plätz gmunglet, aber wie du seisch 5300.- isch definitiv z vill!!! So händ ihr jo e super schnäppli gmacht!
Ich wünsch dir morn e guete start und nid e all zu langi wc-schlof-session...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 138 .. 274 275 276 277 278 .. 499 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.