Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 139 .. 275 276 277 278 279 .. 500 .. 720
nimbini  am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

danke liebi dia! ja es lohnt sich würklich nöd mit de business class, aber so en last minute upgrade isch no e gueti sach, da chan meh echt nüt drüber säge... villicht ergit sich bi eu ja au d'möglichkeit, wänn ihr id usa gönd! übrigens, fröge chan meh immer am schalter, kollege vo eus mached das praktisch immer! vor allem wänn de flüger guet buecht isch, stönd d'chance guet! mir sind ebe grad an schalter, wo er ufgange isch und dänn hät sie eus das offer bracht, aber isch klar, hüt isch ja no hochsaison vo de heiflüg her, drum isch de flug au volle gsi....

hihi ja danke wäge morn, ich hoffe, ich han gnueg arbeit, dass ich gar nöd erscht e krise überchume und uf pi-box muess go pfuse

lg nimbini



juni07  am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: han ich mir doch denkt :)
mittlerwile kenn ich dich ja so guet, dass ich mich aso glatt würd opfere und dini schwö für es bereits bezahlts znacht würd begleite ;)
ben immerno am lese was ich gnau mache muess, vo dem her chan i jo no esse was ich will :)
cool, was häsch den für e neui funktion oder job?
hehe, dir au e schöne obe :)

@nimbini: welcome back demfall.
han au ned dich agfahre sondern d'livipivi :)
jo, be au voll stolz gsi wo du mich erwähnt häsch :)
nei, ha immer öppis zum reklammiere :)
jo sicher, wenn dir jo eh langwillig isch, chunsch zu eus is büro go töggele oder flippere.
en guete start den wieder.

lg juni07



dia

nicht registriert

am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Genau, das wird ich mache. Froge kostet jo nüd!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

juni07:
@nimbini: fühl mi grad echli usgschlosse, dass nur alli andere begrüessisch ;)
jo, be de gspannt uf dini tipps. zudem rechne ich fescht damet, dass du dich über ostere in vegas blicke lohsch ;)

guete heiflug.

lg juni07


hey juni07, also de isch ja wohl vo dir cho ! oooouuu töggele tönt coooool! villicht chumi dänn lieber zu eu go game anstatt ufs wc go penne, wänni nüme mag wär au no witzig....

@dia, ja klar, würds uf all fäll mal versueche! kollegin und ihre maa händ so scho es paar mal für 500 franke pro person upgradet.... muesch aber zerscht mal no de flüger und d'airline aluege, ob sich's au würklich lohnt, isch ja nöd bi jedere airline glich! bi de swiss hät sichs natürlich scho glohnt und bi 11 stunde flugzyt au! aber uf denver werded ihr dänk au öppe so lang flüge.....



dia

nicht registriert

am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nach chicago

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



juni07  am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: mer händ susch no fetti sofas wo au echli chröse chasch :)

@dia: was machsch in chicago?

lg juni07



dia

nicht registriert

am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07
Ferie!!
Mir fliege im mai nach chicago, fahre mit em auto nach las vegas d route66, hürote an unserem hzdaag nomol und fliege denn nach ny!
Toll, gäll??

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, oh fetti sofas tönt guet... also dänn chumi morn verbi... ich dänke, so nach em mittag wird krise afange *g*

@dia, oh sorry, han gmeint, heigsch mal denver gschriebe! aber dänn würdi uf all fäll bim hiflug luege (wänns en direkte isch) vo ny hei sinds ja nur öppe 7-8 stunde und dänn lohnt sichs je nach priis fascht nöd....



dia

nicht registriert

am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo mir hän alles direktflüg... Nach chicago isch es aber au nid vill länger, glaub so 9,5 stund! Tzzz nach australie isch das jo e katzesprung!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 03.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini- schön bisch wieder da- hend dich scho fast vermisst- nur das du üs ja ned ganz im Stich lah hesch

@Juni07 ja ja fräs du mich nur a- ich ha breiti Schultere
Was genau lesisch denn na bi WW- so schwierig isch es ja ned oder? Hesch en Rechner und d Bücher zum Ikaufe? De Restiführer isch au na guet. Also falls wettisch würd ichs dir günstig verkaufe ich ha ja mis Program gfunde wo für mich funiktioniert und het au na x Kochbücher vo WW..., tolli Rezept.

Wend Interesse hesch meldisch dich eifach.

Och Ferie- da devo chönd mir grad nur träume- mal luege wies mit em neue Job und em Geld lauft und wenn mir mal wieder es Wücheli weg chönd.

Naja, isch ja ned alles- ah ja Juni07- neui funiktion hani- anstatt Sales Manager bin ich jetzt eigentlich 3 Sache i eim. z.t. na Sales Manager mit mine grösste, ufbaute Kunde. Denn Sales Assistent für s Hunting Team und Back Office Assistentin. Plus führ ich alli neue Sales i. (räusper also das tönt ja jetzt wieder) Du weisch wie ichs meinä!

Also ich lueg jetzt Benjamin Button fertig und gang denn go chröse- guuuet Nacht!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 139 .. 275 276 277 278 279 .. 500 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.