Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 139 .. 275 276 277 278 279 .. 500 .. 720 | ||
nimbini am 03.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) danke liebi dia! ja es lohnt sich würklich nöd mit de business class, aber so en last minute upgrade isch no e gueti sach, da chan meh echt nüt drüber säge... villicht ergit sich bi eu ja au d'möglichkeit, wänn ihr id usa gönd! übrigens, fröge chan meh immer am schalter, kollege vo eus mached das praktisch immer! vor allem wänn de flüger guet buecht isch, stönd d'chance guet! mir sind ebe grad an schalter, wo er ufgange isch und dänn hät sie eus das offer bracht, aber isch klar, hüt isch ja no hochsaison vo de heiflüg her, drum isch de flug au volle gsi.... | ||
| ||
juni07 am 03.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi: han ich mir doch denkt :) | ||
dia nicht registriert am 03.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Genau, das wird ich mache. Froge kostet jo nüd! | ||
nimbini am 03.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) juni07: hey juni07, also de isch ja wohl vo dir cho ! oooouuu töggele tönt coooool! villicht chumi dänn lieber zu eu go game anstatt ufs wc go penne, wänni nüme mag wär au no witzig.... @dia, ja klar, würds uf all fäll mal versueche! kollegin und ihre maa händ so scho es paar mal für 500 franke pro person upgradet.... muesch aber zerscht mal no de flüger und d'airline aluege, ob sich's au würklich lohnt, isch ja nöd bi jedere airline glich! bi de swiss hät sichs natürlich scho glohnt und bi 11 stunde flugzyt au! aber uf denver werded ihr dänk au öppe so lang flüge..... | ||
dia nicht registriert am 03.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Nach chicago | ||
juni07 am 03.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: mer händ susch no fetti sofas wo au echli chröse chasch :) | ||
dia nicht registriert am 03.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @juni07 | ||
nimbini am 03.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @juni07, oh fetti sofas tönt guet... also dänn chumi morn verbi... ich dänke, so nach em mittag wird krise afange *g* | ||
dia nicht registriert am 03.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Jo mir hän alles direktflüg... Nach chicago isch es aber au nid vill länger, glaub so 9,5 stund! Tzzz nach australie isch das jo e katzesprung!! | ||
livipivi nicht registriert am 03.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini- schön bisch wieder da- hend dich scho fast vermisst- nur das du üs ja ned ganz im Stich lah hesch | ||
1 .. 139 .. 275 276 277 278 279 .. 500 .. 720 |