Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 139 .. 276 277 278 279 280 .. 500 .. 720
|
juni07 am 03.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@dia: ou, wow. das isch jo cool. tüend ihr in las vegas nomol hürote? so e motohochzit? das isch genial. ich wot scho so lang mol nach chicago, ben gspannt uf dini erzählige.
@nimbini: jo chunsch go chlopfe :)
@livipivi: z.b. wies funktioniert :) be echli en spotzünder :) han es kochbuech und ergend so es 4 woche-programm. klar weiss i was du meinsch, wotsch säge das jetzt de tätschmeischter det ine bisch ;) vel spass, ich luege grad monk :)
lg juni07
|
|
nimbini am 04.01.2012
guete mooooorge
sodeli, hocke au scho wieder im büro! min maa und ich händ voll de jetlag und sind sit am 4i wach! händ scho wösch gmacht hüt morge und bin scho früeh im büro gsi das isch super, wil so chani dänn am 4i go poschte und dänn hei go wiiter wäsche! han beeeeerge wösch, das chunnt halt, wänn meh soviel shoppt
mal luege, ob hüt im büro viel lauft oder ob ich bald wieder im alltags-trott bin, sprich umehocke.... aber ich bin momentan rächt motiviert, dass ich bald öppis neus finde, chunnt scho guet....
liebi grüessli vo mir und allne en guete start i de gruusig, verrägneti tag.....
|
sniffi am 04.01.2012
Guete Morge Nimbini
Welcome back bi üs wie Din Silvester gsi isch muemer ja nöd fröge
Drucke Dir Duume, dass Dini Jobsuechi bald erfolgriich wird si!!
Heb en guete Start i die churz Wuche für Dich
lg sniffi
__________________________________________________________ " zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"
|
nimbini am 04.01.2012
danke sniffi! ja silvester isch würklich cool gsi, vegas isch eifach mini stadt, ich liebs! hoffe, du bisch au guet grutscht und häsch guet is neue jahr gstartet.... ja bin froh, hani e churzi wuche, bin jetzt scho froh, wänn fritig isch *g*
lg
|
sniffi am 04.01.2012
Mir sind au guet grutscht - hend en gmüätliche Abig bi dä Schwöschter gha mit Chinoise und Lotto spiele Und jetzt gahts langsam as Schachtle packe und biige......freu mich scho wie äs chlises Chind uf üsi neu Wohnig
@schlumpf - giits eigentlich bi eu News wege dä Wohnig?
__________________________________________________________ " zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"
|
dia nicht registriert am 04.01.2012
@nimbini Hesch di WC-Schlof-Session scho ka? Oder gohts no mit de Auge offe z ha? Ich wünsch dir e guete Start und viel Glück bi dr Jobsuechi...
@juni07 Nei, es git kei Motohochzyt. Min GG möcht eifach e Cowboyhuet a ha und Stiefel... Ich weiss nonig genau was ich söll azieh! (wie immer typisch Frau)
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
nimbini am 04.01.2012
@sniffi ou so coooool, so fangt natürlich s'neue jahr scho super a, wänn dörfsch packe für die neu wohnig!
@dia, hehe nei, bin nonig uf em wc gsi go pfuse, aber isch ja no früeh, ich dänke, das chunnt dänn irgendwänn nach em mittag mit de krise! aber momentan bini au no beschäftigt und muess im büro da und det umeschwätze, hihi!
|
Schlumpf79 am 04.01.2012
@Nimbini: drück dr fest dr Duume dass bald öppis neus gfindsch, damit echli gforderet wersch!! Neues Jahr-neues Glück!!
@Sniffi: esch lieb dass fragsch- mer hättet dWohnig becho, nur sends so viel metr Mieti ufe, dasses für üs ztüür esch, da mer abem Juni bzw. September nurnu ei Lohn hend!
LG
hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich
|
sniffi am 04.01.2012
@Schlumpf - ouhh nei, das isch gemein hett mich so gfreut für Eu. Üsi Verwaltig gaht mit dä Mieti au recht ufe. Finds e Frechheit für die Wohnig! Mir hend zwei Besichtigungstermine für d'Verwaltig zur Verfüägig gstellt gha, kein Schwein isch gogä luege cho. Hett mich ehrlich gseit nöd gwunderet bi dem Mietzins für die Wohnig.....aber irgend än Dumme werdets scho finde
|
Schlumpf79 am 04.01.2012
@Sniffi: isch lieb!!meistens gfindets ebe scho en Dumme wo dWohnig glich de wot! Drum esch immer guet wemmer dr Mietzins vo vorher weiss
LG
hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich
|
|
1 .. 139 .. 276 277 278 279 280 .. 500 .. 720
|