Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 140 .. 277 278 279 280 281 .. 501 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 04.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Juhuuuu endlich isch es kommuniziert- bim Vertriebsupdate vor de ganze Firma- mini neui Position. Freu mich riesig nüme müese uf de Schnorre z hocke

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



juni07  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: cool, das freut mich für dich. ich wünsch dir viel erfolg met de neue herusforderig.

lg juni07



angiyves  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
Juhuuuu endlich isch es kommuniziert- bim Vertriebsupdate vor de ganze Firma- mini neui Position. Freu mich riesig nüme müese uf de Schnorre z hocke

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Juhuuuuuuuuuuuuuuuu

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey livipivi, das freut mich sehr für dich! ich hoffe, dass du i dinere neue userforderig dini zfriedeheit findsch!

liebi grüessli
nimbini



livipivi

nicht registriert

am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke eu- freu mich mega druf

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

läck mir pennt schier s'gsicht i, han grad voll d'krise! isch glaubs zyt für es pi-box-pfüsi.... zudem hani hüt no so starki chopfschmerze, isch sicher vo dem scheiss sturmwätter *nerv*! da i de bude chotzts mich au mega a! jetzt isch euse chef grad emal sit 3 wuche weg und da inne wird alles abgänderet und die blöd engländer tüend wäge allem huere gschisse! voll müehsam das ganze.... spare tüends, wos nur chönd, aber wänn eine 2 wuche unbezahlte will, wirds nöd bewilligt und git es riese gschiss... wird irgendwie momentan alles uf em rugge vo de "chliine" ustreit, übelscht! isch echt zyt für eus zum abhaue da.....



juni07  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: ich büte dir immerno eusi sofas a :) wennd wach bisch chömmer den no eis töggele :)

lg juni07



nimbini  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hehe danke fürs agebot juni, aber ich glaube, ich würds nöd emal bis zu dim büro schaffe! bin total uf de felge... vegas schlisst mich eifach jedes mal, hehe! unglaublich! sin city überreizt jedes mal mini sinn, isch abartig und das muessi dänn wieder irgendwie verdaue..... ui und töggele chönnti scho gar nöd, wobi, villicht würd mich das wieder ufwecke *g*! aber ich glaube, mini abweseheit würdi uffalle will niemer meh am umeflueche isch



livipivi

nicht registriert

am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Nimbini

ich mag au ned- ha hüt welle de Platz zügle, aber glaub das klappt ned, die sind na ned go verkable am neue Ort..., jetzt tue ich alles ander mache als schaffe- mues ja au kei Active Calls me mache d.h. es motzt au niemert endi Tag und solang ich mini definitive Ufgabe ned ha- tja.
S Wetter isch ja au krass- mega Sturm hüt. Am liebste würd ich echli online Shoppe- aber ha ja kei Geld dezue

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



juni07  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: be am mittag im letzi gsi, hät gschnell chöne cho hoi säge :) für vegas lohnt sich das uf de felge zfahre :)

@livipivi: ah jetzt wechslisch no vom grossrumbüro i dis einzelkämmerli met mahagoni-schribtisch und assistent :) dörfe mer dich überhaupt no duze?? :)

lg juni07



 1 .. 140 .. 277 278 279 280 281 .. 501 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.