Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 140 .. 278 279 280 281 282 .. 501 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nei Juni07- ui wär das langwielig- ned mal für e saftigi Lohnerhöchig nei du ich mues eifach id Nöchi vo dem Team sitze wo ich unterstütze- ned das ich über s ander Team hinweg lärmä mues und so...

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



juni07  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: jäso. demfall dörf i immerno Du säge :)

lg juni07



nimbini  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ja hüt isch irgendweie en gschissne tag! han nach em schaffe au no rasch welle id stadt, aber ufgrund vo dem scheiss wätter lahn ich's lieber si und gange hei go penne, hehe...

@juni07, ja hettisch chönne mache! han im büro mis süppli gässe, wil ich kei bock gha han zum usecho! nächst mal chunnsch eifach go lüüte und ja, für vegas lohnt sich's definitiv zum uf de schnurre z'si, aber i dere stadt chunnsch eifach au nöd zum penne! by the way, mit wellere airline flüged ihr über ostere? ich bin jetzt ebe au mal go luege, vom 5.-15. april... also zerscht 6 nächt vegas und dänn 4 nächt nyc.... ich will aber ebe mit ere airline flüge, wos meile git, han kei bock uf e AA oder so....

lg nimbini



dia

nicht registriert

am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo zämme!

Ich mach sit gestert d höll dure! Durch mini bloseentzündig afangs wuche isch es mir jetzt uf d niere. Ha gestert zoobe notfallmässig in spital müesse, ha mir nur no krümmt vo schmärze!!! Ha denn aber in dr nacht wieder heim könne und hüt am morge nomol go für d nochkontrolle und witteri untersuechige. Jetzt bin ich mitere nierebeckeentzündig wieder deheim! Super jooresafang!!

@livipivi
Cool, ich wünsch dir e guete start in dim neue team und dinere neue herusforderig (ich hoff es isch au eini) guets iläbe...

@nimbini
Wenn ich im mai vo amerika heim kum, muess ich au grad am andere daag wieder schaffe... Denn schloft mir s gsicht sicher au die ganz zyt i! Ich hätt lieber no e daag deheim, aber ich ha mini feriedäg voll uskostet, dass mir 3,5 wuche könne bliebe!!

@juni07
Ich würd bim töggele sicher gwünne gege di!!! ich bi dr fraue champ!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, oh je du armi! wünsche dir ganz gueti und schnelli besserig, heb dir fescht sorg!

ich hett ja eigentlich scho no drü täg ferie übrig gha vom letschte jahr und das jahr hani ja au wieder ferie, aber ich han dänkt, ich spar mir die täg und die drü täg mögi scho durebisse! magi ja au, aber bin glich chli am liide! gange aber am 4i, die chönd mir alli mal am ranze hange....

lg nimbini



dia

nicht registriert

am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke!
Und das mit em heim go würd ich au mache...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ Juni07 ja du dörfsch wells du bisch

@Nimbini: Ja bi dem Wetter id Stadt- brrr würi au ned

@Dia: also eigentlich isch es na die gliech Abteilig und die glieche lüt,
aber mir hend Abteiligintern e NewHunter Team (woni bis jetzt gsi bin) und es Potential Hunter Team und es Projekt Team.
Und jetzt sitz ich zu de Potentials übere
Danke für dini Wünsch

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



juni07  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: jo, das mach i nägscht mol :)
mer flüged au am 5.4. met us airways 711, 10'30 ab ZRH ;) chum doch au grad uf däh - eusi gruppe chasch ned verfehle :)
ajo, us airways giht meile :)

@dia: uiuiui, gueti besserig schomol. klar isch das e schlechte johresafang, aber de chasch au säge, dass dis johr sicher no besser wird :)
bisch no under medikamente-ifluss oder bisch würkli de fraue champ? ich be eh voll e pfeiffe i dem :) er stoht eifach be eus im büro, mer sind do e bürogemeinschaft, aber ich ha das ding no nie brucht.
nichtsdestotrotz nimm ich d'herusforderig geg dich a :)

lg juni07



juni07  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

danke livipivi :) voll de ufsteller ;)



nimbini  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, du weisch ja gar nöd, i wellere bude ich schaffe yep, us airways git meile, de flug hani au gseh, aber AA wär no chli günstiger! aber was zahled ihr für de flug, wänni dörf fröge? hehe muesch kei angscht ha, wänni mit de mädels chume, chasch eusi gruppe au nöd verfehle stah ebe meh uf conti oder united ehrlich gseit....



 1 .. 140 .. 278 279 280 281 282 .. 501 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.