Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 141 .. 280 281 282 283 284 .. 502 .. 720
dia

nicht registriert

am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wäähhh bi uns goht glaub d wält unter so wie das rägnet und stürmt!!!
Zum glück bi ich deheim...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, also es isch uf all fäll keine vo de zwei grosse i dere branche aber ja, wänns weisch, dänn chunnsch nächst mal verbi... dänn bstelled mer e pizza

ou wow, das isch dänn en geile priis! wobi s'monte carlo wär nöd grad min favorit! will nächst mal is cosmo oder is wynn oder is venetian... aber sind dummerwiis au grad chli die tüüre und eigentlich bini ja eh nur so 4-5 stunde im hotelzimmer am penne *g* klar simer go gamble, aber da ich wieder im büro hocke, bini leider nöd ganz so erfolgriich gsi, wie ich gern gsi wär *seufz*



juni07  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: be eus fehlt no de rege. ben aber gspannt wenn i heichume - den find i sicher use, was i alles hät sölle ie näh :)

@nimbini: das isch mir klar wurde ;) spinnsch pizza, das sind jo 20 WW-Pünkt, das chan i mir momentan ned leischte :)
ich befürchte das ich nochli meh geld los werde wird :) ich weiss aber nonig was für es budget ich fürs gamble rechne söll
jo, die hotels hät i au lieber gha.
ok, das hät ich mir selber chöne usrechne :) aber ebe mini mathi-kenntnis ;)

lg juni07



dia

nicht registriert

am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Bi uns blitzts und donnerets sogar...
Hahaha 20 ww pünkt!!! Soooo geil....
Mir sind im mai im hotel aria in vegas. Venetian wär au e favorit gsi, aber eifach z türr!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



juni07  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: met dene pünkt muess me au hushalterisch umgo... ha hüt scho weder en salat gässe :(
ui, ich freu mich scho :) isch den ergend öpper im forum scho mol im montecarlo gsi?
kenne bis jetzt numme s'mgm grand :) aber det verlauf ich mich permanent :(

lg juni07



dia

nicht registriert

am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nö kenn ich nid! Ich bi nume scho mol im luxor gsi und mi maa im excalibur...
Do ich die letzte däg kei appentit ka han, han ich mir nachem spital e öpfelwaie gönnt! Mmmhhh...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



mond26  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: ich wünsche dir eine gute und schnelle besserung!

@vegas-fans: wir waren im 2010 für drei nächte im venetian. es ist der hammer:-) dank eines plans haben wir unser zimmer auch immer gefunden. wir hatten ein super angebot (kurzfristig gebucht, 1 woche zuvor). wir haben für eine suite nur 130 dollar anstatt 800 dollar pro nacht bezahlt. ich würde sofort wieder in dieses hotel. verwandte von uns gehen seit jahren immer ins mgm grand und freude von mir waren kürzlich im bellagio und waren auch super zufrieden. ich hoffe, dass ihr ein tolles hotel findet. ich wünsche euch allen eine super zeit in las vegas! have fun!



juni07  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: wie isch es den im luxor? isch halt eifach im üsserste eck :(
mmmmhhh, jetzt wot i natürlich pizza und öpfelweihe - dankeeee!!!!
übrigens, jetzt händ mer s'donnere au ghört do :(



juni07  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@mond26: wow, sogar eine suite - ich will auch :( mich hatte extra jemand von ebookers angerufen und gefragt ob ich hangover spielen gehe. er hätte einen vorschlag, dass wir in die suite ins bellagio gehen sollten, für 2100 Dollar - pro Nacht ;) war etwas teuer :)



dia

nicht registriert

am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh wooow mond, e suite für dä priis!!! Hammer...
Also s luxor isch nid sooo speziell. Wie du seisch, z hinderst... Aber d zimmer sind schön, mittlerwiele au viel billiger worde! Ich würd jetzt nid nomol go!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 141 .. 280 281 282 283 284 .. 502 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.