Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 142 .. 281 282 283 284 285 .. 503 .. 720 | ||
mond26 am 05.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ...ich glaube, dass das venetian nur über suiten verfügt. die regulären preise musst du praktisch nie bezahlen. es lohnt sich, die unterschiedlichen hotelangebote, vor allem am strip, im internet zu studieren. somit kannst du dir auch eine suite gönnen, ohne chf 2100 bezahlen zu müssen... Zuletzt bearbeitet am 05.01.12 16:51 | ||
| ||
juni07 am 05.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia: danke, guet zwüsse. | ||
livipivi nicht registriert am 05.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) WOW de Sturm isch ja krass!!!!! d Andrea wüetet grad echli | ||
nimbini am 05.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @juni07, dänn issisch halt du en salat und ich pizza! gib der aber keis stuck ab im monte carlo bini no nie gsi, bin im luxor, treasure island und im mirage gsi... luxor isch scho ok, aber d'laag findi nöd so de hit, wils halt s'schlussliechtli vom strip isch! aber es isch eis vo de günstigste für die laag... übrigens, s'venetian hät öfters eso günstigi agebot, mir händ de newsletter abonniert und händ gmerkt, dass die halt meistens ebe nur churzfristig würklich günstig sind, ebe so 1 wuche vor areisetermin! aber wänn meh direkt bime hotel buecht, chan meh ja bis am tag vorher annulliere und dänn chan meh immer no s'venetian bueche, aber funktioniert natürlich ebe nur, wänn meh direkt über d'hotels gaht.... mir sind übrigens das mal am buffet im wynn gsi, isch also echt top gsi und isch näbed em bellagio mis lieblingsbuffet! das im cosmoplitan wird ja au no gross akündt, hät mich aber eher enttüscht... übrigens, han mir s'aria au nomal agluegt, aber es liit mir eifach scho z'wiit hine vom strip, das isch leider chli de nachteil.... und ich finde, meh lauft ja suscht scho gnueg i dem cheibe vegas... nur scho bis meh im zimmer isch, isch mängisch e halbi weltreis! | ||
juni07 am 05.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi: be eus häts jetzt weder echli noglo. | ||
livipivi nicht registriert am 05.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Also bi üs hets jetzt au endlich nache glah, aber Juni- also ich hett denn gern Salat Finde scho das das e Drohig chan si | ||
juni07 am 05.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi: au wenn zwüsche salat und pizza wähle chasch? :) | ||
nimbini am 05.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hahaaa livipivi, ich glaube au, dass du dich gern würdisch für pizza entscheide | ||
livipivi nicht registriert am 05.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Also am liebste hani en grüene Salat mit italienischer Salatsauce und Pizza Diavola mit scharfem Salami und schwarze Olive und zum Dessert Tiramisu- SOOOOO- klar hani gern Pizza | ||
juni07 am 05.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: ich liebe cheescacke, ha no eine i mich iedruck bevor ich das ww-startbuech be go chaufe :) | ||
1 .. 142 .. 281 282 283 284 285 .. 503 .. 720 |