Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 142 .. 282 283 284 285 286 .. 503 .. 720
Schlumpf79  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi: gratuliere au numal zum neue Job, jetz wos offiziell esch:-)!


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



nimbini  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, han ichs doch gwüsst....

@juni07, aber i de cheesecake factory sind nöd nur cheesecakes de absoluti hammer sondern au s'restliche ässe, isch euse lieblingsschuppe i de usa... aber cheesecakes gits nirgends so gueti wie det, yummy....

hach das ghört i de usa dezue mit es paar hundert dollar inere stund usgäh... isch nöd so schwierig... han au scho a eim tag über d'hälft vo mim budget usgäh.... passiert sogar im sale no schnäll... dänn gits sogar s'dopplete für de glich priis



trinidattli  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mmmh.... Pizza, so fein. Eini vo mine lieblings Pizzene isch PizzaGorgonzola, jammmy. Nume darfi das sehr säute ässe. Aber zum Glück gits jo no huufe angeri feini Pizzene.

Dir schwärmit jo aui mega vor USA. Was meinit dr , wärs ou fürne nid kenner es Reisli wärt? Ond was od wele Teil vor USA isch am empfälenswärtischte?



livipivi

nicht registriert

am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jaaa gorgonzola liebi au:) wieso dörfsch das ned oft? Meinsch wege de galle? Ich chan im fall alles esse was ich wett- min arzt her gmeint ich mües uf nüt verzichte und bis jetzt gahts au ( nur das ichs ja wege mb ned oft mache- so züg esse) ;-)))

@nimbini & juni oh cheesecake! I lovin it! Und ich mache selber au ab und zue en hammer feine himbeer- cheesecake ! Mjiammi:-)

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



juni07  am 05.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: be au scho am spare :)

@trinidattli: jo sicher. usa bütet für alli öppis. es chunt immer druf a was für e typ das de bisch. nyc für e städtereis. florida für badeferie, met de schönschte stränd i de usa (det hämmer eus übrigens verlobt ). kalifornie met vel action. det gseht me alles mögliche und cha velles undernäh und aluege. wunderschöni landschafte. wot scho weder go. und vegas häsch jo scho glese ;)

@livipivi: jo demfall isch jo de fall klar, dass mer dine mol probiere müend, susch chönd mer jo keis urteil fälle :)

lg juni07



sniffi  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete Morge mitenand

Wow da isch ja wieder was gange geschter nimbini is back in the House

Meine Güte isch das geschter krass gsi zum heifahre. Äs Nachtsichtgrät oder än Radar wäri eifacher gsi zum Autofahre so än Rege/Schnee oder was das au immer gsi isch mit dem Wind han ich no selte erlebt. Bin froh gsi won ich heil diheime gsi bin.....

@all - ochhhhh Cheesecake!!!! I LOVE IT!!!! Mache amigs au selber aber ich bach ihn nöd. Wie machet ihr dä? Da chunt mir grad in Sinn, mini Sis hett am Samstig Geburi, chönti ja Cheesecake mache als Geburichueche

Juhuuu....mir chönd am 23.1. scho id Wohnig inne, chömer i därä Wuche scho afange zügle bevor dä grossi Zügeltag denn am Samstig isch. Chömer schomale de Cheller irume, vor dem grauts mir jetzt scho min Maa hett soviel Ware vo sinere Jugend und das Züügs isch sauschwer......... @Juni - wottsch Dir chli WW-Pünkte verdiene?

Wünsch Eu en super Morge!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Schlumpf79  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi: so genial wegdr Wohnig, esch immer gold wert wemmer früehner inne chan.
Das metem Cheer isch leid, hoffe gfindsch es paar starchi Manne!!

Oh bin ech froh esch FR, ha hüt morge chum usde Auge gseh, jetz gahts langsam. Und zum laufe eschs au scheisse gsi, dr Tag chan also nur nu besser werde


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

au guete morge

läck bin ich uf de fressi, vom 3 bis am 5i bini hellwach gsi und woni hett chönne schlafe, isch de wecker ab *aaaarrrrghhhhh*! thanks god it's friday!!!!

@sniffi, hehe ja muess doch irgendwie wieder mini zyt totschlah im büro! mit nur umeflueche vergaht zyt leider nöd so schnäll.... hey han im fall au geschter dänkt, ich spinn, wo ich hei gfahre bin! bin zum glück grad ab de autobahn cho, wos richtig agfange hät hudle! dänn häts gwitteret und dezue ane gschneit, das hani au no nie erläbt! innerhalb vo minute isch alles wiss gsi... bin mega froh gsi, woni dehei gsi bin!

@cheesecake, ich mache amigs au sälber, mache au eine mit himbeeri (häsch vom betty bossi, gäll), dänn mit schoggi und mit banane! udn selbst wänni mini cheesecakes guet finde, a die vo de cheesecakefactory isch bis jetzt weltwiit kein einzige anecho! vor allem de snickers cheesecake liiiieb ich....

woooow sniffi, das gaht ja mega schnäll bi eu mit zügle! aber wänn ihr drin sind, sind ihr drin... hahaaaa ja de juni chan eu cho go hälfe, das nänn ich mal e gueti idee

lg nimbini



sniffi  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@schlumpf - ja das isch würklich lässig - jetzt müämer no üsi Wohnig afange ipacke. Irgendwie bin ich überhaupt nöd motiviert derzue obwohl ich mich riesig freue.........muen glaubs eifach mal afange....

Bin au froh isch Friitig, die Wuche isch wieder so rasant verbigange wie s'restliche Jahr. Wenn amigs am Wucheendi Ziit würdi stah bliebe, das wäri perfekt

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



sniffi  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - wo isch denn die Cheesecakefaktory? oohhhh Moment - wott ich das überhaupt wüsse? nöd würklich MB-tauglich

Ja Du, wenn mir mal drinne sind, denn gahts vorwärts. Han hüt Abig mal nüt vor *wow* - chönti eigentlich mal afange packe.........oder Chueche bache für mini Sis

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



 1 .. 142 .. 282 283 284 285 286 .. 503 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.