Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 143 .. 284 285 286 287 288 .. 504 .. 720
sniffi  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves - so cool gratuliere!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@insomnia, bitte isch doch gerngscheh! wänn no tipps bruuchsch oder hilf, mäldisch dich eifach

@juni07, stimmt, das mit em heliflug hani au no welle schriebe, aber ebe, bi 1,5 täg glaubi, sötti meh doch eher de strip unter d'lupe näh! mir händ übrigens genau de glich heliflug gmacht mit landig bim colorado-river und picknick! läck mir isch das es gaudi gsi! händ e pilotin gha und händ de ganzi flug über gsunge und glachet und sie hät dänn no so de leerlauf oder wie meh dem seit ine ta und dänn simer links gläge und dänn isch de heli links gange und dänn rächts und dänn isch er uf die rächti siite und sie isch ufe und abe, es isch soooo l uschtig gsi! wil mir ja soviel gsi sind, hämer zwei helis bruucht und die andere mädels händ so en stiere siech gha, die händ nöd emal dörfe rede übrigens wäge de show KA, bi eus isch meeeega heiss gsi i dem saal und ich bin im fall suscht en uh gfrörli! aber im winter wird wohl eifach us prinzip gheizt, wil winter isch und die flamme während de show händ ihres übrige ta... aber bi le reve hani mir au schier de arsch abgfore.....

@sniffi bisch die geilscht! sorry juni, jetzt häsch aber es riese "L" uf de stirn klar sniffi, bi vegas-tips oder allgemein reise-tips chasch jederzyt uf mich zuecho, mache das ja gern!



angiyves  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi:
@angiyves - so cool gratuliere!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

Dankeschön

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



insomnia3  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Juni für Dini Tipps aber die chömet alli eher nöd in Frag. Grand Canion fahret mir sowieso scho hi (und Heli bruchi nöd unbedingt ) und Achtibahn chunt schlecht im 4. Monet schwanger

Ich beherzige sehr gern Tipps vo de nimbini und chume evtl. denn nomol uf die zrug. Mir flüget ja erst Endi März.

Eine tiefe Beziehung kann nur halten, wenn sie täglich neu begonnen wird.
*** 11.11.2011 ***



sniffi  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - ich weiss
han geschter au grad Ferie buechet, mir bliebet aber in Reichweite. Gönd im Summer ä Wuche is Montafon chli d'Bergwelt gogä gnüsse. Hoffe uf ä schöni Wuche damit mer chli gogä wandere chönd - freu mich scho druffe


_________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@insomnia, ja klar, gar keis problem! bin ja immer öppe da *g*

@sniffi, oh gsehsch, da chönnti dir nöd emal uskunft gäh wandere isch ja so gar nöd mis, hihi!



sniffi  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Lady's und Gentleman

Es weilt die Königin unter Euch

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi sniffi, herzlichi gratulation! bi eus häts grad zwei chüeche für grad emal 5 persone! d'chance isch also gross, dass no e anderi königin dezue chunnt (wobi ich eigentlich gar nüme ässe mag)



sniffi  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Keis Problem nimbini - es hett au Platz für zwei Königinne

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi ja genau! also gnüss es und lass dich chli bediene vo dine mitarbeiter



 1 .. 143 .. 284 285 286 287 288 .. 504 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.