Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 144 .. 285 286 287 288 289 .. 505 .. 720
sniffi  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

da wird leider nöd soviel druus - die sind nöd so in Bedienigsluune diheime wird au nüt mit bediene lah - han soebe erfahre, dass min GG ebefalls König worde isch.........hett sich fast dä Zah usbisse

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



juni07  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

wievel ww-pünkt macht es stuck 3-königschueche us? :)

@nimbini und sniffi: würed gschiter richtig lese :) ned min jogging termin isch fingiert, sondern ergendöppis suscht wod sniffi am zügle isch ;)) wo ziehsch überhaupt ane?

@insomnia: wenn ihr mit em heli in grand canyon gönd, den chönt ihr uf d'autofahrt verzichte und nomol es paar tag länger vegas mache - das isch au euse gedanke gsi :)
aber uf 8er-bahn würd i vermuetli au verzichte

wot au könig werde, bzw. bliebe :)

lg juni07



juni07  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves: gratuliere - wot au mis ziel erreiche :)

lg juni07



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, oh mischt! das isch dänn doof! jä nu, wichtig isch, dass du dich wie e königin fühlsch und alles andere chan dir glich si

@juni07, das hani scho richtig gläse! aber wil de nur fingiert isch, chan meh de au guet cancle, ohni widerred! gsehn s'problem also nöd ganz

hehe din gedanke mit em heli und länger in vegas bliebe, findi super, isch bi eus au so gsi! zudem hämers au gmacht, wil mir dänkt händ, mir wüssed ja nöd, wänn mir nächst mal uf vegas chömed! na ja, mittlerwile bini 3 mal innerhalb vo 15 mönät gsi

und übrigens, zum könig werde, meusch es stuck königschueche ässe und das chostet dich vermeutlich grad din zmittag mit dine blöde ww-pünkt hett also no es paar stuck vorig im büro, falls dich de gluscht packt....



sniffi  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni - also wenn Du gogä zügle chunsch, dänn dörfsch sogar meh als eis Stuck Königschueche ässä mir bliebet a üsem Wohnort - züglet aber grad zu minere Schwöschter anne

@nimbini - ich fühl mich immer wie ä Königin - min GG meint das uf jedefalls amigs

@all - han müässä feststelle, dass in Altstette eigentlich fast alles schaffet - min GG übrigens au
__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, umso besser! so nach em motto "ich bin zu geil für diese welt" das isch nämlich mis, hihi!

nei im ernscht? din gg schafft au in altstette? ich glaube, vom forum sinds aber nur prinzessinn, de juni 07 und ich... han emal nonig mitübercho vo allne anderene! villicht isch din maa ja no en arbeitskolleg vo mir, hihi!



angiyves  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

juni07:
@angiyves: gratuliere - wot au mis ziel erreiche :)

lg juni07

Das kunnt bi Dir au no! Muess mins jetzt au no halte

Lüüüt, ich mach nochhär im Gschäft au es paar 3-König-Küeche. Mit Schoggi, Hagelzucker, Mandelblättli ... mhmmmmm. So es Stück isch sogar mir e Tablätte wärt!!!! (Ha Laktose-Intoleranz). Freu miiiiiiii. Aber ich wir kei Königin wärde- ich nimm immer s mittlere Stück!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



sniffi  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - ich mein jetzt nöd nur vom Forum - au suscht. Kenne fängs uh viel Lüüt won in Altstette schaffet. Han au mal dettä gschaffet aber dett isch no kein Schwein umegsi won ich kennt hetti

Ich glaubs nöd dass min GG bi Dir schaffet

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

wow angiyves, du bisch mini neu backqueen! chasch minere kollegin glatt no de rang ablaufe, so wie du da immer schriebsch und bildli inetuesch! du söttisch es catering ufmache....



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi ou im ernscht? ich finde altstette im fall üüüübelscht! han nie welle da ane go schaffe, aber es hät sich halt eifach so ergäh! hoffe aber schwer, dass ich im lauf vo dem jahr no da wegchume und bi mir i de nöchi was finde! will wieder 10 minute arbeitsweg ha *seufz*

hihi schad, wär no luschtig gsi



 1 .. 144 .. 285 286 287 288 289 .. 505 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.