Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 144 .. 286 287 288 289 290 .. 505 .. 720
angiyves  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
wow angiyves, du bisch mini neu backqueen! chasch minere kollegin glatt no de rang ablaufe, so wie du da immer schriebsch und bildli inetuesch! du söttisch es catering ufmache....

Hihi, yeah jo i back zimli gärn! Wött das d Mäitli im Gschäft so Traditione kennelerne und mim Schatz machi e mini-3K-Kueche

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



sniffi  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich hans au nöd grad dä Hit gfunde gha. Absoluti Agglo zum dettä schaffe. Au min GG findets nöd würklich lässig, sie kennet sämtlichi Resti's fängs uswendig....Drucke Dir Duume, dass Du bald was finde tuesch........

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, ich backe eigentlich au no gern, aber han nöd geduld für dänn so schöni verziehrige etc wie z.bsp. bi dine cupcakes! aber mir händ ja au cupcakes gha anstatt e hochzytstorte, finds so cool, wänn meh die begabig hät....

@sniffi, ja genau, s'ässe isch öppis vom schlimmste da i de züri bronx... läck wänni da würd wohne, würdi duredreieh! ach ja und de arbeitsweg isch ebe au so gschisse mit em auto.... aber mit de öv hetti no länger und müesst mich no nerve ab dene idis im zug....



angiyves  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, ich backe eigentlich au no gern, aber han nöd geduld für dänn so schöni verziehrige etc wie z.bsp. bi dine cupcakes! aber mir händ ja au cupcakes gha anstatt e hochzytstorte, finds so cool, wänn meh die begabig hät....

Jo also soooo schwer isch das nit Aber Danke

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



sniffi  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - ich bin gottefroh chan ich mitem Auto gogä schaffe gha. Mit dä ÖV hett ich ewigs und würd mich au nur ufrege. Ich han s'Glück, dass wenn ich mal mit dä ÖV unterwegs bin, jedesmal was isch (Zugsusfall, Verspötig etc.). Min Maa pendlet defür jede Tag 1h hin und her.........lieber er als ich

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



juni07  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: de sinn vo fingierte termin isch jo, dass me die ned cancle tuet. guet es isch au de sinn, dass me ned offe und ehrlech seit das er fingiert isch.

@sniffi: ha dir eigentli welle abüte, dass wenn im limmatthal wohnsch, dass ich dir chum cho helfe - han aber grad festgstellt, dass ich nüt fingiere muess, well a dem weekend wo du züglisch, flüg i nach thailand :) muess mim göttibueb en bsuech go abstatte :) wers ned glaubt, chan bewisfötteli uf FB go aluege :)

@all: altstette isch "the place to be" :) bronx vo ZH :) und met em auto nur 13 min weg vo mim dihei ;)) (ohni verchehr)

@nimbini: han hüt über de mittag no nüt vor (bzw. han ich min nüsslisalat i dere snack bar under de ubs welle go hole :( ), tuesch mer es stuck ufbewahre :)

lg juni07



PrinzessinN

nicht registriert

am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi: Han jo gseit...the place to be
Ich finds gar nöd soooo schlecht. Immerhin tuets mim Bankkonto au guet...i de City hani amigs viel meh Geld usgeh

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, oh gott, das würd mir dänn stinke mit de öv ei stund pro weg, bwääääk! da gangi lieber mit em auto, stahne zwar im stau, han aber warm, mini musik, es stinkt keine, es stresst keine (usser die gschissne auto- und velofahrer, hehe).... aber han min friede und chan cho und gah, wänn ich will!

@juni07, eeeebe häsch voll verlore mit dim fingierte termin, ts! ich will übrigens bewiisföteli vo fb, hehe!

@altstette, na ja, isch nöd würklich de place to be, huere bronx, ganz übel! fiiies, wohnsch ime andere kanton und häsch ohni verkehr nur 13 minute, bi mir sinds 17 (emal die wuche, abe em mäntig werdeds wieder gäg die 35 si *nerv*) aber min arbeitskolleg isch au vo dere richtig und de isch au schnäller, ts....

hm unter de ubs? die det am egge bi de tramhaltestell? nüsslisalat, wie lasch isch das dänn *g*? ich gange hüt in mac, das hani mir verdient und ab em mäntig iss ich wieder nach mb, drum muess ich das weekend no chli gnüsse.... häsch nöd luscht uf ein feine mc chicken *lach*?! jaja ich weiss, ich bin fiiiiiies.....



juni07  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: jo ha mega verlore, wenn i de in krabi am strand ligge ;)
jo, connectisch mich, den chasch all mini fötteli ha :)

mer aargauer sind eu zürcher halt en schritt vorus :)
ich find altstette lässig. müesst ned do wohne, aber do schaffe tuen i no gern.

nei, es isch a de buckhauserstrass. das met em mc isch würkli fies, aber ich bin eh kein mcchicken fan :)
bin nur grad am überlege ob i ned eher zum chines söll :)
jetzt ben i grad hin und her grese :)

hüt obe verdien ich jo es paar pünkt well euse HZ-Tanzkurs afot :) freu mi mega :)

lg juni07



sniffi  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia - ich wirds mim GG sägä

@nimbini - ohhhh Mac........da wär ich au no debi, bin ja scho Ewigkeite nümm gsi *lechz*

@juni - also ich würd au lieber uf Thailand id Ferie anstelle zügle vo dem her isch akzeptiert

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



 1 .. 144 .. 286 287 288 289 290 .. 505 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.