Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 376 .. 720
chiccalina  am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Carmile:
Hi livipivi

@Proeschu: es gibt ja teils auch Navyboottaschen im Outlet in Dietlikon, wobei die Ausahl recht klein ist. Aber z.B. auch meine ist momentan heruntergesetzt in den normalen Shops.

i dere kline uswahl im outlet in dietlike hani abr genau "mini" täsche gseh :-)



***03.06.2011***



livipivi

nicht registriert

am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf: ich ha au öpe 30 verschieneni Schals- liiiebes Drum freu ich mich uf de Herbst denn chan mer wieder me Jacke und Schals azieh

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ohhhh joooo Schals!!!! Toll!!!!!!!!

Do ha ich au gaaaanzzzzz vieli!!! In jedere Farb und Muster!

I love it

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Vikunija  am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

uh da chan ich au mal mitrede

Schals leib ich au, min Schatz finded zwar ich spinn, wenn ich amix bim shoppe wieder eine ide Händ han und ihn nach de Meihnig frög. Er sait denn amix: Häsch nöd scho sonen ähndliche?
Ja klar, aber ebe ÄHNDLICH!



livipivi

nicht registriert

am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Männer verstönd das eifach ned, so chan ich au ned verstoh wieso er und sini Fründe die ganz Ziit Geld für so ferngstüreti Sache usgebed- jetzt het er scho drü dihei und mues me umeschrübele als Flüge/fahre/schwimme. I don't understand that. Ich säg amel eifach wenn er seit: Wieso kaufsch jetzt scho wieder en Schal oder e Jacke- Wieso chaufsch du immer so tüüri ferngstüreti Sache?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Carmile  am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@tiffanys girl: danke für de link, sowas gfallt mer sehr guet, nur scho dpage isch klasse gmacht!! werde wohl aber weniger i die region reise ide nögste zit.

@prinzessin: i meinti sie seg jetzt um die 500 fr., bin aber nöd ganz sicher. ob nur die farbige abegsetzt sind oder au die scharz/wiss weissi nöd. müästisch aber rel. bald mol inen lade, denn es hät immer weniger sales agebot und dherbstkollektion isch bereits ide lädä. bin i letschter zit oft am airport gsi und döt gschwind in lade, sus wäri au nöd so informiert ;-)

@all: yeppa, schäl sind was ganz tolls zum outfit ufpeppe und da mer je nach jacke, pulli, kleid es anders material, muster und farb chan kombiniere, sind dmöglichkeite unbegrenzt - guets argument ;-)

grüesslis



Proeschu  am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@all
Neineinei.... jetzt artets definitiv us!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wenn er so wiitermached, denn chomi nöchst Woche ned a oises Träffe, wenn er so of oi "Allegi-Kombinatione" lueged, denn chomi mer jo vor wie de gröschti Buur!!
Täsche: Hani glaubs öppe 4, aber zäme händs en Wert vo öppe 100.-Fr.
Jacke: eini för de Winter, zwoi oder drü för d'Öbergangsziit, ond no es paar Jäggli...
Schal: 2 (eine hed mer mis Mami gschänkt ond eine hani vo Kanada heigno...)
aso ehr gsänd... ich cha wörkli ned cho... falle voll usem Rahme.....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Vikunija

Hihihihi, das sagt meiner auch immer!
Aber sie sind wirklich nie gleich, ist immer etwas anders wie beim anderen....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Tiffany-Girl  am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ok, alli sofort ufhöre, ich wett nöd riskiere, dass d Proeschu ihri Drohig wahr macht !!!

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011



livipivi

nicht registriert

am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Proeschu: Het ja vo üs niemert gmerkt wenn mir dich s ersti mal gsehnd Ja und meinsch mer stemplet öper ab nur well öper ned die gliche Ticks het wie anderi? Sicher ned!!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 376 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.