Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 145 .. 288 289 290 291 292 .. 506 .. 720
nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, min nachname au ?! da gib ich dir rächt, bade isch die heimlich hauptstadt vom aargau, gfallt mir also au sehr guet! ou nei im ernscht? bisch is david gym? ich finde das im fall üüüübel, mir chönnted mega billig gah, aber ich mach jetzt morn wieder es abo bi mir i de nöchi, chostet zwar meh als s'dopplete, aber es gfallt mer eifach besser... mini kollegin hät geschter es abo gmacht im david gym.... yep, tanzkurs wird sicher mega cool! mir händ soviel glachet, wil min maa so gar keis taktgfühl hät, hihi! aber mir händ ebe en salsakurs gmacht für d'hochzyt... isch no chli was anders....

en guete bi dim nüsslisalat!



dia

nicht registriert

am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Woow, ihr sind jo scho richtig fliessig gsi mit schriebe hüt...

@angiyves
Was mich wunder nimmt isch: was schaffsch du eigentlich? wo ka me 3 Königskueche backe, wenn me nid inere Bäckerei schafft?? Das isch jo cool...

@sniffi und nimbini
Trotz minere Nierebeckeentzündig due ich brav nach MB ässe (usser gestert nachem Spital ha ich mir e Stück öpfelwaie gönnt). Aber ich find wenn me so deheim isch, und zyt het und es mit dr zyt langwillig wird elei deheim, ha ich vill me lust zum ässe und find die 5 Stund Pause sehr müehsam!!!
Aber min GG het mir gschriebe dass er vo dr Bäckerei Bachmann e 3 Königskueche kauft het (dr BEST 3 K-Kueche vo dr Stadt) MMMhhhhhh! Ohni Wyybeeri! Super!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Lüüüt,

ich chan a mim neue Platz leider nüme so fliessig zu euch stosse- da gsehnd mir ca. 6 Lüt in Bildschirm und das da niemert was merkt - das schaffi nur wenn all im Mittag sind- super denn wenn ihr am Esse sind

Dia: Ja bim schaffe gahts viel besser mit de 5h- s Wucheend find ich au viel doofer- hoffe bisch gli wieder gsund

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja es isch ja au fritig hüt ja ich glaube dir gern, dass die 5 stunde mega schwierig sind, wänns dir langwilig isch dehei! würd mir au so gah! ich chan die nur ushalte, wänni würklich beschäftigt bin (wie z.bsp. in vegas, hihi).... hey dänn gönn dir hüt abig es stuck 3-königs-chueche, muesch ja au wieder zu chräft cho und wänn gsund bisch, chasch wieder streng mb mache....

erhol dich guet!



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, muesch s'internet nur halbe öffne, und dänn am untere ändi vom bildschirm plaziere, weisch wie ich meine! also dass s'forum nur halbe offe isch! so han ich's amigs gmacht, wo ich so en blöde platz gha han



dia

nicht registriert

am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi
Oh jo das isch voll doof!!
Bi mir im Gschäft ka ich au nume gmüetlich ins Forum wenn ich Bürodienst ha. Am Schalter gohts au nid so guet. Gang denn immer mit e iphone ine und has bi mir am Schalter liege... Isch aber au müehsam...

@nimbini
Danke, ich iss aber grad 3 Stück! Mir ässe immer dr ganz Kueche zu zweit zum Znacht...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, es git im fall au königschüeche mit nume 3 stückli, villicht wär das no was für eu



dia

nicht registriert

am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nöööööö!!!

Usser ein für mi und ein für ihn! So sind mir beidi König/in...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hehe bisch en frässack



dia

nicht registriert

am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)



....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 145 .. 288 289 290 291 292 .. 506 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.