Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 145 .. 288 289 290 291 292 .. 506 .. 720 | ||
nimbini am 06.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @juni07, min nachname au ?! da gib ich dir rächt, bade isch die heimlich hauptstadt vom aargau, gfallt mir also au sehr guet! ou nei im ernscht? bisch is david gym? ich finde das im fall üüüübel, mir chönnted mega billig gah, aber ich mach jetzt morn wieder es abo bi mir i de nöchi, chostet zwar meh als s'dopplete, aber es gfallt mer eifach besser... mini kollegin hät geschter es abo gmacht im david gym.... yep, tanzkurs wird sicher mega cool! mir händ soviel glachet, wil min maa so gar keis taktgfühl hät, hihi! aber mir händ ebe en salsakurs gmacht für d'hochzyt... isch no chli was anders.... | ||
| ||
dia nicht registriert am 06.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Woow, ihr sind jo scho richtig fliessig gsi mit schriebe hüt... | ||
livipivi nicht registriert am 06.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hey Lüüüt, | ||
nimbini am 06.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, ja es isch ja au fritig hüt ja ich glaube dir gern, dass die 5 stunde mega schwierig sind, wänns dir langwilig isch dehei! würd mir au so gah! ich chan die nur ushalte, wänni würklich beschäftigt bin (wie z.bsp. in vegas, hihi).... hey dänn gönn dir hüt abig es stuck 3-königs-chueche, muesch ja au wieder zu chräft cho und wänn gsund bisch, chasch wieder streng mb mache.... | ||
nimbini am 06.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, muesch s'internet nur halbe öffne, und dänn am untere ändi vom bildschirm plaziere, weisch wie ich meine! also dass s'forum nur halbe offe isch! so han ich's amigs gmacht, wo ich so en blöde platz gha han | ||
dia nicht registriert am 06.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi | ||
nimbini am 06.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, es git im fall au königschüeche mit nume 3 stückli, villicht wär das no was für eu | ||
dia nicht registriert am 06.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Nöööööö!!! | ||
nimbini am 06.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hehe bisch en frässack | ||
dia nicht registriert am 06.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
| ||
1 .. 145 .. 288 289 290 291 292 .. 506 .. 720 |