Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 146 .. 290 291 292 293 294 .. 507 .. 720
dia

nicht registriert

am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Jo!
Mhhhh, dänksch chli an mich wenn de dri bissisch??!!

(mir lauft dr Saber fast abe wie bimene Hund)

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



saerli  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mer händ am Silvester Chinoise gässe. I dänke es esch vo dem. Villicht hanis zwenig lang im Pfänndli gha... esch ziemlich schmerzhaft und bestimmt ned en schöni Art zum Kilos verlüre. Aber es esch de einzig Vorteil vom Chrank sie...

Ebe, passed uf bim Poulet ässe. Offebar chan das sogar tödlich sie... also ned wie ich drü Tag warte bis mer zum Arzt goht...



saerli  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

und öbrigens: DAANKE für euchi gueti Besserigs Wünsch :) Das stellt sGmüet grad chli uf



dia

nicht registriert

am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli
Hihihi, bisch au so eini wie ich, wo nid grad wäg allem zum arzt rennt?
Das ha ich jetzt au drvo, dass ich jetzt e Nierebeckeentzündig ha. Wär ich früner zum Arzt wärs nur binere Bloseentzündig bliebe..

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07

Sooo, hesch din Nüsslisalat gässe???

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



sniffi  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia - heb Dir äs Sabberlätzli anne

@saerli - mir hend au Chinoise gha am Silvester direkt vom Metzger. Also bi üs isch s'Poulet super gsi, vielleicht hesch äs würklich zu wenig lang drinne gha? Isch mir au scho passiert.......zum Glück ohni Folge!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



saerli  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh dia, das esch au ned agnähm, ganz gueti Besserig

Ja i haltes amig rächt lang us besi zum Arzt go... sets jetzt glehrt ha, so dass i snächst mal früehner go...



juni07  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: jetzt isch do so vel gloffe, ha denkt, dass sich niemmert für min nüsslisalat interessiert. am wenigschte ich :) han drum jetzt sweet n' sour gässe, au met poulet :)
jetzt han i grad es schlechts gwüsse, nimbini das isch dini schuld :)

lg juni07



saerli  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi:

@saerli - mir hend au Chinoise gha am Silvester direkt vom Metzger. Also bi üs isch s'Poulet super gsi, vielleicht hesch äs würklich zu wenig lang drinne gha? Isch mir au scho passiert.......zum Glück ohni Folge!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"


mer händs au vom Metzger gha, en sehr guete Metzger und es esch mega fein gsie. sNächst mal duenis eifach länger drin loh.
I ha ebe immer Angst, dass sFleisch zäch wird, wenn mers zlang drin loht. Denn esch eim amig ned bewusst, dass da gsundheitlichi Folge chönnt ha wenn mers ebe zwenig lang drin het.



dia

nicht registriert

am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@all
Aber jetzt müend mir langsam ufhöre vom ässe schwätze! Mini 5h Pause wäre erst am 3 verbi, aber ich verschieb mis Zmittag scho uf die 2. Ich mag nüm so lang warte...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 146 .. 290 291 292 293 294 .. 507 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.