Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 147 .. 292 293 294 295 296 .. 508 .. 720
nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hmmm isch mega fein gsi min mc chicken, yummy! hät aber sooo übli lüüt gha i dem mac, das bestätigt mit eimal meh, dass altstette ebe züri bronx isch

@juni07, hä? was mini schuld? schliiifts? ich han der emal nöd gseit, söllsch zum gruusige chines go ässe (ich haaaasse chinesisch, bwääääk, finde nur flülingslolle cool)..... wärsch gschieder zum thai-kiosk, ts! oder in mac



juni07  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: ha nie gseit, dass es ned übli lüt hät do in altstette. ha aber immer gmeint, das isch eifach so in züri, chchchchch :)
hehe schliefts, das han i au scho lang nümme ghört, be nämlich de einzig be mine fründe wo da seit :) nei, aber du häsch mich met em mc-frass azünd und i ha denkt das de chines ww-punkte technisch zwüsched nüsslisalat und mc lit (was vermuetli ned emol stimmt) :)
nei, find de thaikiosk ned so de hammer.

lg juni07



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, ja ja scho guet! in züri fett abkassiere und dänn drüber motze, das sind mer die liebschte, ts!
hihi glaube also au nöd, dass dis sweet and sour dezwüsched liit! aber jetzt weisch ja, wieviel pünkt vergäh häsch, vo dem her gangi devo us,d ass es für dich kei znacht git und no e extra tanzstund obe druf
ich finde de thaikiosk super, emal besser als de chines! und d'pasta i de oceanlounge isch im fall au no fein....

lg nimbini



juni07  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: de 5er und s'weggli isch scho immer mis motto gsi :) mol luege, vellecht gihts würkli e kei znacht hüt :)
oceanlounge?

lg juni07



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, ja das hani scho gmerkt min maa isch wenigstens so intelligent gsi und isch vo wettinge wegzügled oceanlounge isch da bim greenpark äne... git pasta für 10 franke, isch no fein!

lg nimbini



juni07  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: ich glaube eher liebe macht blind
und wo bitte isch de greenpark?

lg juni07



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, ach was, de hät gmerkt, dass er im aargau eh kei zuekunft hät de isch grad vis-a-vis vom david gym.... de aldi isch au no i dem gebäude, aber d'oceanlounge isch grad zur siite david gym...



juni07  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: jo klar. er hät eifach die rosarot brülle ufgha, und du häsch das schamlos usgnützt. das zeigt dini bereitschaft über liichene zgo zur erlangig vo diner weltherrschaft ;)
ah dete, de weiss i wo :)
voll paradox das mer do chattet und de no uf FB :)

lg juni07



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, hahaaaa shiiiit häsch mich voll verwütscht! ja nei, also wänn er nach 5 jahr no sini rosa brülle ufgha hät, dänn weiss ich au nöd... dänn isch er villicht doch schwul?! übrigens er und de kolleg hät gmeint, du seigsch schwul, wil du mir ka empfohle häsch wo dänn d'show verbi gsi isch, hani gfrögt, ob das jetzt schwul gsi seig *gröhl*

hihi hani vorher im fall au dänkt, doppelt gemoppelt am chatte....



juni07  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: ergendwie unrecht händs ned. aso ich be ned schwul, aber vo mine kollege luegt niemmert gern musicals oder söttigi shows, gschweige sich uf emne hochzitsforum umeztummle :)
welli lady do inne hät mich letschthin no als "tütü" bezeichnet?
aso bitte schrieb nüt uf mini pinwand vo wege HZ oder forum oder eso, den verlür ich mis männliche asehe uf FB ;)

aber händs jetzt KA eigentli au guet gfunde oder nur ihr mädels?

lg juni07



 1 .. 147 .. 292 293 294 295 296 .. 508 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.