Registrieren | Suche | ![]() |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 147 .. 292 293 294 295 296 .. 508 .. 720 | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, hmmm isch mega fein gsi min mc chicken, yummy! hät aber sooo übli lüüt gha i dem mac, das bestätigt mit eimal meh, dass altstette ebe züri bronx isch | ||
| ||
juni07 ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: ha nie gseit, dass es ned übli lüt hät do in altstette. ha aber immer gmeint, das isch eifach so in züri, chchchchch :) | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @juni07, ja ja scho guet! in züri fett abkassiere und dänn drüber motze, das sind mer die liebschte, ts! | ||
juni07 ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: de 5er und s'weggli isch scho immer mis motto gsi :) mol luege, vellecht gihts würkli e kei znacht hüt :) | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @juni07, ja das hani scho gmerkt | ||
juni07 ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: ich glaube eher liebe macht blind | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @juni07, ach was, de hät gmerkt, dass er im aargau eh kei zuekunft hät | ||
juni07 ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: jo klar. er hät eifach die rosarot brülle ufgha, und du häsch das schamlos usgnützt. das zeigt dini bereitschaft über liichene zgo zur erlangig vo diner weltherrschaft ;) | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @juni07, hahaaaa shiiiit häsch mich voll verwütscht! ja nei, also wänn er nach 5 jahr no sini rosa brülle ufgha hät, dänn weiss ich au nöd... dänn isch er villicht doch schwul?! übrigens er und de kolleg hät gmeint, du seigsch schwul, wil du mir ka empfohle häsch | ||
juni07 ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: ergendwie unrecht händs ned. aso ich be ned schwul, aber vo mine kollege luegt niemmert gern musicals oder söttigi shows, gschweige sich uf emne hochzitsforum umeztummle :) | ||
1 .. 147 .. 292 293 294 295 296 .. 508 .. 720 |