Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 149 .. 295 296 297 298 299 .. 510 .. 720
juni07  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: jo, aber ich bliebe 29gi ;)
uf das laufts au use :)
ben i froh, dass eusi vorleibene anderscht sind i dere hinsicht :)

lg j07



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, ach was, min brüeder isch au scho sit 11 jahr 25i, aber das würd mich aschisse, wänni würd stah bliebe....

hehe ja da bini also au froh! wobi, die eint kollegin wo in vegas debi gsi isch, hät de anderne fraue au immer in usschnitt gluegt, aber für mich isch das definitiv nüt wobi ebe, eusi manne hetted dänkt, du stahsch au eher uf feschi lederhosn....



juni07  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: 25gi isch au guet :)
geil, statt feschi lederhosen stohn i jo vellecht uf fetisch-lederhosen :) aber ich glaub den muen ich s'forum wechsle :)

lg j07



nimbini  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, hehe ja ich glaube au, dass dänn im falsche forum bisch

so, ich han jetzt fiirabig, äääändlich! han s'gfühl, die drü täg seiged zwei wuche gange oder so! wünsche es mega happy weekend mit viiiiel schlaf und erholig und guetem ässe und so witer und so fort.....

tschüüüühüüüssssli alli zäme



angiyves  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

juni07:
@angiyves: aso ich muess säge, dass die würkli guet usgsend. s'diadem find i de hammer :) häts au e königin dine :)
lg juni07

Nei, e rose Perle

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



juni07  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: schöns weekend :)

@angiyves: wow, das isch no e lässigi idee. voll de tussi-3-prinzessine-chueche :)

lg j07



trinidattli  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Uiuiui do chunnt jo niemer meh noche mit läse. U das i eim Tag. Naja wenni schaffe isches mir leider nume übere Mittag od gäge Obe möglech do ine zluege.

@livipivi: jo mi Doc het ou gseit e darf ou ohni Galle no aues ässe. är het gmeint s chöigi eifach vorcho, dass sehr fettigi Sache Durchfau chöi gäh, müessi aber nid si. U wieni de h aut bi wird ou brav wieder aues gässe Naja ha de müesse merke, dass mer sone ganzi Pizza Gorgonzola nümme solang bi mir wett blibe u drum gits das jetze haut nümme so oft.

@ juni: U do sött eg me no chönne entscheide was vor USA eg wetti gseh Blöderwis macheni fasch aues gärn. Nume reini Badeferie das chönnt eg gloubs nid mache. Mir würdis gloubs scho nach einere Stund oder no eher längwilig wärde. Aber schöni Stränd goni hingäge sehr gärn go aluege. Das liebeni

Büs gits de säubergmachti 3 Königschueche erscht zum Znacht. Mou luege ob mi Schatz oder eg d Chrone darf ha.



livipivi

nicht registriert

am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Trinidattli: Oke das verstohni- oder nur wend s huus nüme verlahsch nacher gell Um so me gnüsse wenns wiedermal dörfsch dir gönne

@Angiyves: Wow Tussi- Drükönigschüechli- also wenn din Schatz gwünnt wett ich unbedingt es Foti vo ihm mit Diademli gseh Wow gsehnd unheimlich lecker us und gseht nach kei Wiebeeri us- denn hetis au gern

@Nimbini: Ja sicher gönd mir mal ane ü-30. eifach ned grad de oder de nächst Monat, mues zerst mal echli uf mis Geld luege bevor ichs wieder usekicke

@Juni07: Also säg mal, wieso dörf mer ned zu sine 30-i stah? Ich bin also au voll ned eini vo dene Fraue wo d Krise schiebt nur well ich jetzt es 3 ufem Rugge ha- wieso au- bin selte so sexy gsi wie jetzt Wett au um Gotteswille nüme 20-i si klar hets spannendi Ziite geh, aber wenn ich a all di e Hinderniss und Ärgernis und so wieter denke wo damals gsi sind- ui nei danke

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



angiyves  am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
@Angiyves: Wow Tussi- Drükönigschüechli- also wenn din Schatz gwünnt wett ich unbedingt es Foti vo ihm mit Diademli gseh Wow gsehnd unheimlich lecker us und gseht nach kei Wiebeeri us- denn hetis au gern
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Natürli het är gwunne, är het de ganz Kueche eläi gässe
Jop, mit Schoki!
Unte sehsch e Phöteli

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



livipivi

nicht registriert

am 06.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

HA HA het ja ned denkt das du tatsächlich eis inestellsch- ich find eu zwei eifach top En Guetä

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 149 .. 295 296 297 298 299 .. 510 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.