Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 150 .. 297 298 299 300 301 .. 511 .. 720
angiyves  am 07.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

trinidattli:
@ angiyves: was sich de z Züi Ar Mäss so schrecklich gsi? Kei gueti usschtöuer?

Es het eifach nur sache für e klassischi Hochzit ka. Und würkli lohne duets sich nur für Lüt wo no e Catering sueche, Ring oder e Kleid. Me het niene was könne probiere oder so und es isch au zimli klei gsi. Ha dänkt i lueg mir die a will alli gseit hänn die sig so gross!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



juni07  am 07.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@trinidattli: :) ungeniert cho froge, vellecht chan is jo beantworte :)

@angiyves: mer sind au jetzt grad zruggcho, so rechtig de hammer isch es net gsi, wenigschtens hämmer kei langi fahrt gha und kei itritt zahlt.
ich ha au denkt, dass es uf alli stockwerk isch, isch vo dem her würkli ned gross, aber immerno grösser als die andere lokale-messe.

lg juni07



livipivi

nicht registriert

am 08.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Juni: also wenn d Männer ja immer attraktiver werded- wieso schiebsch denn DU e Krise und mir Fraue nehmeds voll easy ?

@Angiyves: Ja d Messe sind für klassischi Hochziite usgrichtet und eifach spannend wend dir mal en erste überblick wetsch verschaffe, was für Ring es git oder Kleider und wend klassisch wettisch hürate hets natürlich viel Fotografe und Co. wo mer chan beguetachte.

Ihr wo so e spezielli hochziit mached- das glaubi das ihr nüt gfunde hend Die meiste Lüt sind halt immerna klassisch und glaub es git z wenig so unkonventionelli Hochziitslüt wie ihr das es sich würd lohne für d Abüter öpis i die Richtig mache.
Mir sind damals 2x anere Mess gsi- St.Galle (gross) und Luzern (chli) us de Socke hets üs au ned ghaue und mir hend alles söss gfunde- wenn mir spezifisch los sind für öpis und ned a Messe

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



juni07  am 08.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: das fot erst ab 40i a :) den han i au keis problem meh damet :)



sinna  am 08.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves:
trinidattli:
@ angiyves: was sich de z Züi Ar Mäss so schrecklich gsi? Kei gueti usschtöuer?

Es het eifach nur sache für e klassischi Hochzit ka. Und würkli lohne duets sich nur für Lüt wo no e Catering sueche, Ring oder e Kleid. Me het niene was könne probiere oder so und es isch au zimli klei gsi. Ha dänkt i lueg mir die a will alli gseit hänn die sig so gross!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!


mir isches genau glich gange.. sind 2 x gsi aber au nume well mir gratis tickets ka hend u bim 2 x denkt git was neusaber genau dä glichh seich..noch 30 min simer dusse gsi

Zuletzt bearbeitet am 08.01.12 20:33



nimbini  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

*gäääähn* isch ja mal wieder voll de ödig tag hüt! wär gschieder dehei bliebe und hett blaue gmacht *seufz* da im forum lauft au nöd würklich viel..... schöne mischt! ich hoffe, es isch bald halbi 5i, dänn gangi nämlich hei.... gschafft hani hüt no so guet wie nüt! hett zwar e chli was zum tue, aber bin hüt sogar z'fuul für das.... jä nu!



sniffi  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hach Nimbini - mir gahts ähnlich - Arbet hett ich zwar gnueg aber han absolut kei Lust - voll d'Mäntigskrise produktiv bin ich au nonig gsi, wäri lieber diheime am ipacke. Hend am Weekend mal agfange, unglaublich wie lang mer fürs ipacke brucht zum Glück fanget mir gnueg früäh a......min Maa hett mal sini Büächer agfange ipacke, wieviel chan mer devo nume ha???

Hesch äs schöns Weekend gha?

Du häsches schön - muen hüt bis am sechsi schaffe *gähn* nacher isch denn no Fitness agseit. Hoffe ich mag no

_________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



angiyves  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sinna:
mir isches genau glich gange.. sind 2 x gsi aber au nume well mir gratis tickets ka hend u bim 2 x denkt git was neusaber genau dä glichh seich..noch 30 min simer dusse gsi

haha, ihr händ uns mit de Zit sogar überbotte

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey sniffi, oh isch das schön, dass wenigstens no e lidensgnossin ume isch! ich han s'gfühl, die zyt schliicht nur so dahi *seufz*! oh das glaubi dir gern, dass lieber dehei wärsch am chiste packe! ich wär lieber dehei am schlafe hey ich chan din maa also scho verstah, ich han au soviel büecher bin ebe so e richtigi leseratte... wobi s'meischte sind fängs reisebüecher....

hm s'weekend... ich han mich eigentlich uf es easy erholsams weekend gfreut, aber mim maa sini familie hät de ganzi samschtig in en stress verwandlet *nerv* na ja, ich hoffe, ich han sini eltere jetzt wieder gseh für es jahr....

ou nei, wieso muesch bis am 6i schaffe? das isch dänn doof... ich bin zum glück früeh im büro gsi und drum gangi au früeh.... go fitte bini am samschtig gsi, min maa und ich händ ändlich mal wieder es abo glöst... isch mer fascht chli peinlich gsi, vo de fitnesstrainer gfrögt hät, was mir für sport gmacht händ i de letschte drü mönät... ich so "ääähm, gilt shopping au als sport?" defür hani jetzt no so en üble muskelkater, aber wie ich mich känne, wirds bim zweite mal weniger und bim dritte mal isch er ganz weg....



angiyves  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hüt isch würkli e schräge Dag. Ha jo am Mentig immer frei. Bi scho ufm Velo kum vorwärts cho mir isch hüt au voll langwilig und ha weder Luscht zum Hushalt mache, no Färnseh luege... bäääääääh



 1 .. 150 .. 297 298 299 300 301 .. 511 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.